Domowy tuning Mazdy 323F BG GT – kompresor str. 11
A tu jest krotki filmik z przyspieszenia na 2-ce. SZalu nie ma, w zasadzie bardzo podobnie jak wybebeszone N/A na benzynie:
http://www.youtube.com/watch?v=9zkojh1Y-0k
http://www.youtube.com/watch?v=9zkojh1Y-0k
Dzis zabralem sie za wymiane wtryskow. Chcialem juz na benzynie wystroic ladnie,zeby sobie spokojnie w trasie pojechac. Niestety dolne uszczelki wtryskow (te miedzy wtryskiem a glowica) sa juz tak twarde, ze wygladaja jak plastik. Po wlozeniu nowych wtryskow [tiiit] mi tam powietrze. Moze przed weekendem zdaze jeszcze to naprawic, to wrzuce jakies filmiki itp
.
P.S ocenzurowane slowo to z a p i e r d z i e l a – kto wsadzil tego kata na nasze forum ?
P.S ocenzurowane slowo to z a p i e r d z i e l a – kto wsadzil tego kata na nasze forum ?
jackkpl napisał(a):P.S ocenzurowane slowo to z a p i e r d z i e l a – kto wsadzil tego kata na nasze forum ?
Nasz elektroniczny strażnik moralności jest nieubłagany
pinky napisał(a):Seryjne 250 na co zamieniasz??
Wtryski z piwa GTX-a. Seryjnie sa chyba 240, te z GTX-a sa 360.
Fiveopac napisał(a):No prosze cos ciekawego sie pojaiwlo a ja nie zauwazylemGratki, jeden z pierwszych wyjców na forum
wrzuc wiecej fotek z montażu
Napisz, jakie fotki Cie interesuja, to cos dopstrykam. Z aktualnego montazu mam 0 fotek. Montowalem kompresor z pomocnikiem – on zrobil caly dolot (flansze do kompresora, poprowadzenie rur, przerobka "downpipu" zeby wszystko weszlo), a ja mialem juz przygotowana cala koncepcje (co gdzie wejdzie) , wlasnorecznie wyspawane mocowanie kompresora, mase kolanek, ic, dv, obejmy itp. Caly montaz dwom osobom zajal moze z 6-8h. Fotek niestety zadnych nie robilem, bo w zasadzie nie ma sie czym chwalic. Auto stalo na kobylkach, mialo zdjety zderzak i bylo drutowane az do skutku
Wczoraj uruchomilem mazde z wiekszym doladowaniem. Kolko na kompresorze 59mm (na kole pasowym 110-115mm , dokladnie nie wiem). Do 3 tys jest 0.6 bara, pozniej zaczyna sie slizgac pasek – piszczy i boost spada. Generalnie czuc,ze z dolu sie juz dobrze zbiera,ale znowu gora marna. Poniewaz pasek opasa tylko 1/4 obwodu kolka, bede musial zamontowac dodatkowa rolke i poprowadzic pasek jak najwiecej po kole pasowym kompresora – oby w ten weekend sie to udalo.
Krzesaj krzesaj, 200 musi pęknąć 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Widzac jak to wszystko idzie, to powoli zaczynam obnizac sobie pulap
. 200 to bylby piekny wynik, ale pewnie przyjdzie mi jeszcze zrobic pare zmian, zanim to nastanie. Wydaje mi sie,ze przy takim booscie duzy FMIC to podstawa (mam taki maly z calibry 2.0 turbo, okolo 25x15x6cm). Podlacze termistor w dolot to bede wiedzial, na czym stoje.
a nie doczytałem nigdzie jakiego kompresora użyłeś – możesz podać takie info 
M62 od merca slk 230 – ten maly kompresor ze sprzeglem elektromagnetycznym.
Na dzien dzisiejszy jezdze na seryjnym kolku i boost 0.2 -0.3 bara. Niestety to co juz czekalo na wysypanie wlasnie sie wysypalo – slizga sie sprzeglo
. Bedzie trzeba wymienic.
Na dzien dzisiejszy jezdze na seryjnym kolku i boost 0.2 -0.3 bara. Niestety to co juz czekalo na wysypanie wlasnie sie wysypalo – slizga sie sprzeglo
z okazji zblizajacego sie lata i ze ostatnio mi sie powodzi
postanowilem ci Jacus zrobic prezencik.na przydroznym zlomie znalazlem koleczko do napedzania kompresorka o wiekszej srednicy.powinienes byc zadowolniony i mnie pokochac 
takie oto:





takie oto:





Ostatnio edytowano 21 maja 2010, 16:29 przez piwo, łącznie edytowano 5 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
na większym kółku mniej mu dmuchnie
po co mu takie ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
no jakto po co
zeby jego dziewczyna nie musiala lusterka nosic
zeby jego dziewczyna nie musiala lusterka nosic
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
lukster napisał(a):na większym kółku mniej mu dmuchniepo co mu takie ?
Mialbys racje, gdyby to bylo kolko na kompresor, a nie na wal korbowy
skoro na wał to się zgadza 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje