w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

Postprzez radecki » 7 mar 2010, 13:25

Dzień dobry wam wszystkim . Msam pewien dylemat, albowiem z powodu uszkodzenia silnika ( pokrzywione zaworki i obrócone panewki oraz rozwalonego układu rozrządu) jestem zmuszony do wymiany silnika. Temu pomyślałem by przy okazji moje autko wzmocnić . Znalazłem tu na forum ofertę sprzedaży całego silnika z osprzętem od Forda Probe 2,0 Silnik FS. Teraz mam pytanko czy wystarczy tylko wyjąc cały środek Madzi i wstawić całość od forda czy tez także i konieczna byłaby wymiana wiązki elektrycznej na tą od forda . Dodam że silnik jaki do tej pory w niej siedzi to 1,8 16v
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 00:42 przez radecki, łącznie edytowano 1 raz
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 08:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez Ania69 » 7 mar 2010, 16:26

Goly silnik mozesz przelozyc ale osprzet przepustnice kompletny aparat zaplonowy musisz przelozyc od swojego silnika.U mnie w cronosie z osprzetem fordowskim byl wkladany silnik od mazdy europejskiej.Byl goly silnik ,przelozony caly kolektor razem z przepustnica,aparat zaplonowy. Nie bylo problemu to te same silniki tylko uklad zaplonu sie rozni
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez radecki » 8 mar 2010, 00:44

aha . czyli to należy zaznaczyć dla majstra ? By przełożył z mego silnika aparat zapłonowy ? a jak z wiązką przewodów elektrycznych ?
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 08:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez Ania69 » 8 mar 2010, 10:46

Przekladasz goly silnik podpinasz go pod swoj osprzet dlatego musisz przelozyc swoj aparat zaplonowy,i przepustnica moze byc inna ale nie koniecznie,inne sa przeplywomierze.U mnie byl przelozony caly kolektor z przepustnica ale dlatego ze byl w idealnym stanie.Tak niema zadnego problemu z elektryka ,wiazka po podpinasz wszystko pod swoj uklad zaplonowy.Silnik z probe masz tainiej ze taki chcesz kupic?
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez radecki » 8 mar 2010, 21:39

silnik z osprzętem i skrzynią biegów bez przepływomierza za 1050 zł :) to raczej nie drogo :) choć jeszcze nie kupiony :) siedzi jeszcze w fordzie znajomka ..
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 08:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez radecki » 8 mar 2010, 21:44

Mam od razu jeszcze 2 sprawy Pierwsza tyczy się użytkownika Ania69 chciałbym wiedzieć co zawierała ta wiadomość która miała do mnie dotrzeć o 10.25 dzisiejszego dnia :) a została wykasowana tuż przed wysłaniem :)? A druga sprawa znacie porządny warsztat który za niedużą cenę by gotów przełożyć silnik mieszczący sie w Białymstoku ?:) czekam na kontakt :) na priw lub mailem :)
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 08:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez wojtek79 » 8 mar 2010, 21:52

to cena super bierz i sie nie zastanawiaj. ja rowniez wymieniam silnik tylko ze na ten sam i robie to sam i chyba szubciej jest i prosciej odpiac przewod od komputera i reszty i wycagnac silnik z wiazka niz bawic sie w odpinanie kazdej kostki i rozkrecanie przewodow. przy zmianie calego silnika z wiazka podpinasz tylko kostki pod komputer immo i juz a takto masakta jest chyba z milion kostek przewodow do podłaczenia. tylko w takim przypadku musisz miec tez komputer i reszte od silnika z forda.
SPRZEDAM CZĘŚCI DO MAZDY 626 GE 1.8 16V
tel: 504-096-262
gg: 10464071
email: wojtek.skie@aol.pl
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 17:21
Posty: 197

Postprzez Ania69 » 8 mar 2010, 22:41

Wiadomosc sie wykasowala bo mialem problem z zasiegem byla tam odpowiedz na pytanie Co do pomyslu kolegi z przepinaniem wiazki to nie jest to dobry pomysl i przedewszystkim kosztowny .Szybciej bedzie i latwiej przelozyc silnik niz bawic sie z calym zaplonem.Potrzebny by byl wtedy komputer ,przeplywomierz ,aparat,modul i zabawa z wiazka do tego.U mnie wrzucenie uzbrojenie podpiecie zajelo 1 dzien ,i to w domowych warunkach,a nie zajmuje sie zawodowo takmi sprawami.Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez zibi626 » 9 mar 2010, 22:18

A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Ania69 » 9 mar 2010, 22:29

O jakim silniku mowa europejskim tym co mial okolo 115 koni czy tym nowszym i mocniejszym
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez zibi626 » 9 mar 2010, 22:45

W aucie siedzi 2.0 16V 115HP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Speed » 10 mar 2010, 08:55

zibi626 napisał(a):A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..


Silnik FS jest taki sam , wiazka moze byc inna ale wiadomo po innej stronie kiera . Różnica jest dopiero w FS-ZE ale raczej niewielkie inny komp itd
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez zibi626 » 10 mar 2010, 11:15

Speed napisał(a):
zibi626 napisał(a):A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..


Silnik FS jest taki sam , wiazka moze byc inna ale wiadomo po innej stronie kiera . Różnica jest dopiero w FS-ZE ale raczej niewielkie inny komp itd



No tak to fakt,ze kiera jest "po złej stronie",ale to chyba jest do obejścia bez wiekszych problemów??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Ania69 » 10 mar 2010, 12:17

co ma kierownica do rzeczy bierzesz sam silnik
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez Bartek1986 » 10 mar 2010, 14:09

Instalacja od silnika od RHD ( w przeciwieństwie do tej od reszty auta :D )
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6