Witam. Co prawda mam, krótki staż na forum. Potrzebuję parę informacji/pomocy
1.Jak bezpiecznie zdemontować lusteko sterowane elektrycznie(chodzi o sam wkład. Gdyż niPomimo slyszalnej pracy silniczka lusterka przesuwają sie tylko na boki (strona pasażera). Chciałbym zobaczyć czy coś się nie wychaczyło ale nie chce na chama wyrywać lusterka.
2.Druga sprawa chciałbym zamontować ksenon. Rozumiem ze normalny zestaw HID z żarówka h1 wystarczy ?
3. porśba o pomoc nie działa sterowanie szybami po stronie pasażera. Wymieniłem przełącznik aczkolwiek nie ponmogło. Rozbierałem boczek i wszystko wydaje sie być podłączone. sterowanie szyb po stronie pasażera działa. Po naciśnięciu przełącznika po stronie pasażera szyba przestaje sie podnosić/opuszać po stronie pasażera, więc jakaś reakcja jest. Aczkolwiek po stronie kierowcy nic nie działa . Jeżeli ktoś się z tym spotkał bądź wie może co należało by sprawdzić proszę o odpowiedź.
4. podejrzewam ze z rozebraniem zegarów sobie poradzę , aczkolwiek chciałbym uzyskać info jakie są tam żarówki/diody wsadzone zeby zmienić podświetlenie zegarów i może deski wszystkich przełączników. Czy ma ktoś też może schemat zegarów ?
Pozdrawiam
Parę pytań(lusterka,ksenon)MX-6
Strona 1 z 1
2. Tak, zwykły zestaw wystarczy. Miałem u siebie i bardzo sobie chwaliłem.
4. Mam dwa komplety zegarów, więc mogę zrobić dowolne zdjęcia. Pisz śmiało na PW, jeśli czegoś potrzebujesz
Witamy na forum
4. Mam dwa komplety zegarów, więc mogę zrobić dowolne zdjęcia. Pisz śmiało na PW, jeśli czegoś potrzebujesz
Witamy na forum
Jako że przymierzam się do wymiany podświetlenia w aucie na LED RGB, trochę zgłębiłem temat zmiany podświetlenia.
Nie jest łatwo! Tarcze zegarów mają zielony filtr, oraz przesłony zmieniające jasność.

Bez nowych, "czystych" tarcz, nie ma co podchodzić do wymiany żarówek, które i tak posiadają kolorowe kapturki

Pełen zestaw podświetlający – 21 żarówek

Tutaj się je wkręca

Problem w tym, że wymiana tarcz to nie lada wyzwanie. Konieczne jest ściągnięcie wskazówek, a ta czynność jest niesamowicie trudna i stresująca – trzeba naprawdę dużo siły włożyć, żeby te cholery ściągnąć. Czasami schodzi sama wskazówka, czasami z całą ośką która jest w cewce. Tutaj temperatura i paliwo, z jednej wyszła ośka. Nie wiem czy po włożeniu tak o będzie działać.
Podejrzewam, że najpierw ośka, a później na już założonych zegarach trzeba będzie celować wskazówką.

Niestety po wymianie tarcz na czyste, brak filtrów przyciemniających podświetlenie daje o sobie znać. Miejscami jest jaśniej, miejscami ciemniej. Jeśli komuś nie przeszkadza – można się bawić.
Xenony – moim zdaniem, same włożenie HIDów nie ma sensu. Będziemy razić wszystko i wszystkich po swojej prawej stronie. Konieczna jest modyfikacja przesłony, aby świecić tak, jak to w xenonach wyglądać powinno – prawie płasko.
Anglik, wycięta przesłona.

Wizualizacja zalecanej modyfikacji. Zmniejszenie wcięcia o 2/3 daje pozytywny efekt.

Tak to wygląda w obudowie.

Ukradzione zdjęcie z forum passata.

Ciekawostka.
Tak wyglądają odbłyśniki po 100W żarówkach (nie wiem jak długo używanych).
Półroczne świecenie HIDami, nie popsuło odbłyśników w najmniejszym stopniu.

Nie jest łatwo! Tarcze zegarów mają zielony filtr, oraz przesłony zmieniające jasność.

Bez nowych, "czystych" tarcz, nie ma co podchodzić do wymiany żarówek, które i tak posiadają kolorowe kapturki

Pełen zestaw podświetlający – 21 żarówek

Tutaj się je wkręca

Problem w tym, że wymiana tarcz to nie lada wyzwanie. Konieczne jest ściągnięcie wskazówek, a ta czynność jest niesamowicie trudna i stresująca – trzeba naprawdę dużo siły włożyć, żeby te cholery ściągnąć. Czasami schodzi sama wskazówka, czasami z całą ośką która jest w cewce. Tutaj temperatura i paliwo, z jednej wyszła ośka. Nie wiem czy po włożeniu tak o będzie działać.
Podejrzewam, że najpierw ośka, a później na już założonych zegarach trzeba będzie celować wskazówką.

Niestety po wymianie tarcz na czyste, brak filtrów przyciemniających podświetlenie daje o sobie znać. Miejscami jest jaśniej, miejscami ciemniej. Jeśli komuś nie przeszkadza – można się bawić.
Xenony – moim zdaniem, same włożenie HIDów nie ma sensu. Będziemy razić wszystko i wszystkich po swojej prawej stronie. Konieczna jest modyfikacja przesłony, aby świecić tak, jak to w xenonach wyglądać powinno – prawie płasko.
Anglik, wycięta przesłona.

Wizualizacja zalecanej modyfikacji. Zmniejszenie wcięcia o 2/3 daje pozytywny efekt.

Tak to wygląda w obudowie.

Ukradzione zdjęcie z forum passata.

Ciekawostka.
Tak wyglądają odbłyśniki po 100W żarówkach (nie wiem jak długo używanych).
Półroczne świecenie HIDami, nie popsuło odbłyśników w najmniejszym stopniu.


Co do xenonów ,mam u siebie założone i wyregulowane niżej niż oryginalne żarówki i nikt nie mruga czyli raczej nie rażą ,ważna też jest temperatura świecenia według mnie 4300K jest wystarczająca -co do zegarów jeżeli ma zostać oryginalny odcień to polecam diody coś w tym stylu
,nie pamiętam ale chyba tych kapturków nie mam założonych a pomimo to świecą zegary na intensywną zieleń i jest możliwość regulacji natężenia światła oryginalnym pokrętłem
Ostatnio edytowano 22 lut 2010, 16:52 przez pawelc, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Diody świecące na biało i chyba kapturków nie zakładałem i jest intensywny zielony kolor
efekt można zobaczyć tutaj http://www.mx6.owc.com.pl/forum./Thread ... 992r-2-5v6
efekt można zobaczyć tutaj http://www.mx6.owc.com.pl/forum./Thread ... 992r-2-5v6
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6