![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Remont silnika – jakie części?
Strona 1 z 1
Witam, po dlugich namyslach czy remontowac lub wymienic silnik zapadla w koncu decyzja na remoncik
w nastepnym tygodniu mam zaprowadzic moja madzie do mechanika... i teraz kilka pytan, oczekuje tu odpowiedzi od osob ktore remontowaly swoje silniki. Pytanie jest takie: jakiej firmy kupic czesci a dokladniej chodzi tu o: Pierscionki, uszczelniacze, panewki korbowodowe, uszczelki pod kolektory i pod glowice. Nie chce tu zalowac pieniedzy na jakies najtansze te czesci ale z drugiej strony odpadaja oryginaly mazdy(wiadomo dlaczego...) czekam na wasze odpowiedzi.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 26 kwi 2009, 21:33
- Posty: 119
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda XEDOS 6
Proponuję napisać do www.carspeed.pl dostaniesz propozycję cenowa wraz z polecanymi częściami do tego silnika.
Jeżeli było by coś potrzeba z części silnika to mam taki silnik z uszkodzona głowicą.
Jeżeli było by coś potrzeba z części silnika to mam taki silnik z uszkodzona głowicą.
kupiłem pierścienie firmy RIK kosztowaly mnie 340zł co sądzicie o tym zakupie?? czy ktos z forumowiczow je zakladal?? ja efekt bede znac dopiero za ok tydzien czasu, bo dopiero wtedy odbieram mojego xeda od mechanika.. Ogolnie po rozebraniu silnika okazalo sie ze oryginalne pierscienie nie byly w zlym stanie...aa mazda brala mi 1l oleju na 1tys km ;D Opisze dokladnie wszystko w osobnym temacie jak sie przejade autem po remoncie
pozdro dla forumowiczow. czekam na wasze opinie o pierścieniach ktore kupilem.
- Od: 26 kwi 2009, 21:33
- Posty: 119
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda XEDOS 6
jak kolego nie chcesz zalowac pieniedzy na remont to proponuje zrobic wszystko na ori gratach , oczywiscie jezeli masz zamiar pojezdzic dlugo tym autem, bo jak chcesz zrobic i sprzedac to najtansze zamienniki
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Te pierscienie to byly najdrozsze z dostepnym w sklepach w mojej okolicy oczywiscie oprocz oryginalow... aaa co do oryginalow to pytalem sie w serwisie mazdy i za takie oryginalki to trzeba zaplacic ok 2tys zl....
takze no nie przesadzajmy hehe to by remont kosztowal wiecej niz wartosc samochodu heh ;] aaa o tych RIK'a slyszalem juz [kilka dobrych opini np. kolega znajomego robil w mazdzie 323f ba 1.8 remont silnika i zalozyl pierdzionki RIK'a, jezdzi juz ponad rok... wstawia dosc czesto i jest zero ubytkow w oleju, takze mysle ze bedzie dobrze
dzisiaj zawiozlem juz glowice do remontu i odebrac mam ja na srode za tydzien dopiero ;/ napisze jaki bedzie efekt
mysle ze bedzie sie lepiej jezdzic niz dotychczasz...
- Od: 26 kwi 2009, 21:33
- Posty: 119
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda XEDOS 6
ja mam 4 cylindrowy silnik, jak zamawialem do swojego to widzialem ze do 2.0 v6 tez mieli RIK'a za nie wiele wieksze pieniadze. Napisz do mnie na piriva co sie w twoim dzieje w jakich momentach kopci itp, bo z tego co u mnie wyszlo po rozebraniu wszystkiego okazalo sie ze nie przez pierscienie bral mi tyle oleju i kopcil z rana ale jak juz oryginalki sa zdjete i ogolnie ruszone to juz nowe trzeba zalozyc, przyczyna bylo co innego.
- Od: 26 kwi 2009, 21:33
- Posty: 119
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda XEDOS 6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6