Remont silnika – jakie części?

Postprzez piecu » 19 sty 2010, 21:59

Witam, po dlugich namyslach czy remontowac lub wymienic silnik zapadla w koncu decyzja na remoncik :] w nastepnym tygodniu mam zaprowadzic moja madzie do mechanika... i teraz kilka pytan, oczekuje tu odpowiedzi od osob ktore remontowaly swoje silniki. Pytanie jest takie: jakiej firmy kupic czesci a dokladniej chodzi tu o: Pierscionki, uszczelniacze, panewki korbowodowe, uszczelki pod kolektory i pod glowice. Nie chce tu zalowac pieniedzy na jakies najtansze te czesci ale z drugiej strony odpadaja oryginaly mazdy(wiadomo dlaczego...) czekam na wasze odpowiedzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Postprzez Hazu » 20 sty 2010, 00:24

Proponuję napisać do www.carspeed.pl dostaniesz propozycję cenowa wraz z polecanymi częściami do tego silnika.

Jeżeli było by coś potrzeba z części silnika to mam taki silnik z uszkodzona głowicą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez piecu » 26 sty 2010, 03:25

kupiłem pierścienie firmy RIK kosztowaly mnie 340zł co sądzicie o tym zakupie?? czy ktos z forumowiczow je zakladal?? ja efekt bede znac dopiero za ok tydzien czasu, bo dopiero wtedy odbieram mojego xeda od mechanika.. Ogolnie po rozebraniu silnika okazalo sie ze oryginalne pierscienie nie byly w zlym stanie...aa mazda brala mi 1l oleju na 1tys km ;D Opisze dokladnie wszystko w osobnym temacie jak sie przejade autem po remoncie :) pozdro dla forumowiczow. czekam na wasze opinie o pierścieniach ktore kupilem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Postprzez ROMAN-R87 » 26 sty 2010, 09:36

jak kolego nie chcesz zalowac pieniedzy na remont to proponuje zrobic wszystko na ori gratach , oczywiscie jezeli masz zamiar pojezdzic dlugo tym autem, bo jak chcesz zrobic i sprzedac to najtansze zamienniki
pozdrawiam ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez Soluks » 26 sty 2010, 14:06

piecu napisał(a):kupiłem pierścienie firmy RIK kosztowaly mnie 340zł


dobre zamienniki polecam
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez piecu » 26 sty 2010, 21:49

Te pierscienie to byly najdrozsze z dostepnym w sklepach w mojej okolicy oczywiscie oprocz oryginalow... aaa co do oryginalow to pytalem sie w serwisie mazdy i za takie oryginalki to trzeba zaplacic ok 2tys zl.... :D takze no nie przesadzajmy hehe to by remont kosztowal wiecej niz wartosc samochodu heh ;] aaa o tych RIK'a slyszalem juz [kilka dobrych opini np. kolega znajomego robil w mazdzie 323f ba 1.8 remont silnika i zalozyl pierdzionki RIK'a, jezdzi juz ponad rok... wstawia dosc czesto i jest zero ubytkow w oleju, takze mysle ze bedzie dobrze :) dzisiaj zawiozlem juz glowice do remontu i odebrac mam ja na srode za tydzien dopiero ;/ napisze jaki bedzie efekt :D mysle ze bedzie sie lepiej jezdzic niz dotychczasz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Postprzez derek » 5 lut 2010, 11:43

Slyszalem ze RIK to najlepsze pierscinie poza oczywiscie oryginalami kotrych cena jest kosmiczna. Masz silnik 4 czy 6 cylindrowy? tez musze wymienic te pierscionki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lut 2009, 01:11
Posty: 28
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Auto: Probe 2.0 FS (115KM)

Postprzez piecu » 9 lut 2010, 16:19

ja mam 4 cylindrowy silnik, jak zamawialem do swojego to widzialem ze do 2.0 v6 tez mieli RIK'a za nie wiele wieksze pieniadze. Napisz do mnie na piriva co sie w twoim dzieje w jakich momentach kopci itp, bo z tego co u mnie wyszlo po rozebraniu wszystkiego okazalo sie ze nie przez pierscienie bral mi tyle oleju i kopcil z rana ale jak juz oryginalki sa zdjete i ogolnie ruszone to juz nowe trzeba zalozyc, przyczyna bylo co innego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6