
A więc przyszedł czas skorzystać z przywilejów klubowicza i zaprezentować swoją drugą już Magdalenę.
Trafiła w moje ręce 18 lipca 2009r. i jestem jej 3cim właścicielem.
Przez 3 miesiące zrobiłem 8 tyś km i muszę powiedzieć, że bardzo przyjemnie jeździ się tym autkiem. Co prawda liczyłem na to, że nie będę musiał aż tak pilnować obrotomierza przed wyprzedzaniem ale można się przyzwyczaić, choć z załączoną klimą jest już dramat.
Generalnie charakter auta nakłania do spokojnej / płynnej jazdy, wtedy doceniam "komfort" (o ile można mówić o czymś takim w aucie z 97r
BG-tka jest tutaj
MAZDA 626 GE htb
data produkcji : 07.03.1997r
silnik : FP 90 KM | 143 Nm
przebieg : 215 tyś
WYPOSAŻENIE
- 4x el. szyby
 - el. lusterka
 - klimatyzacja
 - centralny zamek
 - immobiliser
 - ABS
 - regulacja kierownicy
 - wpom. kierownicy
 - el. regulacja świateł
 - welur
 
- standardowe głośniki
 - radio Panasonic CQ-C5303N
 
07.09r
- kompletny rozrząd
 - łączniki drążka stabilizatora (555)
 - filtry (powietrza, paliwa, oleju)
 - wymiana oleju (Castrol Magnatec)
 - zlikwidowane nieszczelności wydechu – "domowymi sposobami", za jakiś czas znów się wydech odezwie, ale mam nadzieję, że wtedy będę miał więcej czasu i ... jakiekolwiek warunki by zainteresować się dokładnie tematem
 
- wymiana klocków – tył (bosch)
 
- Wymiana pompy wody – jedna z oszczędności życia... ;/
 
- wymiana oleju + płukanka (Castrol Magnatec + STP)
 - wymiana klocków – przód (ATE)
 - wymiana przegubu zewnętrznego lewego (NKN)
 - wymiana łączników stabilizatora przód (555)
 - konserwacja progów
 - przejrzałem i nasmarowałem zaciski z tyłu
 
Generalnie moim celem jest doprowadzenie auta do jak najlepszego stanu mechanicznego, pozbycie się ognisk korozji a dopiero wtedy zajmę się "upiększaniem".
Czyli na pierwszy ogień idzie:
- zewnętrzny przegub lewy
 - lewe tylne nadkole (łapie je rdza)
 - prawe przednie drzwi (odrobina rdzy tam się pojawiła)
 - solidna polerka karoserii + dokładne czyszczenie/pranie wnętrza
 - solidna konserwacja podwozia i profili zamkniętych
 
w następnej kolejności:
- sterownik centralnego zamka
 - felga (przyszły sezon)
 - audio – zestaw odseparowany na przód + piecyk jak się uda i na doczepkę jakaś skrzynka do kufra
 - alu ramki zegarów
 - niklowane(chyba) nakładki na progi
 
jak już bardzo będzie mi się nudziło i nie będę miał co robić z pieniędzmi to:
- gleba (choć już teraz czasami mam problem z obcierającym przednim zderzakiem ;/ )
 
A oto ona







  Zacny kolorek, końcówka serii w ładnym stanie i z dobrym wyposażeniem 

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
