Który silnik wybrać 2.0 czy 2.3
kristofc napisał(a):Obroty nie maja prawa falować , a jesli falują to jest jakaś usterka zapewne
Pozdr
jesli faluja obroty to dobrze by bylo zobaczyc do przepustnicy,wezmy tez fakt ze auto jezdzi na gazie.
-
Stivi
- Od: 21 gru 2005, 17:43
- Posty: 162
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: .
Mazda 6 L3 200 2r.
Mazda 626 GE FP 2004 r.
www.akant.dit.pl
SzUrEk napisał(a):obroty falowały przed założeniem gazu, przepustnica wyczyszczona, kable i świece wymienione,
Przepływomierz czyściłeś?

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
nie- dziś przeczyszczę- dzięki za pomysł, sprawdzę masę, wyczyszczę styki kabli WN przy cewce bo trochę zaśniedziały i dam cynk czy coś pomogło
- Od: 21 gru 2005, 17:43
- Posty: 162
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: .
Mazda 6 L3 200 2r.
Mazda 626 GE FP 2004 r.
www.akant.dit.pl
Grzyby napisał(a): Nie każdego stać na moce i koszty paliwa silnika 3.0 czy 2.3T. Więc szuka w ramach tego co jest dostępne.
fakt niezaprzeczalny..
a przy okazji to lekko ciekaw jestem, jakie to miny mozna u kolegi Stivi´ego obejrzec
przy dystrybutorze, jak stwierdza, ze te min. 15 L. na 100 km musi mu wlac...?
wprawdzie nie podwazam przyjemnosci z jazdy takim 260-konnym pociskiem,
absolutnie!!!, ale spalanie dla kogos kto sporo jezdzi, jest dosc istotne (chyba?)...
P.S.
znam dumego goscia, ktory to sprzedal Mits.– EVO troche "potuningowe",
bo stwierdzil w pokorze, ze spalalo prawie 40l/100km.
a i mialem kiedys okazje podyskutowac z prezesem koncernu, ktory to sluzbowym B.Continantalem podrozuje,tak na co dzien a i jego tez draznilo lekko,
nadmierne ubywanie paliwa ze zbiornika, mimo, ze to nie jego bezposrednie koszta byly...
"kazdy jest kowalem wlasnego losu -i potfela.."
a "mocy nigdy za wiele!"
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):Grzyby napisał(a): Nie każdego stać na moce i koszty paliwa silnika 3.0 czy 2.3T. Więc szuka w ramach tego co jest dostępne.
fakt niezaprzeczalny..
a przy okazji to lekko ciekaw jestem, jakie to miny mozna u kolegi Stivi´ego obejrzec
przy dystrybutorze, jak stwierdza, ze te min. 15 L. na 100 km musi mu wlac...?
wprawdzie nie podwazam przyjemnosci z jazdy takim 260-konnym pociskiem,
absolutnie!!!, ale spalanie dla kogos kto sporo jezdzi, jest dosc istotne (chyba?)...
P.S.
znam dumego goscia, ktory to sprzedal Mits.– EVO troche "potuningowe",
bo stwierdzil w pokorze, ze spalalo prawie 40l/100km.
a i mialem kiedys okazje podyskutowac z prezesem koncernu, ktory to sluzbowym B.Continantalem podrozuje,tak na co dzien a i jego tez draznilo lekko,
nadmierne ubywanie paliwa ze zbiornika, mimo, ze to nie jego bezposrednie koszta byly...
"kazdy jest kowalem wlasnego losu -i potfela.."
a "mocy nigdy za wiele!"
pozdr.
E.
Enduro jestes jak wielu moich znajomych ktorzy pytaja: a ile ci to pali a czego nie diesel?
Jezdze tym na co mam ochote a diesel mni nie interesuje w tej chwili. Jedno zauwazylem ze Ci ktorzy jezdza podobnymi silnikami nie pytaja o spalanie.
A jaka Ty masz mine jak Cie inne wozy objezdzaja?
-
Stivi
Stivi napisał(a):A jaka Ty masz mine jak Cie inne wozy objezdzaja?
zawsze ich widze na stacji benzynowej,
jak ja ich mijam...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):Stivi napisał(a):A jaka Ty masz mine jak Cie inne wozy objezdzaja?
zawsze ich widze na stacji benzynowej,
jak ja ich mijam...
pozdr.
E.
a pozniej znowu one Ciebie mijaja...
-
Stivi
Po co sie kłócić kto ma "większego" ja uważam że liczy sie jakość i umiejętność
Pamiętam jak kiedyś fordem escortem 1,8 chyba na gazie przez 30 km na drodze 2 pasmowej nie dałem się wyprzedzić aucie które miało o grubo ponad 100 koni więcej pod maską
i wtedy to była frajda a nie jak mam ja więcej i śmignę koło kogoś co to za radocha ?
