MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
Nie ma szans. Do Kamienia mam 480km, a 27 czerwca jest Geco w Grodzisku Wlkp. Finansowo i czasowo nie do ogarnięcia :/
Kilka fotek
Kilka fotek
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Gratulacje stary koniu 
a co to za naklejki zwiększające moc? 
no on w swoim silniku ma od razu 24 panewki 12 plus 12 zapasowych :p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
eeee tam, korby wymieniam, naskrobie co nieco wkrótce 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
jeszcze przed bożym ciałem asfalt się zatrzęsie 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Coś tu cicho ostatnio 
Czas się pochwalić. Właśnie odebrałem korby z przeróbki. Pierwotnie miały byc przetulejowane na sworzeń 20mm, ale po konsultacji z wykonawcą postanowiliśmy przerobić sworznie na pływające a w tłokach wyfrezować rowki na zabezpieczenia
Rozwiązanie pionierskie, ale moim zdaniem świetnie się sprawdzi. Wykonaniem zajęła się firma Auto Dziak z Lublina, jakość roboty moim zdaniem rewelacja. Poza korbami będzie jeszcze kilka mniej istotnych niespodzianek ale pochwalę sie dopiero jak poskładam i odpalę 
Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu okazało się, że rozebrałem silnik w dobrym momencie
Wszystkie 6 seryjnych korbowodów jest skrzywione
Jednak to prawda, że 0,5bara w klze to max dla tych korb
MIałem farta że nie zdążyły same opuścić bloku
Tym samym wyjaśniła się zagadka baraku mocy od początku sezonu. Czułem że auto nie jedzie jak jechało jesienią.
Korba

Tulejka

Zabezpieczenie

Krzywa korba seryjna

Czas się pochwalić. Właśnie odebrałem korby z przeróbki. Pierwotnie miały byc przetulejowane na sworzeń 20mm, ale po konsultacji z wykonawcą postanowiliśmy przerobić sworznie na pływające a w tłokach wyfrezować rowki na zabezpieczenia
Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu okazało się, że rozebrałem silnik w dobrym momencie
Korba

Tulejka

Zabezpieczenie

Krzywa korba seryjna

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
no ladnie ta korbka sie wygiela.nie bylo zadnych halasow z silnika na tak pogietych korbach? widzialem ze panewki tez sie lekko przytarly
co ma dac te plywajace mocowanie?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Oj lukster, korby sie wygiely , zeby wlasnie uchronic cie przed kapitalka. Za duzo cisnienia, wiec sie silnik samoczynnie odprezyl
. Ludzie tam kombinuja z uszczelkami, wymieniaja tloki, a wystarczy lekko skrzywic korby i gotowe.
no panewki deko oberwały ale oczywiście będą nowe.
Dać ma to, że na seryjną korbę z millera nie posadzisz tłoka z KL/KLZE bo średnica sworznia millera to 21mm a u nas 20mm. Drogi są dwie, albo przetulejować na 20mm i zrobić jak w serii wciskany na prasie sworzeń w główkę korbowodu, albo tak jak u mnie jest zrobione. Ryzyko z wciskanym sworzniem jest takie, że przy wprasowywaniu tuleja się obruszy i potem w czasie eksploatacji przesunie sworzeń itd....
A podejrzanych dźwięków zero :/
Dokładnie
A ja włosy ze łba rwałem szukając braku mocy 
Dać ma to, że na seryjną korbę z millera nie posadzisz tłoka z KL/KLZE bo średnica sworznia millera to 21mm a u nas 20mm. Drogi są dwie, albo przetulejować na 20mm i zrobić jak w serii wciskany na prasie sworzeń w główkę korbowodu, albo tak jak u mnie jest zrobione. Ryzyko z wciskanym sworzniem jest takie, że przy wprasowywaniu tuleja się obruszy i potem w czasie eksploatacji przesunie sworzeń itd....
A podejrzanych dźwięków zero :/
jackkpl napisał(a):Oj lukster, korby sie wygiely , zeby wlasnie uchronic cie przed kapitalka. Za duzo cisnienia, wiec sie silnik samoczynnie odprezyl. Ludzie tam kombinuja z uszczelkami, wymieniaja tloki, a wystarczy lekko skrzywic korby i gotowe.
Dokładnie
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
No niestety korby w mazdowskich V6 to po prostu "Patyczaki", żeby nie powiedzieć "Badyle"
Korby są lekkie i mizerne, ale dzięki temu N/A V6 KL-ZE pięknie jedzie z dołu. BA KL-ZE przyśpieszało praktycznie od 1500 obrotów na każdym biegu...
Korby są lekkie i mizerne, ale dzięki temu N/A V6 KL-ZE pięknie jedzie z dołu. BA KL-ZE przyśpieszało praktycznie od 1500 obrotów na każdym biegu...
lukster napisał(a):po konsultacji z wykonawcą postanowiliśmy przerobić sworznie na pływające a w tłokach wyfrezować rowki na zabezpieczenia Rozwiązanie pionierskie, ale moim zdaniem świetnie się sprawdzi.
Ale numer – ostatnio też przerabiałem komplet korb i właśnie "korbiarz" zaproponował taki sam numer, ale w trochę mniej drastycznej wersji – wystarczy w tłoku zrobić półokrągłą nacinkę i zabezpieczyć sworznie zapinkami od kaszlaka – pasują rozmiarem
Czekam na ciągl dalszy sagi KL-ZE + hard-turbo
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość