Problem z kontrolką od płynu do spryskiwaczy
1, 2
Witam, posiadam Mazdę 626 1.8 16V z 1998 r. mam mały problem z elektryką i proszę o poradę. Mianowicie jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka od płynu do spryskiwaczy. W tym samym momencie zniknęło podświetlenie niektórych przycisków min. przycisków sterowania szybami, regulacji sposobu nawiewu, podświetlenie schowka i popielniczki. Pomimo uzupełnienia płynu problem tkwi nadal. Czy mogę prosić o podpowiedź jak zlikwidować tę awarię ? Podejrzewam jakieś zwarcie i pewnie bez podłączenia pod komputer się nie obejdzie, ale może mylę się. Z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio edytowano 19 sty 2010, 11:46 przez arek1983, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 18 sty 2010, 19:52
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
Zwarcie? Możliwe. Podłączenie pod kompa nic nie wykaże. Można powoli pomyśleć co i jak, ale najpierw odpowiedz mi na pytania:
Czemu temat jest w dziale 323 a dotyczy 626?
Dlaczego jest nazwany niezgodnie z regulaminem?
Prosze o poprawę.
Czemu temat jest w dziale 323 a dotyczy 626?
Dlaczego jest nazwany niezgodnie z regulaminem?
nie ten dzial-> przenosze do 626
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Hmmm, to w GF jest kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy?
Kiedys o to pytalem i dostalem info, że nie ma ...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=#240359
Kiedys o to pytalem i dostalem info, że nie ma ...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=#240359
- Od: 18 wrz 2005, 00:29
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa/Lublin
- Auto: Aktualnie:
626 GF 4D 2.0 diesel '01 oraz MB W124 220E 2.2 benzyna '93
Wcześniej:
Octavia L&K 1.8 20V turbo '01
626GF 5D 2.0 benzyna (136KM) '01
Veetec bo masz inny zestaw zegarow w swojej GF, Twoje sa w wersji po liftowej a Arka przed liftowej.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
To ciekawe, ja u siebie tez takowa posiadam. Na podstawie wątku podlinkowanego powyżej domyślam się że kontrolka zniknęła wraz z liftem GF.
http://dsignlab.pl
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
Veetec napisał(a):Czyli lifting pozbawil wskaźnika ... ?
Słabo ...
bez przesady, i tak wiekszosc przed liftowych GF nie mialo czujnika wiec kontrolka tak czy tak sie nie zapalala
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Bieda, bieda z tym brakiem kontrolki płynu. Moja stara 323F BG miała...
W 626 brak płynu zaskoczył mnie już 3 razy, a do najbliższej stacji było ostatnio 20km. A widzę, że lubi sobie siorbnąć tego płynu jak zaczynam szybę polewać
W 626 brak płynu zaskoczył mnie już 3 razy, a do najbliższej stacji było ostatnio 20km. A widzę, że lubi sobie siorbnąć tego płynu jak zaczynam szybę polewać
- Od: 27 gru 2008, 21:56
- Posty: 104
- Skąd: Nysa
- Auto: Mazda3 BP 2024, AT, Takumi, eSkyActiv-X
MarTnes napisał(a):A widzę, że lubi sobie siorbnąć tego płynu jak zaczynam szybę polewać
to proponuje zalozyc dysze od Citroena
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
iten83 napisał(a):W sprinterze bardzo dobrze sie to sprawdza.
W Sprinterach pewnie wycieraczki sa tak ustawione zeby wlaczaly sie zaraz po uruchomieniu spryskiwacza. W Mazdach jest tak ze najpierw plyn leci na szybe i chwile pozniej wlaczaja sie wycieraczki zeby nie wycierac suchaj szyby piorem. Takie cos ma np miejsce w Oplu Combo po wcisnieciu spryskiwacza najpierw uruchamia sie wycieraczka pozniej leci plyn, straszne rozwiazanie, brod na szybie rozmazany a pozniej dodatkowo sie muzga jak dostanie plyn na roztary po szybie syf.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mako napisał(a):to proponuje zalozyc dysze od Citroenamniej pomazana szyba od wycieraczki a zuzywasz mniej plynu na doczyszczenie
Da się jakoś dopracować sensownie te dysze Cytrynowskie do Mazdy? Widziałem te dysze w akcji, bardzo skuteczne.
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
Mialem dysze od Cytryny w Hondzie Civic (6 gen).
Pasowały bez przerobek a efekt był super.
Temat dopasowania tych dysz do Mazdy juz wałkowałem tu na forum (calkiem niedawno) i z tego co wyczytalem nie da sie tego zrobic bez przerobek.
W Hondzie mialem zbiornik na plyn o poj. 4 lub 4,5 L a w GF jest chyba cos ok. 2,5L
Pasowały bez przerobek a efekt był super.
Temat dopasowania tych dysz do Mazdy juz wałkowałem tu na forum (calkiem niedawno) i z tego co wyczytalem nie da sie tego zrobic bez przerobek.
W Hondzie mialem zbiornik na plyn o poj. 4 lub 4,5 L a w GF jest chyba cos ok. 2,5L
- Od: 18 wrz 2005, 00:29
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa/Lublin
- Auto: Aktualnie:
626 GF 4D 2.0 diesel '01 oraz MB W124 220E 2.2 benzyna '93
Wcześniej:
Octavia L&K 1.8 20V turbo '01
626GF 5D 2.0 benzyna (136KM) '01
Veetec napisał(a):Hondzie mialem zbiornik na plyn o poj. 4 lub 4,5 L a w GF jest chyba cos ok. 2,5L
To chyba znów po lifcie popsuli, u mnie wchodzi prawie cały baniak 5l, na dnie tylko z 2cm zostaje.
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
kontrolka przed liftem jest. mi jak sie zapalila pierwszy raz to nie mialem pojecia co to jest i czy dojade do domu
i wchodzi 5 literkow jak nic. tej zimy juz dwa razy banka mi pekla. co do tych czarow z oswietleniem to moze jakis bezpiecznik? zwarcie lwasnie? trzeba poszukac. ja na elektryce sie niestety nie znam

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6