Montaż halogenów przeciwmgielnych

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez chudy » 18 lut 2009, 21:16

waldii napisał(a):u mnie byl


chudy napisał(a):wersji jest mnóstwo – nawet modele z jednego rocznika ale z przeznaczenem na inny rynek mogły mieć różny osprzęt instalacji elektrycznej

;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez waldii » 18 lut 2009, 21:31

no przeciez wiem <killer> hahaha <lol>
waldii
 

Postprzez michalek » 3 lip 2009, 13:33

Witam.
moze pozno ale mam pytania co do tego tematu:)
zakupilem do mojej Mazdy 626 2.0 94r. heathback halogeny wraz z przekaznikiem i wlacznikiem gdyz nigdy w niej nie bylo owych haogenmow i mam problem z wlacznikiem, czy tj taki sam jak do tylnego przeciwmgielnego? i gdzie mam ten przekaznik wpiac? bo w zadne wolne miejsce nie pasuje;/ kable jak widac sa w zdezaku kabelki do wlacznika rozwniez wraz z kostka jak widac na zdjeci tylko wymagaja toningu...:) prosze pokierowanie mnie jak krok po kroku to podlaczyc no i oczywiscie czy wlacznik i przekaznik sa ok?
wszystkie elementy przedstawione sa na zdjeciach.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/993 ... b2681.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/099 ... 9c04d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45d ... 76652.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1be ... dbeb6.html
Dziekuje z gory i Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2008, 17:16
Posty: 19
Skąd: Tychy
Auto: 323F 2.0 DOHC 01`

Postprzez dyszel » 19 paź 2009, 09:25

Witam odgrzewam temacik, co by to nie zakładać nowego ;) W moim GE z 92 roku chciałem zamontować oryginalne halogeny, i tak:
1) Wyłącznik zakupiłęm i wsadziłem w miejsce zaślepki obok przeciwmgielnych tylnych a tu zonk nie ma żadnej wtyczki :|
2) Przy klaksonach wtyczki wiszą
Teraz moje pytanie, jak wygląda kostka od halogenów do wyłącznika – chodzi mi o kolory kabli bo nie wiem czego szukać w desce (najchętniej jak by kto fotkę pstryknął). Skoro są wtyczki w zderzaku to muszą być pod deską rozdzielczą – cudów nie ma!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez kera » 29 gru 2009, 21:08

Witam
Odgrzebuje temat ponieważ potrzebna jest mi pomoc z podłączeniem halogenów.
Z racji że nie mogę dostać oryginalnego przekaźnika postanowił założyć uniwersalny,
zwykły standardowy pięciopinowy przekaźnik do halogenów.
I tu się pojawia pytanie jak podpiąć go do gniazda w samochodzie tam gdzie powinien być oryginalny przekaźnik.W gnieździ są cztery wtyczki , nazwałem je A,B,C,D.
Jeżeli chodzi o wtyczki to tak:
A – cały czas jest prąd czyli jest to plus niezależny od niczego czyli plus z akumulatora
B – masa
C – pojawia się prąd w momencie włączenia postojowego
D – pojawia sie prąd w momencie włączenia postojowego ale ginie po włączeniu
włącznika od halogenów
Pytanie brzmi jak to wszystko czyli uniwersalny przekaźnik od halogenów i te gniazdo połączyć ze sobą by wszystko działało a coś się nie upaliło.
Samochód Mazda 626 GE 96r.
Kera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2009, 14:13
Posty: 289 (1/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE-FP 1.8 16V 96r.
Mazda 6 GG/GY 2004r. Kombo 2.0 PB/LPG

Postprzez pawelMX6 » 29 gru 2009, 22:25

kera82, wystarczy odgrzebanie jednego, nie pięciu ;) Doklejam od odpowiedniego tematu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez prezes83 » 12 sty 2010, 18:20

Znalazłem na forum dwa oznaczenia przekaźnika dla halogenów FS11A i GA32 – który z nich jest prawidłowy ? bo jeszcze tego mi brakuje i może w końcu zabłyśnie ;)
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez bazyl wspaniały » 12 sty 2010, 18:38

prezes83 zadzwoń do mnie za pół godziny to obadam jaki jest u mnie. Może po roczniku auta spróbuj. Mój jest 94r.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez rw1979 » 19 lut 2010, 16:42

Witam serdecznie
Chciałbym się podpiąć do tematu. Przymierzam się do założenia halogenów do mojej 626 GE. Mam pytanie jak zdjąć zaślepki w zderzaku? Czy trzeba demontować zderzak by się do nich dostać? Czy pod tymi zaślepkami są już mocowania do halogenów czy trzeba dokupywać? Z góry dzięki za wszelkie informacje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 21:42
Posty: 147
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.

Postprzez fujimore » 19 lut 2010, 16:48

jeżeli chodzi o włącznik halogenów to niektóre wersje ich nie posiadały bo miały tzw. światła do jazdy dziennej i zapalały się one od razu po odpaleniu sinika
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2008, 11:13
Posty: 10
Skąd: Poznań

Postprzez prezes83 » 19 lut 2010, 17:19

rw1979 u mnie wyglądało to tak:
1. Cała instalacja do halogenów była, prócz przekaźnika. Po podłączeniu teoretycznie wszystko powinno działać, jednak dopiero po kilkudziesięciu minutach jak je włączyłem zaczęły świecić – podejrzewam zawilgocone przewody lub jakieś zwarcie, prawdopodobnie dopiero jak płynął przez nie prąd osuszyło je nieco i się zaświeciły.
2. Jeżeli chodzi o zdjęcie zaślepek nie trzeba zdejmować zderzaka ale gimnatyki nieco przy tym będzie, i różnorodnej długości śrubokręty lub pokrętła – zależy czym są przykręcone. Do mocowania halogenów potrzebny jest taki uchwyt z blachy mocowany na dwie śruby do ramy auta wkładany od spodu za zderzakiem i dopiero do niego przykręca się halogeny już od przodu zderzaka. Do wszystkiego przyda się kanał :)

Powodzenia :)
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez rw1979 » 19 lut 2010, 20:02

rw1979 u mnie wyglądało to tak:
1. Cała instalacja do halogenów była, prócz przekaźnika. Po podłączeniu teoretycznie wszystko powinno działać, jednak dopiero po kilkudziesięciu minutach jak je włączyłem zaczęły świecić – podejrzewam zawilgocone przewody lub jakieś zwarcie, prawdopodobnie dopiero jak płynął przez nie prąd osuszyło je nieco i się zaświeciły.
2. Jeżeli chodzi o zdjęcie zaślepek nie trzeba zdejmować zderzaka ale gimnatyki nieco przy tym będzie, i różnorodnej długości śrubokręty lub pokrętła – zależy czym są przykręcone. Do mocowania halogenów potrzebny jest taki uchwyt z blachy mocowany na dwie śruby do ramy auta wkładany od spodu za zderzakiem i dopiero do niego przykręca się halogeny już od przodu zderzaka. Do wszystkiego przyda się kanał

Powodzenia


prezes, wielkie dzięki za wskazówki. Postaram się powalczyć z tym problemem :) Poza tym to masz piękną Madzię, wygląda zupełnie jak moja :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 21:42
Posty: 147
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.

Postprzez prezes83 » 19 lut 2010, 20:10

rw1979 nie ma za co. A Madzia...dzięki – mi też się podoba ;)
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez pawelc » 19 lut 2010, 21:11

potrzebujesz mocowań (plastikowe i metalowe) -jak ich nie masz to za niewielkie pieniądze mogę Ci sprzedać
http://mx6.owc.com.pl/forum./showthread.php?tid=40
Ostatnio edytowano 22 lut 2010, 19:09 przez pawelc, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez rw1979 » 20 lut 2010, 14:48

Panowie proszę o poradę
Jestem prawie dogadany w sprawie poniższych halogenów:
http://www.allegro.pl/item912655491_maz ... _nowy.html
http://www.allegro.pl/item919519930_maz ... ginal.html

Warto za tą cenę?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 21:42
Posty: 147
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.

Postprzez bazyl wspaniały » 20 lut 2010, 16:01

I jeden i drugi wygląda nieźle, zastrzeż jednak że jesli towar otrzymany będzie inny od prezentowanego to zwrocik oczywisty. Bywało już tak że sprzedający wykręcał się tym iż na aukcji pokazany byl towar poglądowo i otrzymany był inny (gorszy) od tego na zdjęciach.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez rw1979 » 22 lut 2010, 09:21

Dzięki za wszystkie wskazówki. Powiedzcie jeszcze proszę czy włącznik halogenów wkłada się bezpośrednio w miejsce zaślepki bez konieczności rozbierania deski?

Znalazłem taki przełącznik tylko nie wiem czy będzie pasował: http://moto.allegro.pl/item897429548_pr ... 92_97.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 21:42
Posty: 147
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.

Postprzez dyszel » 22 lut 2010, 09:51

powinien pasować, ale oryginał od GE ma w sobie zieloną kontrolkę, czyli minimalnie się różni. Nie trzeba rozbierać deski jeśli po zdjęciu zaślepki jest kostka do podłączenia wyłącznika bo w niektórych nie było i trzeba dorabiać instalację ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez rw1979 » 22 lut 2010, 10:05

dyszel85 napisał(a):powinien pasować, ale oryginał od GE ma w sobie zieloną kontrolkę, czyli minimalnie się różni. Nie trzeba rozbierać deski jeśli po zdjęciu zaślepki jest kostka do podłączenia wyłącznika bo w niektórych nie było i trzeba dorabiać instalację ;)


Po zdjęciu zaślepki widziałem jakiś czarny plastikowy element, który chyba trzeba będzie wyjąć, a za nim elementy instalacji elektrycznej, tak więc kostka chyba jest :) sprawdziłem na wszelki wypadek jak to wygląda pod zaślepkami po drugiej stronie kolumny i tam poza identycznym czarnym elementem nie ma nic.

Teraz jeszcze muszę sprawdzić w kanale czy wogóle mam kable do podłączenia halogenów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 21:42
Posty: 147
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.

Postprzez pawelc » 22 lut 2010, 11:48

dyszel85 napisał(a):powinien pasować, ale oryginał od GE ma w sobie zieloną kontrolkę, czyli minimalnie się różni. Nie trzeba rozbierać deski jeśli po zdjęciu zaślepki jest kostka do podłączenia wyłącznika bo w niektórych nie było i trzeba dorabiać instalację ;)

były i z zielona kontrolką i bez -zielona kontrolka z reguły występowała w nowszych rocznikach ,tamten przełącznik będzie pasował
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6