Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???
Nie wiem czy jest sens strojenia po dołożeniu stożka... Po jakiejś konkretnej robocie mającej na celu podniesienie mocy silnika dobrze by było to do kupy zestroić, ale po takich zmianach jak wymiana filtra na stożkowy myslę, że to niepotrzebne 
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
- Od: 4 paź 2008, 11:51
- Posty: 435
- Skąd: Tuchów
- Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE
Ostatnio nagrałem filmik jak przyśpiesza do 100 moja mx-3. Oczywiście musiałem trzymać w ręku telefon więc miałem lekkie opóźnienie co do zmiany biegów. Oto filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=iN8aPLi41aY
http://www.youtube.com/watch?v=iN8aPLi41aY
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Hej,
patrząc po twoim filmiku to mogłaby madzia troszkę lepiej iść wiem że to tylko 88ps ale ja swoim z5 mam tyle samo ale przyspieszenie dajmy na to do tych 50 jest nieco szybsze, pozniej raczej tocze sie podobnie
patrząc po twoim filmiku to mogłaby madzia troszkę lepiej iść wiem że to tylko 88ps ale ja swoim z5 mam tyle samo ale przyspieszenie dajmy na to do tych 50 jest nieco szybsze, pozniej raczej tocze sie podobnie
Pozdrawiam Kuba[color=#0080BF][/color]
- Od: 27 paź 2009, 23:18
- Posty: 101
- Skąd: Poznan\Luboń
- Auto: Jest: 323C 1.5 16v 98r – LIFT
była mx-3: 1.6 16v 94r – LIFT
za wczesnie troche w niektórym miejscu zmieniałem biegi no i trzymałem telefon jak juz mowiłem
dużo traciłem przy przełączaniu biegów, a co do z5 to silniki te mają identyczne parametry co b6 sohc tzn. moc i torque
pozdro
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
w sumie racja gdyby nie telefon byłoby lepiej, co do mocy to fakt z5 ma identyczną moc
Kiedyś miałem mx-3 z 1.6 16v 107 ps to było już fajnie, niestety z5 przy ta,mtym to troszke lipa 
Pozdrawiam Kuba[color=#0080BF][/color]
- Od: 27 paź 2009, 23:18
- Posty: 101
- Skąd: Poznan\Luboń
- Auto: Jest: 323C 1.5 16v 98r – LIFT
była mx-3: 1.6 16v 94r – LIFT
z tym ze b6 sohc ma zupełnie inną krzywą momentu obrotowego niz z5...
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Bardzo wiele zalezy od przelozen , ja raz pojechalem testowac moja mazdeke i wycislem tylko 160km /h :/ Kilka dni pozniej na tej samej trasie w gorszych warunkach i z zaladunkiem (ja+3 dorosle osoby) pedzilem 170 km/h i to nie byl koniec mozliwosci , jednak musialem odpuscic bo blokowala mnie taksowka na lewym pasie ...
w rodzinie moja mazda jest 3 , pierwsza byla zakupiona jako 5 letnie auto , wtedy bez problemu 180 km/h osiagalo sie i obroty nie byly wysokie o dziwo...
-
piotrek_acm_
No mój rekord to 185 licznkowo ale 190 poszlaby napewno... Duzo zalezy przy przyspieszaniu w którym momencie zmienia sie biegi...
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
nie zapominajmy o długości odcinka na którym jedziemy. Jeżeli droga ma 3 km dł to raczej nie rozbujamy auta do maxa ale jeeli jedziemy autostradą np 20-30 km to już można auto "rozbujać" i pójdzie nieco więcej
ps co do z5 to na autostradzie 175-180 osiągam, myśle że dłuższy odcinek i może byłoby te 185 ( wg licznika
)
Pozdrawiam Kuba[color=#0080BF][/color]
- Od: 27 paź 2009, 23:18
- Posty: 101
- Skąd: Poznan\Luboń
- Auto: Jest: 323C 1.5 16v 98r – LIFT
była mx-3: 1.6 16v 94r – LIFT
Ja na odcinku 4 km rozbujałem do 185 km/h.
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Ja tam swojego szkodnika rozbujałem na niemieckiej autostradzie do 220km/h (licznikowo) i niestety na tym koniec, nie dość, że kończy się skala na liczniku to jeszcze obrotomierz jest parę milimetrów przed czerwonym polem, więc lepiej nie przeginać. Ehh zmiana skrzyni załatwiła by sprawę, ale po co.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
http://www.youtube.com/watch?v=yC0NmCV2_bs
2 osoby na pokladzie, mokra nawierzchnia, zimowki ( 175/70/13)
ps. tera mam rozkmine czy ta zmiana biegow to poprostu moj fail, czy slizgajace sprzeglo... ostatnio jestem wyczulony bo co chwile mi cos wyskakuje
2 osoby na pokladzie, mokra nawierzchnia, zimowki ( 175/70/13)
ps. tera mam rozkmine czy ta zmiana biegow to poprostu moj fail, czy slizgajace sprzeglo... ostatnio jestem wyczulony bo co chwile mi cos wyskakuje
- Od: 13 lip 2009, 14:18
- Posty: 160
- Skąd: KNW/Gliwice
- Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4
No to może ja dla przykładu zrobie małe porównanie
Ten filmik pokazuje przyśpieszenie mojej mx-3 1,6 16v SOHc na seryjnym tłumiku:
http://www.youtube.com/watch?v=iN8aPLi41aY
A ten na dedykowanym ultera:
http://www.youtube.com/watch?v=DJViEWcQZ1E
co najciekawsze, z tłumikiem ulter czas poprawił się o co najmnbiej sekundę (!).
Co o tym myślicie??
na dedykowanym wyszło mi ze stoperem ~10,5 sek. dodam, że jechałem z zapełnionym bagażnikiem, a na pomiarze z seryjnym tłumikiem nie. Może stary tłumik był poprostu zapchany, albo to ulter dodał lekko mocy.
Ten filmik pokazuje przyśpieszenie mojej mx-3 1,6 16v SOHc na seryjnym tłumiku:
http://www.youtube.com/watch?v=iN8aPLi41aY
A ten na dedykowanym ultera:
http://www.youtube.com/watch?v=DJViEWcQZ1E
co najciekawsze, z tłumikiem ulter czas poprawił się o co najmnbiej sekundę (!).
Co o tym myślicie??
na dedykowanym wyszło mi ze stoperem ~10,5 sek. dodam, że jechałem z zapełnionym bagażnikiem, a na pomiarze z seryjnym tłumikiem nie. Może stary tłumik był poprostu zapchany, albo to ulter dodał lekko mocy.
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Zdrowe Z5 w 323F na 1/4 zrobiło w Koninie wysoka 18, w C udalo sie zrobic 18.3 tuz za MX-3 B6 Dohc i MX-5 B6, szkoda, ze nie bylo ostatecznie pomiarow G-techem
Z Mx-3 Dohc Tommy'ego bylo rowno do konca dwojki, pozniej Mx z racji wiekszej mocy odszedl na niecale 0.2s 
Ha przed chwila pobiłem rekord Jadac do wloclawka
licznikowo 190 km/h ale przyznam ze bylo ciężko... Caly bagażnik pełen po szybę.
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Wczoraj robilem test na przyspieszenie. 13.2 sek do 100km/h na pieknie rozgrzanym silniku. v max jak narazie 160-170 nie bardzo mam sie gdzie rozpedzic na wiecej
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
trafilem dobrze bo klikalem na start w tym samym momencie jak puszczalem sprzeglo. mam oponki 185/50/r14 kiedys mialem 14-16 sek
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
323F 2.0 V6 @ 215
Ostatnio edytowano 8 cze 2010, 20:58 przez Adaś, łącznie edytowano 2 razy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość