MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez lukster » 26 kwi 2010, 20:30

Nie ma szans. Do Kamienia mam 480km, a 27 czerwca jest Geco w Grodzisku Wlkp. Finansowo i czasowo nie do ogarnięcia :/

Kilka fotek
f1.jpg
f2.jpg
f3.jpg
f4.jpg
f5.jpg
f6.jpg
f7.jpg
f8.jpg
f9.jpg
f10.jpg
f11.jpg
f12.jpg
f13.jpg
f14.jpg
f15.jpg
f16.jpg
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 26 kwi 2010, 20:45

Gratulacje stary koniu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mlody1921 » 26 kwi 2010, 21:39

Gratuluje czyli jednak to nie mazdzie uciekły kunie tylko zdziczały i kierowca nie może ich okiełznać :D

Kiedy większe dmuchanie :D ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez radekkm » 27 kwi 2010, 11:20

fajnie zaczyna to wszystko wygladac,trzymam kciuki by rzeczywistosc przerosla zalozenia tego sezonu
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez People_Hate_Me » 27 kwi 2010, 11:40

a co to za naklejki zwiększające moc? :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Fiveopac » 21 maja 2010, 17:50

Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez szkodnik_byd » 21 maja 2010, 22:22

no on w swoim silniku ma od razu 24 panewki 12 plus 12 zapasowych :p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez lukster » 21 maja 2010, 22:51

eeee tam, korby wymieniam, naskrobie co nieco wkrótce ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Fiveopac » 22 maja 2010, 07:58

Oby to wkrotce nie trwalo do wrzesnia ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 22 maja 2010, 08:38

jeszcze przed bożym ciałem asfalt się zatrzęsie :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez lukster » 28 maja 2010, 13:13

Coś tu cicho ostatnio ;)
Czas się pochwalić. Właśnie odebrałem korby z przeróbki. Pierwotnie miały byc przetulejowane na sworzeń 20mm, ale po konsultacji z wykonawcą postanowiliśmy przerobić sworznie na pływające a w tłokach wyfrezować rowki na zabezpieczenia :D Rozwiązanie pionierskie, ale moim zdaniem świetnie się sprawdzi. Wykonaniem zajęła się firma Auto Dziak z Lublina, jakość roboty moim zdaniem rewelacja. Poza korbami będzie jeszcze kilka mniej istotnych niespodzianek ale pochwalę sie dopiero jak poskładam i odpalę ;)
Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu okazało się, że rozebrałem silnik w dobrym momencie :D Wszystkie 6 seryjnych korbowodów jest skrzywione :> Jednak to prawda, że 0,5bara w klze to max dla tych korb :D :D MIałem farta że nie zdążyły same opuścić bloku ;) Tym samym wyjaśniła się zagadka baraku mocy od początku sezonu. Czułem że auto nie jedzie jak jechało jesienią.

Korba :D
Obrazek

Tulejka
Obrazek

Zabezpieczenie
Obrazek

Krzywa korba seryjna :>
Obrazek
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez piwo » 28 maja 2010, 13:58

no ladnie ta korbka sie wygiela.nie bylo zadnych halasow z silnika na tak pogietych korbach? widzialem ze panewki tez sie lekko przytarly :) co ma dac te plywajace mocowanie?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jackkpl » 28 maja 2010, 14:01

Oj lukster, korby sie wygiely , zeby wlasnie uchronic cie przed kapitalka. Za duzo cisnienia, wiec sie silnik samoczynnie odprezyl ;). Ludzie tam kombinuja z uszczelkami, wymieniaja tloki, a wystarczy lekko skrzywic korby i gotowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 28 maja 2010, 14:04

no panewki deko oberwały ale oczywiście będą nowe.
Dać ma to, że na seryjną korbę z millera nie posadzisz tłoka z KL/KLZE bo średnica sworznia millera to 21mm a u nas 20mm. Drogi są dwie, albo przetulejować na 20mm i zrobić jak w serii wciskany na prasie sworzeń w główkę korbowodu, albo tak jak u mnie jest zrobione. Ryzyko z wciskanym sworzniem jest takie, że przy wprasowywaniu tuleja się obruszy i potem w czasie eksploatacji przesunie sworzeń itd....
A podejrzanych dźwięków zero :/

jackkpl napisał(a):Oj lukster, korby sie wygiely , zeby wlasnie uchronic cie przed kapitalka. Za duzo cisnienia, wiec sie silnik samoczynnie odprezyl ;). Ludzie tam kombinuja z uszczelkami, wymieniaja tloki, a wystarczy lekko skrzywic korby i gotowe.


Dokładnie :D A ja włosy ze łba rwałem szukając braku mocy ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 28 maja 2010, 14:53

zmniejsz na 0.3 :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 28 maja 2010, 20:09

dobry patent z zabezpieczeniami,co 2 glowy to nie jedna ;)
czyli zostawiles wieksze tuleje 20mm ??
co do skrzywionych korb to zloz rece do nieba
czekam na pierwsze media
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez xXx » 31 maja 2010, 18:21

No niestety korby w mazdowskich V6 to po prostu "Patyczaki", żeby nie powiedzieć "Badyle" ;)

Korby są lekkie i mizerne, ale dzięki temu N/A V6 KL-ZE pięknie jedzie z dołu. BA KL-ZE przyśpieszało praktycznie od 1500 obrotów na każdym biegu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Fiveopac » 31 maja 2010, 18:49

No w koncu cos napisal konkretniej, faktycznei ladne banany wyrzezbiles. Teraz to 2 bary jak nic :P Ty ten silnik to chyba juz rozkrecasz i skladasz z zamknietymi oczami :P
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez brii » 2 cze 2010, 15:30

lukster napisał(a):po konsultacji z wykonawcą postanowiliśmy przerobić sworznie na pływające a w tłokach wyfrezować rowki na zabezpieczenia Rozwiązanie pionierskie, ale moim zdaniem świetnie się sprawdzi.

Ale numer – ostatnio też przerabiałem komplet korb i właśnie "korbiarz" zaproponował taki sam numer, ale w trochę mniej drastycznej wersji – wystarczy w tłoku zrobić półokrągłą nacinkę i zabezpieczyć sworznie zapinkami od kaszlaka – pasują rozmiarem :)
Czekam na ciągl dalszy sagi KL-ZE + hard-turbo :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Dawidoski » 2 cze 2010, 17:33

lukster napisał(a):jeszcze przed bożym ciałem asfalt się zatrzęsie :D

I gdzie te media ? :) Śpiesz się śpiesz bo wszyscy czekamy jak to jedzie :P
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy