Problemy Z Obrotami, Szarpanie, Gaśnięcie itp.
Jak zalewa i cuchnie paliwskiem, a zarazem gaśnie na gorącym to znaczy, że siadł czujnik temperatury do ecu. Wtedy ecu widzi arktyczną zimę i maksymalnie wzbogaca mieszankę. Mogą też wtryski lać.
Innym przypadkiem może być uwalona sonda lambda, ale to raczej by nie powodowało takiego efektu-wiem po sobie bo jeździłem z "odłączoną" od kupna(przewód był uszkodzony wewnątrz).
Innym przypadkiem może być uwalona sonda lambda, ale to raczej by nie powodowało takiego efektu-wiem po sobie bo jeździłem z "odłączoną" od kupna(przewód był uszkodzony wewnątrz).
- Od: 6 maja 2010, 21:25
- Posty: 83
- Skąd: Poznań-Wlkp
- Auto: R2 4V
Na poczatek odczytaj kody bledow z ECU i bedziesz wiedzial na 99% co siadlo.
viewtopic.php?f=29&t=11125
Schemat budowy "testera" przy pomocy diody i opornika w zwiazku z przedudowa strony gdzies wcielo, jesli bedziesz potrzebowal to moge to gdzies odgrzebac i Ci podeslac.
Osdobiscie stawiam na lambde albo czujnik temp. silnika (tez juz to przerabialem kiedys).
viewtopic.php?f=119&t=18775
viewtopic.php?t=6359&start=30
pzdr

Schemat budowy "testera" przy pomocy diody i opornika w zwiazku z przedudowa strony gdzies wcielo, jesli bedziesz potrzebowal to moge to gdzies odgrzebac i Ci podeslac.
Osdobiscie stawiam na lambde albo czujnik temp. silnika (tez juz to przerabialem kiedys).


pzdr
WOZI
jak mozesz to skrec mi ten schemacik to sobie porzezbie
i bede mial na zas:) bo w slupsku nikt nie mam gdzie tego zrobic. bende pionierem
u siebie na rejonie:) jak znajdziesz to przesli na meila " gruby78@vp.pl "
- Od: 7 cze 2010, 13:14
- Posty: 27
- Skąd: POMORZE - Słupsk
- Auto: 323 F BG
ok, tutaj jest plik ze zdjeciami wydruku oryginalnej instrukcji jak wykonac "tester" i odczytac bledy (mam nadzieje niedlugo oryginal wroci na swoje miejsce na stronie):
http://www.sendspace.pl/file/940e90f9c9edc5f26da49e5
Plik jest zdeponowany na serwerze na miesiac od dzisiaj.
pzdr i powodzenia

Plik jest zdeponowany na serwerze na miesiac od dzisiaj.
pzdr i powodzenia
WOZI
ok, sprobujta tedy stad:
http://rapidshare.com/files/399044984/O ... a.zip.html
http://rapidshare.com/files/399044984/O ... a.zip.html
WOZI
a tak z ciekawosci- jaki blad odczytales? Faktycznie czujnik temp. silnika?
pzdr
pzdr
WOZI
Jeżeli chodzi o odpowietrzanie to zalej płynem pod korek do chłodnicy, nie zakręcaj i zostaw na noc. Rano dolej i powinno być OK. A obroty można też na samej przepustnicy sprawdzić, czy coś da. Spalanie jest normalne?
- Od: 29 gru 2008, 11:34
- Posty: 6
- Skąd: Bolków
- Auto: Xedos 9 2.5 V6 24v 1995
zbadalem w kocu kopa i wyskakuje mi 9 blysniec krutkich czyli blod numer 9 . ale po wywnioskowaniu nie powina gasnoc tak minsie wydaje. wyczyscilem palec i kopulke i jest leka poprawa ale czasami mi faluja jescze obroty. wiec teraz szukam kopulki orginalnej z palcem nowej bo w podrubki nie wieze. no i czujnika tylko niewiem kturego mam szukac
moze ma ktos pomysl ktory to czy to ten za wtryskiem ? miedzy 1 a 2 ?
- Od: 7 cze 2010, 13:14
- Posty: 27
- Skąd: POMORZE - Słupsk
- Auto: 323 F BG
Czujnik z zielonym plastikowym zlaczem. To juz bylo w watkach, ktore podalem Ci na poczatku, wszystko masz jak na talerzu.
Kup czyjnik i wymienisz sam w 5 minut. Reset ECU i w droge
good luck
Kup czyjnik i wymienisz sam w 5 minut. Reset ECU i w droge
good luck
WOZI
witam ponownie .
wymienilem czujnik teperatury płynu w kolektorze wymienilem kable napiecia kopułke palec . bylo oki do pierwszej dluszej przejaszczki. jadac sobie tak kolo 100 km/h zwgary mi zgasly obrotosciomierz wszystko spadlo mi do zera tak na 2 sekundy i tak 3 razy. po tem znowu bylo oki
na drugi dzien powturzylo sie ale raz. sprawdzilem bledy i teraz kod 3 mi sie wyswietla. czujnik polozenia wału lub czujnik powietrza zasysanego. ale to raczej nie ma nic chyba w sppulnego z zgasnieciem mazdy? jestem juz głupi wszystkie wtyczki pospprawdzalem wiec moze macie jescze jakies pomysły
????????????????????????
wymienilem czujnik teperatury płynu w kolektorze wymienilem kable napiecia kopułke palec . bylo oki do pierwszej dluszej przejaszczki. jadac sobie tak kolo 100 km/h zwgary mi zgasly obrotosciomierz wszystko spadlo mi do zera tak na 2 sekundy i tak 3 razy. po tem znowu bylo oki
na drugi dzien powturzylo sie ale raz. sprawdzilem bledy i teraz kod 3 mi sie wyswietla. czujnik polozenia wału lub czujnik powietrza zasysanego. ale to raczej nie ma nic chyba w sppulnego z zgasnieciem mazdy? jestem juz głupi wszystkie wtyczki pospprawdzalem wiec moze macie jescze jakies pomysły
- Od: 7 cze 2010, 13:14
- Posty: 27
- Skąd: POMORZE - Słupsk
- Auto: 323 F BG
Mylisz sie. Czujnik polozenia walu to bardzo wazny czujnik ktory wiele ludzi ignoruje. Daje on impulsy do centralki sterowania zapłonem i tam dobierana jest charakterystyka zapłonu, ( rozpoznaje prędkość obrotową silnika).
Mialem ostatnio wlasnie dluga dyskusje z mechanikiem wlasnie o tym czujniku bo w poprzednim silniki mi siadl i tez olalem. Wiec postanowiem sie dowiedziec do czego on wogole jest.
Mialem ostatnio wlasnie dluga dyskusje z mechanikiem wlasnie o tym czujniku bo w poprzednim silniki mi siadl i tez olalem. Wiec postanowiem sie dowiedziec do czego on wogole jest.
- Od: 12 lip 2009, 20:59
- Posty: 155
- Skąd: Sulęcin
- Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości