Webasto – przedłużenie rurki odprowadzającej spaliny (M6'03)
1, 2
Witam. Czy któryś z szanownych forumowiczów przerabiał kiedyś wylot spalin z webasto tak aby ich ujście nie znajdowało się pod kabiną i może powiedzieć jakiej średnicy jest ta ruska i gdzie ja ewentualnie dostać? Z góry dziękuje i pozdrawiam. (Mazda 6 diesel 2003 GY)
- Od: 26 maja 2009, 19:10
- Posty: 5
- Skąd: GDYNIA
- Auto: MAZDA 6 CiTD GY 2003
1. rurka ma średnice około 3cm, zapytaj na alledrogo kogoś kto sprzedaje webasto thermotop i niech ci zmierzy
2. jest zamocowana bardziej po stronie pasażera w tunelu gdzie idzie wydech, od razu za silnikiem
po co przerabiać, w czym to przeszkadza...? jeżeli miałbym ciągnąć wydech od webasta do końca samochodu dałbym sobie spokój, ponieważ musiałbym go jakoś przymocować dobrze żeby nie odpadł i nie brzęczał.
2. jest zamocowana bardziej po stronie pasażera w tunelu gdzie idzie wydech, od razu za silnikiem
po co przerabiać, w czym to przeszkadza...? jeżeli miałbym ciągnąć wydech od webasta do końca samochodu dałbym sobie spokój, ponieważ musiałbym go jakoś przymocować dobrze żeby nie odpadł i nie brzęczał.
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
Ja tez sie skarze i chetnie bym to samo zrobil ale tanio
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
PLAMO napisał(a):Przeszkadza głównie w tym, że w niesprzyjających warunkach spaliny z wydechu są zaciągane do kabiny właśnie z takiego a nie innego umiejscowienia i żona się skarży
Ja mam to samo – na postoju z tym nie wygrasz, no chyba, że tak jak mówisz, będą sprzyjające warunki, normalne w M6, ale wystarczy ruszyć i problem znika, albo przełączyć na obieg wewnętrzny... oczywiście temat dotyczy okresu zimowego, gdy temp. otoczenia spadnie poniżej +8 stopni
Ostatnio edytowano 4 maja 2010, 01:00 przez rafusmaximus, łącznie edytowano 1 raz
PLAMO – w 3mieście masz na pewno jakiś serwis ogrzewania postojowego, dogrzewania silnika firmy WEBASTO lub innej firmy, podjedź, pogadaj i doradzą, oni najlepiej wiedzą co można, a czego nie i jak to zrobić, żeby nie zepsuć. Pewnie zaproponują Ci jeszcze przerobienie dogrzewania tak, żeby zrobić z niego ogrzewanie postojowe wewnętrzne:)
Ostatnio edytowano 4 maja 2010, 01:01 przez rafusmaximus, łącznie edytowano 1 raz
Kolego o czymś takim pisałem odnośnie Castoramy czy innych budowlanych sklepów http://www.allegro.pl/item926489247_man ... fi_24.html
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
Norby, super sprawa tylko bedzie ciezko umocowac zeby nie "dzwonilo" i nie "paletalo sie" ot tak sobie. Ale rozwaze.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Elastyczne moze tak, ale jednak "twarde" (metal) wiedz bedzie dzwonic jesli nie bedzie "izolacji"... No chyba ze opaski "na odleglosc"... ale wtedy znow musialyby byc sztywne w miare...
Hm, coraz bardziej ciekawe...
Hm, coraz bardziej ciekawe...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Te się nadają doskonale http://www.allegro.pl/item953958742_rur ... ml#gallery
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
czy ktoś wie jaką temperaturę mają spaliny z Webasto?
Bo jeśli nie jest zbyt wysoka to może faktycznie warto pokusić się o przedłużenie wydechu elastycznym kanałem wentylacyjnym takim jak z Castoramy.
Możnaby zamocować go "po drodze" w kilku miejscach i zakończyć ładnym chromowanym wydechem.
...chyba sie pokusze o wycene takiego rozwiązania a o kosztach dam znać
Bo jeśli nie jest zbyt wysoka to może faktycznie warto pokusić się o przedłużenie wydechu elastycznym kanałem wentylacyjnym takim jak z Castoramy.
Możnaby zamocować go "po drodze" w kilku miejscach i zakończyć ładnym chromowanym wydechem.
...chyba sie pokusze o wycene takiego rozwiązania a o kosztach dam znać
- Od: 4 mar 2009, 12:59
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0CiTD
Odradzam samodzielne przerabianie ( czyt. wydłużanie ) wylotu spalin z webasta poza oryginalne długosci przewidziane przez producenta. Może to łatwo skończyć się padnieciem lub złym działaniem pieca, któren nie będzie w stanie prawidłowo wypychać spalin z komory spalania.
- Od: 19 cze 2009, 11:47
- Posty: 76
- Skąd: Centralna PL
- Auto: mazda 6 diesel 136KM
To co zrobic zeby nie smierdzialo?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Smaszcz napisał(a):Odradzam samodzielne przerabianie ( czyt. wydłużanie ) wylotu spalin z webasta poza oryginalne długosci przewidziane przez producenta. Może to łatwo skończyć się padnieciem lub złym działaniem pieca, któren nie będzie w stanie prawidłowo wypychać spalin z komory spalania.
Skąd takie zalecenia?
Stary, przecież wydłużenie kanału tylko polepszy w nim ciąg. Przepływ gazu na początku przeróbki i na końcu będzie taki sam. Zmieni się tyko miejsce wylotu spalin.
Pamiętaj, że producent dobierając części kieruje się nie tylko względami technicznymi, ale także ekonomią dlatego szuka optimum (czyli jak należy zrobić prawidłowo, ale żeby zmieścić się w założonej cenie).
- Od: 4 mar 2009, 12:59
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0CiTD
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6