Naprawa karbowanej gumowej rury dolotu (BA Z5, str. 2 i 6)
1-1,5 mm nazywasz za gruba?? a moze chodzi o 1-1,5 cm!!
Moja pierwsza madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
Ok ja mam pytanie gdzie takie coś można znależć, bo byłem dziś w leroy-merlin i same małe mieli. Byłem też w sklepie typowo dla automatyków-elektryków i też największa średnica to jakies 3cm. Gdzie takiego czegoś szukać z takimi dużymi średnicami???
-
Krzysiek27
yorgoo napisał(a):1-1,5 mm nazywasz za gruba?? a moze chodzi o 1-1,5 cm!!
Jak najbardziej miałem na myśli te 1 – 1.5 mm mówiąc, że jest "gruba".
Swoja drogą to niektórzy chyba jednak zbyt leniwi są w poszukiwaniach.
Zamiast koszulki można użyć folii termokurczliwej – np. takiej
Oprócz tego przykładowo tutaj lub tuta lub też tutaj są koszulki do kupienia (chyba).
Sory ale google nie boli!
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):P.S. ... przejrzyj cały temat jeszcze raz bo było o tym mówione ze 2 czy 3 strony wcześniej.
przeczytalem przeczytalem
co do szukania to gdzie kupic to w jeleniej dziurze (co tu ciezko cos nie typowego dostac) wystarczylo mi zajrzec do 2 hurtowni z osprzetem elektrycznym... w wjednym mieli mufy w drugim taśme samowulk.
w elektronicznych sklepach rzadko maja az tak duze koszulki choc wiem ze produkcyjnie sa... w malutkim miasteczku pod lublinem nawet mozna dostac bo pamietam jak keidys bylem i wielkie koszulki mieli ze reka wchodzila
te koszulki sa cienkie i ladnie obkurczaja
ta mufa co dzis ogladalem to poporstu miala dosc sztywne scianki z wzdłużnymi przełamaniami w srodku ale bez kleju... dlatego zapytalem...
wg mnie marne widoki aby była w stanie obkurczyc sie na garbach dolotu... i stad moje pytanie jak wygladaly mufy tych ktorym sie to ladnie zacisnelo...
swoja droga niezle wyglada zrobione ta taśma... moze zrobie tasma narazie a jak na wschodzie w znajomej hurtowni beda mieli ta cienka elektryczna koszulke to doloze po wierzchu dla pewnoosci
P.S> do Marka... nie wiem czy dobrze mysle – looknij na swoje zdjecie z poprzedniej strony – tam na tym przewodzie gumowym do silnika po lewej stronie od dolotu masz taka miekka gabke co daje sie przesuwac po przewodzie – ona najprawdopodobniej nie powinna byc przy silniku ale tam na zgieciu jak omija hak do podwieszania silnika – zeby sie przy drganiach nie przecierał przewod...
- Od: 18 lut 2005, 01:13
- Posty: 167
- Skąd: LSW/DJ
- Auto: 323F BA Z5 '95
MATIZ M100 '00
AnanasQ napisał(a):do Marka... nie wiem czy dobrze mysle – looknij na swoje zdjecie z poprzedniej strony – tam na tym przewodzie gumowym do silnika po lewej stronie od dolotu masz taka miekka gabke co daje sie przesuwac po przewodzie – ona najprawdopodobniej nie powinna byc przy silniku ale tam na zgieciu jak omija hak do podwieszania silnika – zeby sie przy drganiach nie przecierał przewod... usmiech ale moge sie mylic
Hmmm – faktycznie, masz rację bo nawet nie zwróciłem na to uwagi, dzięki za to.
U mnie jest to zwykły kawałek czegoś a'la koszulka – nie jest to piankowa osłonka (możnaby założyć taką od rur CO).
Jednak u mnie jest to w takiej odległości, że nic nie dotyka więc nie zainteresowałem się tym.
Swoja drogą jak będziesz kleił dolot to postaraj się wcześniej na ile to będzie możliwe "połapać" klejone elementy klejem (np. "kropelką") aby całość miała zachowany swój oryginalny kształt a dopiero na koniec oklejać koszulką czy też taśmę samowulkanizującą.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Pyton162 napisał(a):u mnie dzis wylądowała rura z kwasowy na dolocie zamiast tej parciejącej rury
Czy możesz wrzucić fotkę?
Jestem ciekaw jak to wygląda.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ja mam rure z kwasowy jezdze juz 3 miesiace tak i żadnych problemów typu połamanych mocowań puszki a wyglada to o wiele estetyczniej
-
Pyton162
Tak zrobiłem to u siebie:

łącznik prosty SAMCO średnica wew. 70 mm (tyle co w oryginale) długość 19,5 cm. Wszystko pasuje idealnie i wygląda ładnie. Koszt większy bo wychodzi 60 zł za taki odcinek ale na bank będzie trwałe. Jeżeli ktoś miałby ochotę mam do sprzedania 30 cm takiego łącznika

łącznik prosty SAMCO średnica wew. 70 mm (tyle co w oryginale) długość 19,5 cm. Wszystko pasuje idealnie i wygląda ładnie. Koszt większy bo wychodzi 60 zł za taki odcinek ale na bank będzie trwałe. Jeżeli ktoś miałby ochotę mam do sprzedania 30 cm takiego łącznika
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 22:34 przez andrzejq, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 paź 2005, 22:15
- Posty: 330
- Skąd: Twierdza Przemyśl
- Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user
poradzilem sobie ze swoim dolotem teraz kasowanie kodow i sprawdzanie nowych;p wzor i opis by Marek 161BD081(dzieki za pomoc) jedyny problem jaki mialem to znalezc taka samą podkladke zeby stolu nie ubrudzic;p
a na powaznie oto link do fotek ;p prawde mowiac to nie spodziewalem sie ze bedzie az tak zle.
<br>
[ciach]
Edit by Marek: Fotki wrzucone parę postów dalej

<br>
[ciach]
Edit by Marek: Fotki wrzucone parę postów dalej
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
Tylko nie wiem od czego jest ten otworek widoczny na 2 foto od konca. ja mam tam zaslepke a moze to cos wznego?
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
W wersjach przedliftowych Z5 może BP też, znajduje się tam wąż doprowadzający powietrze do silniczka krokowego.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Czyli mi to nie potrzebne tak?
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
Wczoraj "reanimowałem" swój dolot. Przy wyjmowaniu karbowanej rury, odkręciłem całą puszke filtra powietrza. W zwiazku z tym mam pytanko. Czy wąz, który wchodzi od spodu puszki filtra powietrza musi byc szczelnie zamocowany? Na moje oko nie bylo szczelnie, tzn. ta rura ma troche luzu w tej puszce?
- Od: 19 sty 2010, 16:59
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: 323C 1.5 16v 95r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość