Topowe wyposażenie Mazdy 626 GD

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez janos » 17 lut 2010, 20:37

Koledzy, ostatnio ze znajomym szukałem auta dla niego (coś taniego) i mamy – golf 2 `91 1.6 D no i wyposażenie (w ogłoszeniu napisane – "bogate") elektryczne lusterka, wspoma i szyberdach. Wszystko w porządku i fajnie ale tak patrze na swoją mazdę i aż mnie zszokowało – rocznik `89, 4 elektryczne szyby, elektrzyczne lusterka, kubełkowe fotele, welur, centralny zamek cały zestaw kontrolek (nawet od spalonej żarówki w tylnej lampie) i z tego co wiem to jest ona jeszcze biedna <glupek2> . Tak się zastanawiam jakie jest topowe wyposażenie mazdy GD i co Wy macie w waszych autkach pomontowane ?? :)




A więc tak, jak na razie mamy:
-4 koła skrętne
-napęd na 4 koła
-tempomat
-klimatyzacja
-elektryczny szyberdach
-elektryczne sterowanie szyby (4)
-elektrycznie sterowane reflektory
-nawiew z funkcją SWING
-elektroniczne sterowanie twardości zawieszenia
-subwoofer pasywny (pod fotelem kierowcy)
-wskaźniki digital
-15 calowe, aluminiowe felgi
-podgrzewane fotele przednie
-elektryczna antena w słupku kierowcy
-welurowa tapicerka
-kubełkowe fotele


lista jest już długa, a myślę, że coś jeszcze by się znalazło :)
Ostatnio edytowano 25 lut 2010, 01:26 przez janos, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 30 gru 2009, 23:32
Posty: 28
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 626 2.0 D GD hatchback `89

Postprzez niedzwiadek833 » 17 lut 2010, 20:42

Do dodatkowego wyposarzenia można jeszcze dopisać 4 koła skrętne, napęd na 4 koła, tempomat, klimatyzacja, komputer pokładowy, elektryczny szyberdach, elektrycznie sterowane reflektory.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 12:02
Posty: 316 (0/4)
Skąd: GA
Auto: GG L8 03 MT
BM PE 16 MT

Postprzez janos » 17 lut 2010, 20:46

hehe a niemcy dopiero do wartburgów wsadzali czterosuwowy silnik :) A tak na marginesie, to mógłbyś coś więcej napisać o tym komputezrze pokładowym?? może jakieś fotki??
Początkujący
 
Od: 30 gru 2009, 23:32
Posty: 28
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 626 2.0 D GD hatchback `89

Postprzez niedzwiadek833 » 17 lut 2010, 21:29

Dlatego nie kupie w swoim życiu żadnego szmelcwagena i żadnych innych takich.
Co do komputera pokładowego to wiem że był montowany i występuję bardzo żadko. Niestety nie mam żadnych więcej informacji na ten temat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 12:02
Posty: 316 (0/4)
Skąd: GA
Auto: GG L8 03 MT
BM PE 16 MT

Postprzez MazDarek » 17 lut 2010, 22:11

niedzwiadek833, z komputerem pokładowym to już pojechałeś po bandzie, tego w GD fabrycznie nie było. Do tego co napisaliście powyżej należałoby dodać nawiew z funkcją swing, elektronicznie ustawianą twardość zawieszenia, pasywny subwoofer pod fotelem pasażera, zegary digitale, felgi aluminiowe 15" z frezowanym frontem.
Jako, że jest to dział warsztatowy a temat nie dotyczy awarii, wiec przenoszę do ogólnego.
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Postprzez janos » 18 lut 2010, 09:23

hmmm... pasywny subwoofer – brzmi fantastycznie :)
Ogólnie jak wyglądała sprawa AUDIO w naszych madziach??
Początkujący
 
Od: 30 gru 2009, 23:32
Posty: 28
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 626 2.0 D GD hatchback `89

Postprzez Waluś » 18 lut 2010, 11:04

Ogólnie jak wyglądała sprawa AUDIO w naszych madziach??

raczej blado.
Fabryczne miejsca na głośniki to na kokpicie nad nogami na głośniki 10 cm i na tylnej półce na 12 cm dla HB, nie wiem jak w sedanie :)

dodam że w HB była jeszcze funkcja elektrycznego otwierania zamka w tylnej klapie i gdzieś kiedyś w jakimś USA widziałem grzane fotele przednie. Zresztą obok lewarka są tam zaślepki po obu stronach :) i też w wersjach USa były bardziej rozbudowane ustawienia fotela kierowcy :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez nemi » 18 lut 2010, 15:52

janos napisał(a):hehe a niemcy dopiero do wartburgów wsadzali czterosuwowy silnik :)

A co Niemcy wsadzali w tych latach do BMW i Mercedesa? :P

Prawda jest taka, że 20-30 lat temu uważano, że auto japońskie to tzw. jednorazówka i szmelc, który w dodatku obłożony był wysoką akcyzą z racji pochodzenia. Japończycy żeby w ogóle sprzedać swoje auta musieli oferować znacznie więcej i taki jest efekt, że wyprodukowali auta długowieczne, porządne i często świetnie wyposażone. VW, Opel czy nawet Audi nie oferowało zbyt wielu dodatków, bo po prostu nie musieli – ich auta i tak się sprzedawały.
Dzięki temu przełom lat 80 i 90 to był złoty okres japońskiej motoryzacji – porównując choćby fotele w Mazdzie 626 GD i Passacie z analogicznych lat to była tragediczna przepaść. Tak samo jak jasne wnętrza biły na łeb grobowce z Niemiec. Szkoda, że tą przewagę Japończycy stracili już w połowie lat 90... Dobrze, że Mazda się odradza :).

Dlatego nie kupie w swoim życiu żadnego szmelcwagena i żadnych innych takich.

Myślę, że np. Audi A6 lub A8 oferuje już przyzwoitą jakość i wyposażenie ;). Mi się osobiście nie wydaje szmelcowate :P.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez niedzwiadek833 » 18 lut 2010, 17:52

nemi jak piszesz "audi oferuje przyzwoitą jakość" przyzwoita jakość nigdy mnie nie przekona do samochodów AUDI. Mam takie zdanie o samochodach grupy VW i żadnymi argumentami mnie nie przekonasz do samochodów AUDI czy VW. Zobacz jeszcze ile musisz zapłacić za tą przyzwoitą jakość AUDI. Ceny audi A6 zaczynają się od 142 tys. a najbardziej wypasiona mazda kosztuje 132 tys.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 12:02
Posty: 316 (0/4)
Skąd: GA
Auto: GG L8 03 MT
BM PE 16 MT

Postprzez brii » 18 lut 2010, 21:54

I mniej więcej o tyle o ile A6 jest droższe, o tyle jest lepsze ;)
A6 to trochę inna klasa ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Magdalena » 18 lut 2010, 22:00

Temat brzmi topowe wyposażenie mazdy GD więc pozostańmy przy tym :]
Ruda czarownica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 00:17
Posty: 2125 (3/5)
Skąd: Z daleka
Auto: 323 P/Małe czarne

Postprzez brii » 18 lut 2010, 22:04

Jak dobrze kojarzę to GD miało nawiew na krocze kierującego ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez MazDarek » 18 lut 2010, 22:12

brii, ale to było w standardzie, więc dalej jedziesz offa <lol>
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Postprzez brii » 18 lut 2010, 22:17

A to przepraszam <zawstydzony>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Waluś » 19 lut 2010, 17:46

nie tylko kierującego, pasażer też miał taki komfort :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Globy » 21 lut 2010, 00:52

W 626 GD topowe wersje różniły się zależnie od rynku europejskiego i amerykańskiego. W Stanach nie było np. spryskiwaczy reflektorów, montowano za to regulowane zawieszenie czy układ Swing.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Waluś » 21 lut 2010, 12:17

że nie wspomnę o elektrycznej antenie w słupku kierowcy. Jest to jak do tej pory jedyne auto jakie widziałem z takim właśnie patentem a nie pionowym batem na błotniku
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez chmooreck » 21 lut 2010, 12:44

Waluś napisał(a):że nie wspomnę o elektrycznej antenie w słupku kierowcy. Jest to jak do tej pory jedyne auto jakie widziałem z takim właśnie patentem a nie pionowym batem na błotniku

Nie widziałeś nigdy Daewoo Tico ? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1118 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Grzyby » 21 lut 2010, 16:11

W Tico jest elektryczna antena w słupku ??
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez gadula » 21 lut 2010, 19:18

Jak podłączysz ją pod prąd, to będzie elektryczna <lol>
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto