Płaski śrubokręt
Młotek
przecinak
szlifierka kątowa
klucze 14,15,17, najlepiej grzechotka(mocna)+ zwykłe do kontrowania
ściągacze sprężyn
podnośnik+ podpórki itp
poza tym odrdzewiacz, pędzel, farba chlorokauczukowa
Części podziękowania za pomoc koledze Smirnoff'owi i jego cierpliwość
Amortyzatory: KYB Excel-G podbierane z BG
górne mocowania (przód-tył)od mx-3
łożyska skrętne przednich amortyzatorów OEM Mazda
łączniki stabilizatora CTR (przód tył)
nowe odboje + zintegrowane osłony Sachs
Sprężyny FK HighTec -40/35 mm
najpierw dół mocowanie przewodu hamulcowego i abs, śruby były mocno zapieczone nie obyło się bez popukiwania młotkiem w grzechotkę na przedłużce
ścigacze muszą być no chyba że dla hardcorów
rozmontowany amortyzator
oczyszczone górne mocowanie sprężyny z rdzy
pomalowane osłony sprężyn....
.... i górne mocowanie
stara i nowa sprężyna
nowy zestaw
tu już złożone wszystko w trakcie składania byłem zajęty ale pomocna będzie druga osoba bo nawet ze ściągaczami potrafiło wyskakiwać łożysko skrętne z zamka w górnym mocowaniu sprężyny
przy okazji wymienione łączniki stabilizatora na nowe stare musiałem usunąć z pomocą przecinaka i młotka
i założone
przy zakładaniu najpierw złapałem amortyzator u góry później delikatnie podważałem lewarkiem od spodu cała piastę nie było najmniejszego problemu
przy okazji wymieniłem tarcze i klocki z tyłu tak samo
tak wygląda na glebie
a tak już pomalowane zaciski (foliatec gold)