Brak mocy prędkość max to 150 1,8 FP.
Strona 1 z 1
Witam!!!
Jestem posiadaczem MAZDY 1,8 GF z 2000 roku. Odczuwam brak mocy, na niższych biegach auto osiąga 6000obr/min i nie ma żadnych problemów, jednak na 4 i 5 biegu – prędkość max to 150 i 4000obr/min. Może ktoś wie w czym tkwi problem?
Z góry dziękuję za pomoc.
Jestem posiadaczem MAZDY 1,8 GF z 2000 roku. Odczuwam brak mocy, na niższych biegach auto osiąga 6000obr/min i nie ma żadnych problemów, jednak na 4 i 5 biegu – prędkość max to 150 i 4000obr/min. Może ktoś wie w czym tkwi problem?
Z góry dziękuję za pomoc.
- Od: 1 cze 2010, 22:08
- Posty: 4
po 1 sprawdzic i wykasowac bledy kompa
po 2 sprawdzic i w razie czego wymienic przewody WN i swiece
po 3 sprawdzic filtry powietrza i paliwa
potem można szukać dalej jak nie ustąpi
po 2 sprawdzic i w razie czego wymienic przewody WN i swiece
po 3 sprawdzic filtry powietrza i paliwa
potem można szukać dalej jak nie ustąpi
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Mam podobny problem w mojej cudownej Madzi... Mam wersje ditd 101KM .Wymieniłem skrzynie biegów bo była wadliwa i po tej wymianie auto nie chce się rozpędzać na 4 i 5 biegu. Jedzie max 120 z górki 130 i nie więcej .jak by go coś blokowało.Sprawdzaliśmy wszystkie styki , kable które były demontowane przy wymianie , turbo tez wykląda że ciągnie . Skrzynia z wersji sedan ale z tego co wiem to jest tylko jakaś drobna róznica w prędkośći. Auto wkręca się na obroty przy 1, 2 ,3 ale przy 4 i 5 biegu to już max 3000obr. Co to może być ? Czy coś zostało źle podpietę , czy to komputer?
- Od: 12 mar 2011, 21:33
- Posty: 12
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 626 2.0 Ditd Kombi 1999r
370tys.km
a na pewno wszystko dobrze podpięte?
miałem kiedyś podobny przypadek i okazało się, że niepodpięty był taki cienki przewód gumowy dochodzący do (chyba) czujnika doładowania – z tego co kojarzę tzw "boost sensor". czujnik ten znajdziesz na rurze odchodzącej od IC.
miałem kiedyś podobny przypadek i okazało się, że niepodpięty był taki cienki przewód gumowy dochodzący do (chyba) czujnika doładowania – z tego co kojarzę tzw "boost sensor". czujnik ten znajdziesz na rurze odchodzącej od IC.
Chyba sprawdzaliśmy juz wszytsko. Zresztą inter cooler nie był ruszany przy wymianie. Byłem juz na diagnostyce spr błedy ale niestety nie ma błędów:/Wszystko niby ok. Już wszyscy mechanicy sie nad nim modlą i nic. Zastanawiamy się czy skrzynia którą założylismy nie miała jakiś innych przełożeń albo przy samej wymianie coś zostało w skrzyni , może jakaś szmata która coś zatyka.Juz wszystko bierzemy pod uwagę. Turbo niby sprawne , ciśnie mocno , egr ok zresztą i bez niego też ok . Może to zbieg okoliczności i tak naprawdę padła pompa...
- Od: 12 mar 2011, 21:33
- Posty: 12
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 626 2.0 Ditd Kombi 1999r
370tys.km
Pod nogami pasażera , tzn gdzie konkretnie mam szukać ? Mam ściągnąć wykładzine? Czy komputer znajduję się gdzies za schowkiem? Samochód odpala bez problemu. Zastanawim się czy może sitko w zbiorniku się zatkało bo przyznaje się do błedu że zatankowałem lipne paliwo i może to jest przyczyną tych problemów a nie skrzynia
- Od: 12 mar 2011, 21:33
- Posty: 12
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 626 2.0 Ditd Kombi 1999r
370tys.km
Zaworu spv nie dotykałem , zastanawim sie czy on może mieć znaczenie w moim przypaku skoro auto nie szarpie , nie gaśnie i odpala od strzała . Przyspiesza ale troche za słabo a na 4 i piatym biegu jest już mułowate i kręci się na 5 do 2.5 tys obr i 120 na blacie. Zatkałem blaszką egr i może pare koni więcej . Tak się wydaje .Wycisnąłem 140 ale może poprostu wiatr miałem w plecy i tak mi sie zdawało że to egr. Mam dośc tego autka a tak długo go szukałem ...
- Od: 12 mar 2011, 21:33
- Posty: 12
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 626 2.0 Ditd Kombi 1999r
370tys.km
outsider87 napisał(a):Pod nogami pasażera , tzn gdzie konkretnie mam szukać ? Mam ściągnąć wykładzine?
Tak, kilka ruchów nasadką (#10 chyba) i masz obraz tego, w jakim stanie znajduje się Twój zawór TCV.
outsider87 napisał(a):sitko w zbiorniku
W DiTD nie ma sitka w zbiorniku. Wymień filtr paliwa.
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

paliwo tu ma bardzo duże znaczenie. jak możesz, to zlej to w cholerę, zalej dobrego i od razu z jakimś środkiem do płukania wtrysków.
komp masz pod nogami pasażera – ściągasz parę plastików, odchylasz wykładzinę, następnie masz blachę przykręconą na 4 śruby na klucze M10 – pod nią przymocowany jest komp. ale jakby się miało lać, to już pod tą wykładziną byłoby nieciekawie...
przebieg masz solidny – cholera wie co mu dolega, ale ja obstaję przy swoim – jeśli wcześniej było ok, to znaczy że coś jest zjepsute (niepodpięte, źle podpięte, uszkodzony kabelek etc.), co było ruszane...
komp masz pod nogami pasażera – ściągasz parę plastików, odchylasz wykładzinę, następnie masz blachę przykręconą na 4 śruby na klucze M10 – pod nią przymocowany jest komp. ale jakby się miało lać, to już pod tą wykładziną byłoby nieciekawie...
przebieg masz solidny – cholera wie co mu dolega, ale ja obstaję przy swoim – jeśli wcześniej było ok, to znaczy że coś jest zjepsute (niepodpięte, źle podpięte, uszkodzony kabelek etc.), co było ruszane...
Obejrzyj dół pompy wtryskowej – tam masz wkręcony TCV, musi być suchy. Kierownik dobrze pisze – zlej tą ropę, wymień filtr paliwa (knecht) i zalej normalne paliwo.
Pytanie zasadnicze, co było ze starą skrzynią nie tak i czy skrzynia którą masz teraz NA PEWNO jest od DiTD? już raz mieliśmy ze znajomym jaja w D-4D, zrobione wszystko.. jak się okazało skrzynia od benzyny, efekt jak u Ciebie podobny. Mechanik dał ciała.
Pytanie zasadnicze, co było ze starą skrzynią nie tak i czy skrzynia którą masz teraz NA PEWNO jest od DiTD? już raz mieliśmy ze znajomym jaja w D-4D, zrobione wszystko.. jak się okazało skrzynia od benzyny, efekt jak u Ciebie podobny. Mechanik dał ciała.
Sprawdz czy hamulce ci nie trzymaja miałem to samo z tym że u mnie max to 140 km/h okazalo sie ze oslonka na tloczku byla peknieta i tłoczek sie nie cofal na jednym i drugim kole co za tym idzie trzymaly hamulce posmarowałem tłoczki załozyłem nowe osłonki i mazda odżyła teraz 170 bez problemu.
- Od: 24 lip 2010, 17:53
- Posty: 44
- Skąd: Chełm
- Auto: Mazda 626 1,8 16v 98r. lpg sgi
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6