w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)
Strona 1 z 1
Dzień dobry wam wszystkim . Msam pewien dylemat, albowiem z powodu uszkodzenia silnika ( pokrzywione zaworki i obrócone panewki oraz rozwalonego układu rozrządu) jestem zmuszony do wymiany silnika. Temu pomyślałem by przy okazji moje autko wzmocnić . Znalazłem tu na forum ofertę sprzedaży całego silnika z osprzętem od Forda Probe 2,0 Silnik FS. Teraz mam pytanko czy wystarczy tylko wyjąc cały środek Madzi i wstawić całość od forda czy tez także i konieczna byłaby wymiana wiązki elektrycznej na tą od forda . Dodam że silnik jaki do tej pory w niej siedzi to 1,8 16v
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 00:42 przez radecki, łącznie edytowano 1 raz
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
Goly silnik mozesz przelozyc ale osprzet przepustnice kompletny aparat zaplonowy musisz przelozyc od swojego silnika.U mnie w cronosie z osprzetem fordowskim byl wkladany silnik od mazdy europejskiej.Byl goly silnik ,przelozony caly kolektor razem z przepustnica,aparat zaplonowy. Nie bylo problemu to te same silniki tylko uklad zaplonu sie rozni
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
aha . czyli to należy zaznaczyć dla majstra ? By przełożył z mego silnika aparat zapłonowy ? a jak z wiązką przewodów elektrycznych ?
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
Przekladasz goly silnik podpinasz go pod swoj osprzet dlatego musisz przelozyc swoj aparat zaplonowy,i przepustnica moze byc inna ale nie koniecznie,inne sa przeplywomierze.U mnie byl przelozony caly kolektor z przepustnica ale dlatego ze byl w idealnym stanie.Tak niema zadnego problemu z elektryka ,wiazka po podpinasz wszystko pod swoj uklad zaplonowy.Silnik z probe masz tainiej ze taki chcesz kupic?
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
silnik z osprzętem i skrzynią biegów bez przepływomierza za 1050 zł
to raczej nie drogo
choć jeszcze nie kupiony
siedzi jeszcze w fordzie znajomka ..
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
Mam od razu jeszcze 2 sprawy Pierwsza tyczy się użytkownika Ania69 chciałbym wiedzieć co zawierała ta wiadomość która miała do mnie dotrzeć o 10.25 dzisiejszego dnia
a została wykasowana tuż przed wysłaniem
? A druga sprawa znacie porządny warsztat który za niedużą cenę by gotów przełożyć silnik mieszczący sie w Białymstoku ?:) czekam na kontakt
na priw lub mailem 
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
to cena super bierz i sie nie zastanawiaj. ja rowniez wymieniam silnik tylko ze na ten sam i robie to sam i chyba szubciej jest i prosciej odpiac przewod od komputera i reszty i wycagnac silnik z wiazka niz bawic sie w odpinanie kazdej kostki i rozkrecanie przewodow. przy zmianie calego silnika z wiazka podpinasz tylko kostki pod komputer immo i juz a takto masakta jest chyba z milion kostek przewodow do podłaczenia. tylko w takim przypadku musisz miec tez komputer i reszte od silnika z forda.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Wiadomosc sie wykasowala bo mialem problem z zasiegem byla tam odpowiedz na pytanie Co do pomyslu kolegi z przepinaniem wiazki to nie jest to dobry pomysl i przedewszystkim kosztowny .Szybciej bedzie i latwiej przelozyc silnik niz bawic sie z calym zaplonem.Potrzebny by byl wtedy komputer ,przeplywomierz ,aparat,modul i zabawa z wiazka do tego.U mnie wrzucenie uzbrojenie podpiecie zajelo 1 dzien ,i to w domowych warunkach,a nie zajmuje sie zawodowo takmi sprawami.Pozdrawiam
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
zibi626 napisał(a):A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..
Silnik FS jest taki sam , wiazka moze byc inna ale wiadomo po innej stronie kiera . Różnica jest dopiero w FS-ZE ale raczej niewielkie inny komp itd
Speed napisał(a):zibi626 napisał(a):A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..
Silnik FS jest taki sam , wiazka moze byc inna ale wiadomo po innej stronie kiera . Różnica jest dopiero w FS-ZE ale raczej niewielkie inny komp itd
No tak to fakt,ze kiera jest "po złej stronie",ale to chyba jest do obejścia bez wiekszych problemów??
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Instalacja od silnika od RHD ( w przeciwieństwie do tej od reszty auta
)

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6