Każdy kupuje to na co ma ochotę nie ukrywam że jak ktoś by mi lał do baku podczas jazy
żebym nie musiał się zatrzymywać na stacji to też pomyślał bym nad dużą pojemnością (dla mnie 2.3 jest wystarczające), chodź nie mam problemów z tankowaniem i nie oszczędzam. A druga sprawa opłaty za takie auto by mnie przeraziły przynajmniej u mnie w UK.
a temat brzmi :
Który silnik wybrać 2.0 czy 2.3
ja bym brał ten który lepiej zadbany
Co do różnicy to naprawdę jest moment przyspieszenia bardzo sie różni w tych 2 autach spalanie wczoraj potwierdziłem że różnica w moich testach to max 1 L na 100 zależy jak się korzysta
Pamiętam jak kiedyś fordem escortem 1,8 chyba na gazie przez 30 km na drodze 2 pasmowej nie dałem się wyprzedzić aucie które miało o grubo ponad 100 koni więcej pod maską
Każdy kupuje to na co ma ochotę nie ukrywam że jak ktoś by mi lał do baku podczas jazy
a temat brzmi :
Który silnik wybrać 2.0 czy 2.3
ja bym brał ten który lepiej zadbany
Co do różnicy to naprawdę jest moment przyspieszenia bardzo sie różni w tych 2 autach spalanie wczoraj potwierdziłem że różnica w moich testach to max 1 L na 100 zależy jak się korzysta
- Od: 16 cze 2009, 11:11
- Posty: 23
- Skąd: Piaski / Boston UK
- Auto: aktualnie: Mazda 6
2.3i 16V 156/166 KM 2005r.
Stivi napisał(a):Enduro napisał(a):Stivi napisał(a):A jaka Ty masz mine jak Cie inne wozy objezdzaja?
zawsze ich widze na stacji benzynowej,jak ja ich mijam...pozdr. E.
a pozniej znowu one Ciebie mijaja...
nie,bo
potem po prostu sprytnie chowam się w bocznej drodze,tak jak Zorro,
a oni gonią mnie dalej- zacieklej..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):nie,bo
potem po prostu sprytnie chowam się w bocznej drodze,tak jak Zorro,
a oni gonią mnie dalej- zacieklej..
pozdr.
E.
...i w tej gonitwie (domniemam niepocieszeni) znów zahaczają o stację benzynową...
-
Szpila
Witam, mój tata ma na sprzedanie 3.0 v6. jak ktos jest zainteresowany tą pięknością polecam:
http://otomoto.pl/mazda-6-bezwypadkowa- ... 17473.html
przebieg i pozostałe sprawy jak w ogłoszeniu. 2 lata temu wyminił tata sprzegło , bo widać w ameryce obsługa manuala kuleje. Cena – za 37ys z bólem serca ojciec odda. Zagazować i jeździć 28 zł/100 czyli jak diesel, a nie zamarza i kopyto ze ho ho.

przebieg i pozostałe sprawy jak w ogłoszeniu. 2 lata temu wyminił tata sprzegło , bo widać w ameryce obsługa manuala kuleje. Cena – za 37ys z bólem serca ojciec odda. Zagazować i jeździć 28 zł/100 czyli jak diesel, a nie zamarza i kopyto ze ho ho.
Ostatnio edytowano 6 mar 2010, 16:08 przez smola71@op.pl, łącznie edytowano 1 raz
-
smola71@op.pl
Szpila napisał(a):...i w tej gonitwie (domniemam niepocieszeni) znów zahaczają o stację benzynową...
a ja ponownie przejezdzam obok nich z reką w pozycji pozdrowienia tzw. papieskim gestem...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Co do spalania, ja mam zdanie, ze jak ktos chce zeby silnik palil wiecej to jego sprawa. Dla mnie licza sie KM, a nie spalanie, czy ono bedzie wynosilo 6 litrow czy 16 – nie ma zadnego znaczenia. Jezdzac MX6 spalanie nie przekraczalo u mnie 18l/100km i bylo OK. Gdybym mial Subaru STI i palilby mi 25l/100km to tez bym sie cieszyl z tego, bo 330KM z 4WD jest piekna sprawa. A spalanie jest rzecza marginalna. Jednego stac na to innego nie – kazdemu wg. potrzeb.
Dyskusja w temacie dotyczy silnika 2.0 i 2.3. powinienn jeszcze dojsc 3.0
Dlatego, ze oba i 2.0 i 2.3 sa za male do tak ciezkiej budy. Jezdze szostka z silnikiem 2.3 juz poltora miesiaca i nie powiem, zebym jakos specjalnie odczuwal te 166KM. Autko wlecze sie – niestety. Pali malo ale i tez nie daje z siebie za wiele. Dla kolegi stajacego przed dylematem, ktory sielnik wybrac: nie bierz zadnego – wybierz V6 i 3 litry. Inaczej nie bedziesz zadowolony z jazdy.
Ja w tej chwili bez wachania wymienilbym 2.3 na 3 litry ale jak kupowalem to nie znalazlem niebitej jednostki 3 litrowej stad moja obecna slabsza wersja.
To takie moje skromne zdanie.
Dyskusja w temacie dotyczy silnika 2.0 i 2.3. powinienn jeszcze dojsc 3.0
Ja w tej chwili bez wachania wymienilbym 2.3 na 3 litry ale jak kupowalem to nie znalazlem niebitej jednostki 3 litrowej stad moja obecna slabsza wersja.
To takie moje skromne zdanie.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Topaz napisał(a):......To takie moje skromne zdanie.
a ja je w pelni popieram,
ale jak wspomniales i słusznie, sprawa ma dwie strony medalu..
kogos kogo stac na spore spalanie, to raczej nie jezdzi mazdą,
tylko pakuje mocne V8, do tego ewentualnie odpowiednio doładowane...
no a na decyzyje co do wyboru auta i jednostki silnika spory wplyw ma ,
to do czego je potrzebujemy..
jesli robimy sporo km, to raczej ekonomika..,
jesli tylko po dzielnicy , wokól komina i do kościoła to mozna nawet V12 jeżdzić ,
aboslutnie!
a każdy absolunie odczuwa braki mocy pod maską, absolutnie,
a na widok mocnej/mocniejszej jednostki wzdycha....
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości