Parę pytań(lusterka,ksenon)MX-6

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez muir86 » 12 lut 2010, 14:55

Witam. Co prawda mam, krótki staż na forum. Potrzebuję parę informacji/pomocy
1.Jak bezpiecznie zdemontować lusteko sterowane elektrycznie(chodzi o sam wkład. Gdyż niPomimo slyszalnej pracy silniczka lusterka przesuwają sie tylko na boki (strona pasażera). Chciałbym zobaczyć czy coś się nie wychaczyło ale nie chce na chama wyrywać lusterka.
2.Druga sprawa chciałbym zamontować ksenon. Rozumiem ze normalny zestaw HID z żarówka h1 wystarczy ?
3. porśba o pomoc nie działa sterowanie szybami po stronie pasażera. Wymieniłem przełącznik aczkolwiek nie ponmogło. Rozbierałem boczek i wszystko wydaje sie być podłączone. sterowanie szyb po stronie pasażera działa. Po naciśnięciu przełącznika po stronie pasażera szyba przestaje sie podnosić/opuszać po stronie pasażera, więc jakaś reakcja jest. Aczkolwiek po stronie kierowcy nic nie działa . Jeżeli ktoś się z tym spotkał bądź wie może co należało by sprawdzić proszę o odpowiedź.
4. podejrzewam ze z rozebraniem zegarów sobie poradzę , aczkolwiek chciałbym uzyskać info jakie są tam żarówki/diody wsadzone zeby zmienić podświetlenie zegarów i może deski wszystkich przełączników. Czy ma ktoś też może schemat zegarów ?
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 14 sty 2010, 12:31
Posty: 8

Postprzez czejs » 12 lut 2010, 15:11

a szukać nie umiesz? wszystko było na forum omawiane(podswietlenie krok po kroku jak zmienic,xenon jak zamontować też,szyby także, a z lusterkiem musisz poszukać :) )
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez muir86 » 12 lut 2010, 15:12

jakieś fotoinstrukcje widziałem ale nie do mx-6. Skoro tak to przejrze jeszcze raz forum.
Początkujący
 
Od: 14 sty 2010, 12:31
Posty: 8

Postprzez czejs » 12 lut 2010, 15:14

jest do mx6;]
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez muir86 » 12 lut 2010, 15:59

a dysponujesz jakimś linkiem ?
Początkujący
 
Od: 14 sty 2010, 12:31
Posty: 8

Postprzez pawelMX6 » 12 lut 2010, 19:16

2. Tak, zwykły zestaw wystarczy. Miałem u siebie i bardzo sobie chwaliłem.
4. Mam dwa komplety zegarów, więc mogę zrobić dowolne zdjęcia. Pisz śmiało na PW, jeśli czegoś potrzebujesz :)

Witamy na forum :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez y » 13 lut 2010, 21:44

Jako że przymierzam się do wymiany podświetlenia w aucie na LED RGB, trochę zgłębiłem temat zmiany podświetlenia.
Nie jest łatwo! Tarcze zegarów mają zielony filtr, oraz przesłony zmieniające jasność.

Obrazek

Bez nowych, "czystych" tarcz, nie ma co podchodzić do wymiany żarówek, które i tak posiadają kolorowe kapturki
Obrazek

Pełen zestaw podświetlający – 21 żarówek
Obrazek

Tutaj się je wkręca
Obrazek

Problem w tym, że wymiana tarcz to nie lada wyzwanie. Konieczne jest ściągnięcie wskazówek, a ta czynność jest niesamowicie trudna i stresująca – trzeba naprawdę dużo siły włożyć, żeby te cholery ściągnąć. Czasami schodzi sama wskazówka, czasami z całą ośką która jest w cewce. Tutaj temperatura i paliwo, z jednej wyszła ośka. Nie wiem czy po włożeniu tak o będzie działać.
Podejrzewam, że najpierw ośka, a później na już założonych zegarach trzeba będzie celować wskazówką.
Obrazek

Niestety po wymianie tarcz na czyste, brak filtrów przyciemniających podświetlenie daje o sobie znać. Miejscami jest jaśniej, miejscami ciemniej. Jeśli komuś nie przeszkadza – można się bawić.



Xenony – moim zdaniem, same włożenie HIDów nie ma sensu. Będziemy razić wszystko i wszystkich po swojej prawej stronie. Konieczna jest modyfikacja przesłony, aby świecić tak, jak to w xenonach wyglądać powinno – prawie płasko.

Anglik, wycięta przesłona.
Obrazek

Wizualizacja zalecanej modyfikacji. Zmniejszenie wcięcia o 2/3 daje pozytywny efekt.
Obrazek

Tak to wygląda w obudowie.
Obrazek

Ukradzione zdjęcie z forum passata.
Obrazek

Ciekawostka.
Tak wyglądają odbłyśniki po 100W żarówkach (nie wiem jak długo używanych).
Półroczne świecenie HIDami, nie popsuło odbłyśników w najmniejszym stopniu.
Obrazek
Obrazek 270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 22:44
Posty: 502 (0/4)
Skąd: Pawlowice ;)
Auto: MX-6 FS

Postprzez pawelc » 14 lut 2010, 10:49

Co do xenonów ,mam u siebie założone i wyregulowane niżej niż oryginalne żarówki i nikt nie mruga czyli raczej nie rażą ,ważna też jest temperatura świecenia według mnie 4300K jest wystarczająca -co do zegarów jeżeli ma zostać oryginalny odcień to polecam diody coś w tym stylu Obrazek ,nie pamiętam ale chyba tych kapturków nie mam założonych a pomimo to świecą zegary na intensywną zieleń i jest możliwość regulacji natężenia światła oryginalnym pokrętłem
Ostatnio edytowano 22 lut 2010, 16:52 przez pawelc, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez arizona » 14 lut 2010, 17:29

mam zalozne 6000K i tez nikogo nie raze a wyglada super przewanie w nocy :D
_____ BYLA KIEDYS MAZDA MX-6 2,5 V6 MECHANICZNA POMARANCZA ___
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2010, 12:46
Posty: 14
Skąd: ostrowiec
Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6

Postprzez czejs » 15 lut 2010, 13:35

wskazówki widelcem zdejmowałem i elegancko schodziły. Pawelc te diody to zielone kupowałeś?
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez pawelc » 17 lut 2010, 08:50

Diody świecące na biało i chyba kapturków nie zakładałem i jest intensywny zielony kolor

efekt można zobaczyć tutaj http://www.mx6.owc.com.pl/forum./Thread ... 992r-2-5v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6