Zwichrowane tarcze hamulcowe – Toczenie tarcz i wymiana klocków
No niestety Jancio , my niestety jeszcze daleko za murzynami w tym temacie.Firmy tuningowe wyspecjalizowały się w Golfach , Civicach , i róznorakich BMW-ejach ponieważ jeżdzi ich najwięcej.
Zresztą co tu ganić firmy tuningowe jak przy zamówieniu reflektora dowiedziałem się że go nie ma w centralnym europejskim magazynie Mazdy
To już wszystko trąca żenadą i jak tak będzie dalej to moje następne auto nie będzie z logiem Mazdy. Mam również obawy co do kompetencji tzw.ASO Mazdy , wydaje mi się że sie wszystkiego uczą , wszystko ich dziwi. Ech...
Zresztą co tu ganić firmy tuningowe jak przy zamówieniu reflektora dowiedziałem się że go nie ma w centralnym europejskim magazynie Mazdy


To już wszystko trąca żenadą i jak tak będzie dalej to moje następne auto nie będzie z logiem Mazdy. Mam również obawy co do kompetencji tzw.ASO Mazdy , wydaje mi się że sie wszystkiego uczą , wszystko ich dziwi. Ech...
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
fazer72 napisał(a):A czym się różnią heble amerykańskie od europejskich ?
Chyba tarcze mają mniejszą średnicę.
A jak by wsadzić od MPS'a ? Co prawda w MPS są cieńsze o 3 mm, ale czy to ma aż takie znaczenie ? Nie wiem, nie znam się.
Musicie wyznaczyć ochotnika wśród właścicieli CX7 i wyposażyć go w takie tarcze (tylko nie stockowe bo się pogną) i jak przeżyje kilka ostrych hamowań to brać i kupować
Musicie wyznaczyć ochotnika wśród właścicieli CX7 i wyposażyć go w takie tarcze (tylko nie stockowe bo się pogną) i jak przeżyje kilka ostrych hamowań to brać i kupować

- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
Tarcze z Forda Edge AWD
http://www.r1concepts.com/FORD/EDGE/200 ... Detail.htm
CX- EU
średnica otworu [mm] 72
Wysokosć [mm] 51
Srednica [mm] 320
Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 28
Minimalna grubosć [mm] 26
Ilosć otworów wiertniczych 5
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Kto chce spróbować?
http://www.r1concepts.com/FORD/EDGE/200 ... Detail.htm

CX- EU
średnica otworu [mm] 72
Wysokosć [mm] 51
Srednica [mm] 320
Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 28
Minimalna grubosć [mm] 26
Ilosć otworów wiertniczych 5
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Kto chce spróbować?
Problem zdaje się leży w odprowadzaniu ciepła. Dlatego dobrze byłoby aby były wiercone, frezowane itd. Ford Edge znając życie ma pewnie te same tarcze co nasze Cx-y bo to Ford. A z mps-a dlaczego miałyby być lepsze?
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
jancio68 napisał(a):Problem zdaje się leży w odprowadzaniu ciepła. Dlatego dobrze byłoby aby były wiercone, frezowane itd. Ford Edge znając życie ma pewnie te same tarcze co nasze Cx-y bo to Ford
To kliknij w link, który podałem...
Z mps'a nie są lepsze, bo użytkownicy mają podobne problemy.
Tylko, że ja napisałem "nie stockowe" – czytaj "tjuningowane"– ja takie mam i nie narzekam. Moje mają specjalny kształt kanałów wentylacyjnych, a właściwie nie tyle kanałów co punktów styku 2 tarcz
http://www.dba.com.au/2006/videoclip.asp
Niestety dba nie planują w przeciągu najbliższego roku uruchomić produkcji do CX7.
Tylko, że ja napisałem "nie stockowe" – czytaj "tjuningowane"– ja takie mam i nie narzekam. Moje mają specjalny kształt kanałów wentylacyjnych, a właściwie nie tyle kanałów co punktów styku 2 tarcz
http://www.dba.com.au/2006/videoclip.asp
Niestety dba nie planują w przeciągu najbliższego roku uruchomić produkcji do CX7.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
Doczytałem, że u Forda Edge to samo się dzieje z fabrycznymi tarczami.
Może Mazda pożyczyła dizajn od Forda?
Wydaje się, że najlepsza kombinacja to tarcze nawiercane + klocki ceramiczne bo mniej grzeją (podobno) tarcze. Takie coś do Edga spokojnie można dostać.
MPS ma takie tarcze:
Sporo parametrów odbiega, a nie jestem mechanikiem.
Tarcze od Edge mają wszystko to samo ale chyba ciut większe otwory na śruby (13.1 vs 14mm) ale centrujący jest taki sam więc powinno się udać.
Może Mazda pożyczyła dizajn od Forda?
Wydaje się, że najlepsza kombinacja to tarcze nawiercane + klocki ceramiczne bo mniej grzeją (podobno) tarcze. Takie coś do Edga spokojnie można dostać.
MPS ma takie tarcze:

Sporo parametrów odbiega, a nie jestem mechanikiem.
Tarcze od Edge mają wszystko to samo ale chyba ciut większe otwory na śruby (13.1 vs 14mm) ale centrujący jest taki sam więc powinno się udać.
Hehe, na razie jeszcze czekam, może wyjdzie coś konkretnie pod CX-a. Nie jeżdżę za wiele po autostradach i w normalnej jeździe mi tarcze nie doskwierają.jancio68 napisał(a):To zamawiaj jak pasują i czekamy na recenzję. oczko
Zgłosiłem w końcu to bicie tarcz w serwisie. Sprawdzili i jest decyzja o wymianie wszystkiego: piast tarcz, osłon i klocków. Czekam na części. Przy 40 tkm przynajmniej będę miał to zrobione na gwarancji bo i tak tarcze i klocki dosłownie za chwilę byłyby do wymiany. 

Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
jancio68 napisał(a):Zgłosiłem w końcu to bicie tarcz w serwisie. Sprawdzili i jest decyzja o wymianie wszystkiego: piast tarcz, osłon i klocków. Czekam na części. Przy 40 tkm przynajmniej będę miał to zrobione na gwarancji bo i tak tarcze i klocki dosłownie za chwilę byłyby do wymiany.
Ja miałem już wymieniane 2 razy.. po 35tys. i po 45 tys... teraz mam 48 tys i problem znów występuje

- Od: 17 lis 2009, 12:18
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-7 2.3 260 KM 2008 EU
Ja na jutro jestem już umówiony. Trzeba wymieniać, innej rady nie ma. Oni po prostu nie mają innego pomysłu ani innych tarcz, okładzin itd. Cx jest po prostu ciężki i tyle a te tarcze nie dają rady. One się przegrzewają. Za to swoje głupie uwagi odnośnie stylu jazdy powinni zachowywać dla siebie.
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
samasung napisał(a):jancio68 napisał(a):Zgłosiłem w końcu to bicie tarcz w serwisie. Sprawdzili i jest decyzja o wymianie wszystkiego: piast tarcz, osłon i klocków. Czekam na części. Przy 40 tkm przynajmniej będę miał to zrobione na gwarancji bo i tak tarcze i klocki dosłownie za chwilę byłyby do wymiany.
Ja miałem już wymieniane 2 razy.. po 35tys. i po 45 tys... teraz mam 48 tys i problem znów występujePan w serwisie twierdzi, że to wina stylu jazdy – nie wiedziałem czy się roześmiać czy dać w papę.. jeśli jazda po mieście w korkach jest takim katowaniem samochodu dla nich to o czym my mówimy? Będą mi wymieniać co kilka tys km, bo tego nie podaruję.
Ja też jestem po dwukrotnej wymianie tarcz wraz z osłonami i piastami.Nic to nie pomogło , ba nawet teraz na tych nowych tarczach jeszcze bardziej wszystko telepie niż na tych pierwszych po przebiegu ok.30tkm.
Podczas ostatniej wizyty w ASO z okazji wymiany reflektora panowie serwisanci mierzyli mi tarcze i przyznali że są zwichrowane.Czekam na odpowiedź co dalej ale widzę że Mazda niema na to rozwiązania!
Będę chyba zmuszony je przetoczyć bo to telepanie mnie juz tak w@#$%^# że nie chcę mi się tym samochodem ruszać poza miasto.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
Trzymam kciuki, aby problem nie wrócił
Szerokości.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9