problem mazda xedos 6 ,2.0 gaz
Strona 1 z 1
Witam posiadam Mazde xedos 6 2,0,z instalacja gazowa stag 200-6/m
mój problem polega na tym ze samochód podczas odpalania na benzynie po dodaniu gazu od razu gaśnie czasami tez coś strzeli pod maska gdzieś w okolicy filtra powietrza ,gdy jakimś cudem uda się przełączyć na gaz chodzi równo ,ale jak przy gazuje tak gdzieś po wyżej 5000 obrotów zaczyna piszczeć i przełącza się na benzyne i znowu gasnie .bylem u mechanika stwierdzil ze pompka nie daje
cisnienia wiec ja wymienił . Przez jakiś dzień było ok na benzynie smigał jak zły , po czym znowu gdy jechałem i przy gazowałem znowu przełączyło na benzyne i zgasł.
Mechanik stwierdził ze to wina gazu i ze nic nie poradzi .(nie wiem czy mu wieżyć ,skoro pompke wymienił i dalej to samo)
mój problem polega na tym ze samochód podczas odpalania na benzynie po dodaniu gazu od razu gaśnie czasami tez coś strzeli pod maska gdzieś w okolicy filtra powietrza ,gdy jakimś cudem uda się przełączyć na gaz chodzi równo ,ale jak przy gazuje tak gdzieś po wyżej 5000 obrotów zaczyna piszczeć i przełącza się na benzyne i znowu gasnie .bylem u mechanika stwierdzil ze pompka nie daje
cisnienia wiec ja wymienił . Przez jakiś dzień było ok na benzynie smigał jak zły , po czym znowu gdy jechałem i przy gazowałem znowu przełączyło na benzyne i zgasł.
Mechanik stwierdził ze to wina gazu i ze nic nie poradzi .(nie wiem czy mu wieżyć ,skoro pompke wymienił i dalej to samo)
- Od: 18 sie 2009, 20:02
- Posty: 10
- Skąd: Radom
- Auto: mazda xedos 2.0 b,gaz ,1998 r
bardzo prawdopodobne ,że coś może być z gazem najlepiej pojechać do jakiegoś dobrego gazownika i przedstawić sytuacje ,filtr benzyny też Ci wymienił?
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
Najwyraźniej nie wyrabia twoja instalacja gazowa i dlatego przełącza na benzynę przy wyższych obrotach. W dziale LPG opisz swój problem razem z komponentami jakie masz założone
- Od: 4 sie 2007, 19:15
- Posty: 78
- Skąd: Koszalin
- Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi
Widzę, że kolega jest z Radomia – niech kolega podjedzie do firmy Korgaz. Powinni pomóc 
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
w Radomiu ciężko z dobrymi gazownikami o firmie KORGAZ też różne opinie słyszałem ale w końcu pojechać gdzieś trzeba 
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
witam znowu pojawił sie ten sam problem tym razem samochód odstawiłem do innego mechaniora ten podłączył do komputera i cos tam podłubał i stwierdził ,że do wymiany zawór egr ,widziałem na allegro po 100 zl uzywke tylko czy to podziała jakis czas ,bo w radomiu z czesciami do xedosa 6 to tez trochę krucho,muszę jeszcze pod skoczyć do typow z 11 listopada.
- Od: 18 sie 2009, 20:02
- Posty: 10
- Skąd: Radom
- Auto: mazda xedos 2.0 b,gaz ,1998 r
ciekawe jaka cena nowego? pewnie mała nie będzie ale zapytać mozna , ma chłopak xedosa na części w Milejowicach jak chcesz to moge ci dać namiary do niego a tak poza tym to sobie go przeczyścić(chyba,że czyściłeś) bo zazwyczaj taka operacja pomaga w dobrym funkcjonowaniu zaworu EGR
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
Dobra egr kupiony u jedrzeja07 za okazyjna cene 65zl,w porownaniu do nowki za ktora jeden koles chcial 1 800zl i to jeszcze trzeba czekac.Jestem ciekawy jak te typy wymienia ten zawor to czy to pomoze ,bo z tego co wiem to on jest do redukcji spalin a mi gasnie i cos czasami strzeli tak gdzies pod maska.
- Od: 18 sie 2009, 20:02
- Posty: 10
- Skąd: Radom
- Auto: mazda xedos 2.0 b,gaz ,1998 r
Jeśli powyżej 5000 tys. obrotów przełącza Ci się na benzynę, świadczy to na 99,9% o tym, że masz problem z reduktorem lub wtryskami gazu.
Pisząc krótko za słaby reduktor (zle dobrany – do samochodu o mniejszej mocy i w Twoim nie wyrabia) natomiast jeśli chodzi o wtryski to prawdopodobna przyczyna to zbyt małe dysze wtryskiwaczy. Wtryski łatwo sprawdzić (w moim Xedzie też mam STAG 200/6)... Po podpięciu się kompem robisz autokalibrację instalacji i wtedy w jej trakcie pojawia się komunikat "zbyt małe dysze wtryskiwaczy (w moim przypadku tak było, temat znikł po rozwierceniu dysz)...
Jeśli chodzi o reduktor to po podpięciu się kompem można skontrolować jakie ciśnienie gazu daje... Jeśli zbyt małe to na reduktorze jest śruba regulacyjna i kręcąc nią w odpowiednią stronę zwiększasz ciśnienie. Potem oczywiście autokalibracja i kontrola mapy... Ja na mojej instalacji zrobiłem już 105tys. kilometrów i nie narzekam.
Pisząc krótko za słaby reduktor (zle dobrany – do samochodu o mniejszej mocy i w Twoim nie wyrabia) natomiast jeśli chodzi o wtryski to prawdopodobna przyczyna to zbyt małe dysze wtryskiwaczy. Wtryski łatwo sprawdzić (w moim Xedzie też mam STAG 200/6)... Po podpięciu się kompem robisz autokalibrację instalacji i wtedy w jej trakcie pojawia się komunikat "zbyt małe dysze wtryskiwaczy (w moim przypadku tak było, temat znikł po rozwierceniu dysz)...
Jeśli chodzi o reduktor to po podpięciu się kompem można skontrolować jakie ciśnienie gazu daje... Jeśli zbyt małe to na reduktorze jest śruba regulacyjna i kręcąc nią w odpowiednią stronę zwiększasz ciśnienie. Potem oczywiście autokalibracja i kontrola mapy... Ja na mojej instalacji zrobiłem już 105tys. kilometrów i nie narzekam.
- Od: 10 sie 2009, 09:39
- Posty: 18
- Skąd: Warka
- Auto: Mazda Xedos 6 2,0V6 CA KF1998r
Ja mialem podobny problem tylko silnik mi nie gasł. Przy 5000 obrotow przełączał na benzyne. Okazało sie ze na trzech stacjach był słabej jakosci gaz, zalalem na lotosie i wszystkie problemy znikneły.Nie które stacje gazowe mają juz gaz letni(tańszy)
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
kupilem ten egr z xedosa 6 93 roku , moj jest 98 r ,mechaniki wyjeli stary no i problem zawor wyglada prawie tak samo ,rozni sie tylko górą ,wtyczki sa inne nie orjentuje sie ktos czy da sie to jakos przelozyc i zrobić z dwóch jeden. ten pierwszy jest moj wykrecony http://img10.imageshack.us/img10/6524/981292647.jpg ,drugi wyglada tak http://img39.imageshack.us/img39/6291/965061608.jpg
- Od: 18 sie 2009, 20:02
- Posty: 10
- Skąd: Radom
- Auto: mazda xedos 2.0 b,gaz ,1998 r
Dziś rozkrecilem stary egr zauwazylem ze membrana stoi w miejscu i nawet sie nie rusza w poruwnaniu do tego drugiego
którego kupilem ,rozebralem napsikalem wd40 i ruszyło
zawiozlem z powrotem do mechaniorów na dniach okaże sie czy pomogło.
którego kupilem ,rozebralem napsikalem wd40 i ruszyło
zawiozlem z powrotem do mechaniorów na dniach okaże sie czy pomogło.
- Od: 18 sie 2009, 20:02
- Posty: 10
- Skąd: Radom
- Auto: mazda xedos 2.0 b,gaz ,1998 r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6