Kills on Road & Street

Postprzez Bimbak » 21 lip 2005, 22:26

@Huano
Mondeo TDCi ma 150 KM i 300 Nm <szok> i wymiata
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Riki » 21 lip 2005, 22:56

kibel napisał(a):@Huano
Mondeo TDCi ma 150 KM i 300 Nm szok i wymiata


Hmm z tego co wiem to wersja o mocy 150KM ma 400Nm ale sa jeszcze wersje 115KM i 130KM ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Huano » 21 lip 2005, 23:15

Hmmm...az tak mocno to on mnie nie objechal – ale moment musial miec wysoki, bo przy ruszaniu szybko uciekal, dopiero pozniej go doganialem... Mam cicha nadzieje ze to byla wersja 150 KM :) choc i tak autko jest wyczuwalnie slabsze :( Trza gazownikow odwiedzic bo regulacje czuje :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez no_name » 22 lip 2005, 01:06

jak ostatnio jechalem to sie dziwilem bo wszyscy z lewego pasa uciekali na prawy :]
pelen respekt dla madzi byl,ale i tak trafil sie gosc w czarnej bejcy 2.5 e36 3 drzwiowa niezle wymiatal od 80 do 140 trzymalem sie,ale dalej mnie zjada. i tak trzymalem sie go przez 10km i dal sie kilnac <lol> chyba zupa sie konczyla :D dobrze, ze madzia nie pali tyle co bejca bo za te 60zl co zalalem to wtedy przejechalem 40km dosc ostro i jeszcze z 20zl w baku zostalo
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Bimbak » 22 lip 2005, 08:52

Riki napisał(a):130KM

No włąśnie zastanawiałem sie jak to było jak pisałem tamtego posta.... :) Ale nadal sie bardziej skłaniam do 150 KM i 300Nm (wiem napewno że 300Nm)
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Italiano » 22 lip 2005, 21:43

kibel napisał(a): Ale nadal sie bardziej skłaniam do 150 KM i 300Nm (wiem napewno że 300Nm)


<czytaj>
2.2 Duratorq TDCi Diesel 2198 cm3 4 cylindry w ukł. rzędowym / DOHC / 16 zaworów / głowica ze stopu lekkiego / bezpośredni wtrysk paliwa w układzie common-rail / turbosprężarka z chłodnicą powietrza i funkcją chwilowego przeciążenia silnika / dwumasowe koło zamachowe 114 kW
(155 KM) przy 3500 obr/min 360 / 400** Nm przy 1800 obr/min
*Wartości uzyskane podczas testów zgodnie z normą ISO 1585. **chwilwe przeciążenie silnika (overboost).
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Riki » 23 lip 2005, 10:48

Mondeo ma 360/400Nm z silnika 2.2 TDCi tak jak napisal Italiano i jest to jeden z mocniejszych diesli w klasie, mocniejsza jest tylko Toyotka Avensis ma cos kolo 180KM i moment takze 400Nm ;) ale w Mondeo jest jeszcze 2.0TDCi i ma 115KM lub 130KM ;)
Huano podjedz do gazownikow i bedziesz wymiatal :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Italiano » 23 lip 2005, 13:04

Riki napisał(a):Toyotka Avensis ma cos kolo 180KM i moment takze 400Nm

To przebijam go BMW330cd 204KM,410Nm.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Italiano » 23 lip 2005, 13:07

I jest jeszcze coś takiego MB C30CDI AMG 231 KM,540Nm. :D
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez no_name » 23 lip 2005, 13:18

a tam ja wole slawna polska supre <diabełek>
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Riki » 23 lip 2005, 16:21

Italiano napisał(a):To przebijam go BMW330cd 204KM,410Nm


Masz racje zwracam honor ;) ale diesel w BMW to pomylka ;)


I jest jeszcze coś takiego MB C30CDI AMG 231 KM,540Nm.


Tak jest ale to jest AMG czyli autko o charakterze sportowym a mowimy o serii ;) choc diesel w mercedesie z lat 90 to bajka nie wiem jak w nowych ;) mialem przyjemnosc jezdzic klasa S z silnikiem 320CDI jazda super ciekawe jak z trwaloscia :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Italiano » 23 lip 2005, 19:26

Riki napisał(a):Tak jest ale to jest AMG czyli autko o charakterze sportowym a mowimy o serii

No tak

Riki napisał(a): ale diesel w BMW to pomylka

Czemu? Ja tak nie myśle.To jest auto jak każe inne,a że mają charakter troszku sportowy,no cóż.... :)
.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Huano » 23 lip 2005, 20:16

Hehehe – rozwiazal sie problem dziwnych osiagow... Mam padly alternator – autko nie mialo pradu i nie mialo jak jezdzic (dzisiaj zdechl akumulator). Po zalozeniu nowego akumulatora (przelozylem od ojca) autko zbiera sie tak jak powinno (tzn. zbieralo bo juz mu akumulator oddalem, moj sie laduje, alternator wyjety czeka poniedzialku). Tak wiec niedlugo znow bede smigal jak dawniej :D
P.S. Gazownikow przepraszam za "cieple" slowa w ich strone skierowane, bo 2 tygodnie temu bylemna wymianie filterka i regulacjach :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Italiano » 23 lip 2005, 20:41

2.4 Multijet 20v
(2387 cc, 200 CV-CEE, 216 km/h)
To ja wygrzebałem coś takiego, w nowym Fiat Croma.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Globy » 23 lip 2005, 21:11

To dobrze, Huano <spoko> Przyjemnosc wkrecania BP-DOHC i FE3 na dwojce jest nieziemska :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Huano » 23 lip 2005, 21:40

Globy napisał(a):To dobrze, Huano spoko Przyjemnosc wkrecania BP-DOHC i FE3 na dwojce jest nieziemska zeby



oj jest jest... robi wrazenie nawet na dieslach (w koncu moze i moment nie jest az tak duzy – prawie 200 Nm, ale za to przez dluzszy czas niz w dieselku, czym dosc mocno nadrabiam przy wszelkiego rodzaju startach z TDi (oczywiscie nie mowie tu o elnej czerwieni – kamikadze nie jestem :D )
P.S. Szkoda tylko ze trzeci bieg jest jakiś taki slaby... :(
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 24 lip 2005, 11:47

Globy napisał(a):Przyjemnosc wkrecania BP-DOHC i FE3 na dwojce jest nieziemska

hihhhi nie tylko. Nieziemsko wkręca sie też F2T :D:D
I faktycznie 3 biek jest marny, bo jak kilnołem sie z Callibrą 16V to jak dałem na 3 to wyraźnie mnie dochodził :|
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Globy » 24 lip 2005, 11:54

No, i mnie na 3. jakis jeden samochod pamietam doganial... Tyle, ze lubilem na niej wyprzedzac, bo dwojka troche za wczesnie sie konczyla (jakos pod 100-110) :D Pamietam wzrok mojego ojca, gdy pierwszy raz pokazalem mu myk 5-3 :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Bimbak » 24 lip 2005, 12:28

Riki napisał(a):2.0TDCi i ma 115KM lub 130KM

i tego miałem na mysli :]
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Waluś » 24 lip 2005, 14:18

Globy napisał(a):5-3

hahaha to ten mój ulubiony <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje