Demontaż panelu sterowania nawiewem i klimą (626 GE)
Strona 1 z 1
Witam czy ktoś z szanownych forumowiczów ma doświadczenie z demontażu panelu sterowania ? od czego zacząc czy ktoś ma opis zdjęcia serwisówkę ? muszę zdemontować panel w celu jego wymiany uszkodzony jest regulator dmuchawy .. w szukajce nic sensownego nie potrafiłem odnaleść więc proszę o pomoc .
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Jak regulacja działa tylko na najwyższym biegu to nie panel tylko opornica znajdująca się w wentylatorze ,co do demontażu panelu to co za problem? zdejmujesz ramkę wokoło niego następnie dwie śrubki odkręcasz ,wyciągasz wtyczki ,podmieniasz i składasz w odwrotnej kolejności 
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Nie koniecznie opornica. Miałem ostatnio taki przypadek że wentylator działał tylko na jedynce i czwórce. Wystarczyło rozebrać przełącznik i naciągnąć sprężynki, które przestały odbijać. Co do dobrania się do owego panelu wygląda to następująco:
1. Odkręcamy gałkę zmiany biegów,
2. Zdejmujemy plastik przy hamulcu ręcznym (delikatnie śrubokrętem podważamy kawałek plastiku),
3. Odkręcamy dwie śrubki , które pojawią się po zdjęciu powyższego plastiku
4. Odkręcamy obudowę przy kierownicy, 3 śrubki na dole, trzeba uważać bo łatwo połamać przy stacyjce,
5. Delikatnie odchylamy cały plastik kokpitu i dostajemy się do 2-ch śrubek trzymających panel sterowania, po odkręceniu odłączamy 3 kabelki o gotowe
Wszystko trzeba robić delikatnie bo te plastiki są bardzo kruche. Jakbyś miał jakieś problemy napisz, postaram się zrobić foty. Powodzenia
1. Odkręcamy gałkę zmiany biegów,
2. Zdejmujemy plastik przy hamulcu ręcznym (delikatnie śrubokrętem podważamy kawałek plastiku),
3. Odkręcamy dwie śrubki , które pojawią się po zdjęciu powyższego plastiku
4. Odkręcamy obudowę przy kierownicy, 3 śrubki na dole, trzeba uważać bo łatwo połamać przy stacyjce,
5. Delikatnie odchylamy cały plastik kokpitu i dostajemy się do 2-ch śrubek trzymających panel sterowania, po odkręceniu odłączamy 3 kabelki o gotowe
Wszystko trzeba robić delikatnie bo te plastiki są bardzo kruche. Jakbyś miał jakieś problemy napisz, postaram się zrobić foty. Powodzenia
Get Rich or Die Tryin'
- Od: 9 lip 2007, 10:40
- Posty: 25
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 1996, 1840 cm3
Dzięki WIWAT właśnie o to mi chodzi bo boję się połamać plastiki co do opornicy to już ją zregenerowałem zgodnie z fotorelacją z forum podciągnąć blaszek się nie da poprzedni właściciel skutecznie uszkodził ten regulator przy pomocy cyny i lutownicy wszelkie próby naprawy spełzły na niczym udało mi się uruchomić chyba na trzecim biegu i tak jeżdżę nie wyłączam nawet do uruchomienia silnika gdybyś buł w stanie wykonać fotki to było by świetnie widziałem gdzieś na forum skan z instrukcji warsztatowej ale teraz niestety nie mogę go znaleźć a o ile sobie przypominam były tam rozrysowane wszystkie spinki
jeszcze jedno pytanie czy koniecznie trzeba demontować plastik przy ręcznym ?
jeszcze jedno pytanie czy koniecznie trzeba demontować plastik przy ręcznym ?
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Koniecznie, inaczej nie dostaniesz się do śrubek mocujących cały plastik pokrywający panel.
http://wiwat.wrzuta.pl/obraz/4KVCLnMajd5/mazda
Natomiast obudowę kierownicy odkręca się po żeby odgiąć główny plastik na tyle, żeby można było dojść śrubokrętem do śrubek mocujących panel, zaznaczonym na zdjęciu.
http://wiwat.wrzuta.pl/obraz/4KVCLnMajd5/mazda
Natomiast obudowę kierownicy odkręca się po żeby odgiąć główny plastik na tyle, żeby można było dojść śrubokrętem do śrubek mocujących panel, zaznaczonym na zdjęciu.
Get Rich or Die Tryin'
- Od: 9 lip 2007, 10:40
- Posty: 25
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 1996, 1840 cm3
dzięki wszystkim za pomoc proponuję do kosza chyba że będzie komuś potrzebne !
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6