pompa vacuum (podciśnienia)
No właśnie – myślący... trochę się tego obawiam. Poza tym natychmiast po wymianie rozrządu zaczęło auto hałasować przy obrotach 1800-2200 – dźwięk był paskudny, jak w ciężarówce, a przed wymianą nie hałasował. Zgłaszałem im kilka razy i twierdzili, że wszystko jest OK, że to może vacum, może poduszka silnika albo rozwarstwiony tłumik końcowy. Założyli pasek Conti 153z – 162 PLN, napinacz 626 GF – 641 PLN, rolka prowadząca M6 2.0 – 193 PLN, rolka napinacza – 206 PLN. Auto przejechało na tym rozrządzie 9 kkm.
PAbLO
- Od: 19 kwi 2009, 14:28
- Posty: 7
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 2.0 d. 136 KM 2004
No właśnie – myślący... trochę się tego obawiam. Poza tym natychmiast po wymianie rozrządu zaczęło auto hałasować przy obrotach 1800-2200 – dźwięk był paskudny, jak w ciężarówce, a przed wymianą nie hałasował. Zgłaszałem im kilka razy i twierdzili, że wszystko jest OK, że to może vacum, może poduszka silnika albo rozwarstwiony tłumik końcowy. Założyli pasek Conti 153z – 162 PLN, napinacz 626 GF – 641 PLN, rolka prowadząca M6 2.0 – 193 PLN, rolka napinacza – 206 PLN. Auto przejechało na tym rozrządzie 9 kkm.
PAbLO
- Od: 19 kwi 2009, 14:28
- Posty: 7
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 2.0 d. 136 KM 2004
Jaksa napisał(a):Enduro napisał(a): w tym motorze raczej uszkodzeniu ulegaja w takich przypadkach dzwigiennki zaworow
Teoretycznie Robercie teoretycznie , praktyka mowi inaczej wszystko zalezy przy jakich obrotach silnika strzela pasek , im szybciej tym gorzej dla zaworów ktore tez się speczają a pozniej zacierają sie w prowadnicach i "czapka"do gory.
zgadzam sie z tym absolutnie
i tak ja pisalem, to tylko przypuszczenia
a przy naprawie nalezy bezwzglednie wszystko sprawdzic !
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jaksa napisał(a):Enduro napisał(a): w tym motorze raczej uszkodzeniu ulegaja w takich przypadkach dzwigiennki zaworow
Teoretycznie Robercie teoretycznie , praktyka mowi inaczej wszystko zalezy przy jakich obrotach silnika strzela pasek , im szybciej tym gorzej dla zaworów ktore tez się speczają a pozniej zacierają sie w prowadnicach i "czapka"do gory.
zgadzam sie z tym absolutnie
i tak ja pisalem, to tylko przypuszczenia
a przy naprawie nalezy bezwzglednie wszystko sprawdzic !
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A vacuum nie? Toz mowiles Jarku ze to tez rozrzad napedza...? (tylko pytam)
Co by sie np. stalo jakby to sprzeglo co podobno laczy rozrzad z pompa sie jakos "zakleszczylo" na stale, w sensie zablokowalo? Nie przypadkiem wlasnie zabki pojda? (tak tylko sobie mysle nie znajac sie zupelnie
)
Wspolczuje Ci Pablo. Zycze madrego rzeczoznawcy.
Co by sie np. stalo jakby to sprzeglo co podobno laczy rozrzad z pompa sie jakos "zakleszczylo" na stale, w sensie zablokowalo? Nie przypadkiem wlasnie zabki pojda? (tak tylko sobie mysle nie znajac sie zupelnie
Wspolczuje Ci Pablo. Zycze madrego rzeczoznawcy.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
A vacuum nie? Toz mowiles Jarku ze to tez rozrzad napedza...? (tylko pytam)
Co by sie np. stalo jakby to sprzeglo co podobno laczy rozrzad z pompa sie jakos "zakleszczylo" na stale, w sensie zablokowalo? Nie przypadkiem wlasnie zabki pojda? (tak tylko sobie mysle nie znajac sie zupelnie
)
Wspolczuje Ci Pablo. Zycze madrego rzeczoznawcy.
Co by sie np. stalo jakby to sprzeglo co podobno laczy rozrzad z pompa sie jakos "zakleszczylo" na stale, w sensie zablokowalo? Nie przypadkiem wlasnie zabki pojda? (tak tylko sobie mysle nie znajac sie zupelnie
Wspolczuje Ci Pablo. Zycze madrego rzeczoznawcy.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
To wyjasnia całe zamieszanie i tak długo na tym pasku przejechałes , zawsze strzelają po 5 tysiacach.Pablo 333 napisał(a):Założyli pasek Conti
Słuchaj uchemkrzych napisał(a):A vacuum nie? Toz mowiles Jarku ze to tez rozrzad napedza


Tutaj na tym forum kolega miał juz podobny problem , naprawiałem auto po strzale paska . Rzeczoznawca ( dubek ze tak brzydko napisze ) opisał ze przyczyna zerwania paska bylo zatarcie wałka rozrzadukrzych napisał(a):Zycze madrego rzeczoznawcy

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To wyjasnia całe zamieszanie i tak długo na tym pasku przejechałes , zawsze strzelają po 5 tysiacach.Pablo 333 napisał(a):Założyli pasek Conti
Słuchaj uchemkrzych napisał(a):A vacuum nie? Toz mowiles Jarku ze to tez rozrzad napedza


Tutaj na tym forum kolega miał juz podobny problem , naprawiałem auto po strzale paska . Rzeczoznawca ( dubek ze tak brzydko napisze ) opisał ze przyczyna zerwania paska bylo zatarcie wałka rozrzadukrzych napisał(a):Zycze madrego rzeczoznawcy

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Oj no pisalem ze pytam tylko
A co do informacji jakie mi przekazujesz to dobrze slyszalem, ze rozrzad napedza a o sprzegle gdzies chyba wyczytalem – polaczylem dwa w jedno i mi takie cos wyjszlo
A wypowiadam sie, bo chce wiedziec, ze to nie vacuum, bo mi vacuum halasuje
. To polaczenie to chyba wlasnie to co maxkls nazwal sprzeglem (o ile dobrze pamietam) i wlasnie jego zdaniem to to brzeczy, wiec mam nadzieje, ze po wymianie bedzie git to moze sobie tez wymienie... A ile to kosztuje tak nawiasem?
No ja Pablo zycze zeby sie udalo zalatwic tak jak nalezy. Troche bieda z takim pogruchotanym silnikiem... (i oby jak najmniej uszkodzen w srodku bylo)
No ja Pablo zycze zeby sie udalo zalatwic tak jak nalezy. Troche bieda z takim pogruchotanym silnikiem... (i oby jak najmniej uszkodzen w srodku bylo)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Oj no pisalem ze pytam tylko
A co do informacji jakie mi przekazujesz to dobrze slyszalem, ze rozrzad napedza a o sprzegle gdzies chyba wyczytalem – polaczylem dwa w jedno i mi takie cos wyjszlo
A wypowiadam sie, bo chce wiedziec, ze to nie vacuum, bo mi vacuum halasuje
. To polaczenie to chyba wlasnie to co maxkls nazwal sprzeglem (o ile dobrze pamietam) i wlasnie jego zdaniem to to brzeczy, wiec mam nadzieje, ze po wymianie bedzie git to moze sobie tez wymienie... A ile to kosztuje tak nawiasem?
No ja Pablo zycze zeby sie udalo zalatwic tak jak nalezy. Troche bieda z takim pogruchotanym silnikiem... (i oby jak najmniej uszkodzen w srodku bylo)
No ja Pablo zycze zeby sie udalo zalatwic tak jak nalezy. Troche bieda z takim pogruchotanym silnikiem... (i oby jak najmniej uszkodzen w srodku bylo)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Coupling Set RF2A-18-V50 263 zł , Bolt 9YA02-1242 118 zł.krzych napisał(a):A ile to kosztuje tak nawiasem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Coupling Set RF2A-18-V50 263 zł , Bolt 9YA02-1242 118 zł.krzych napisał(a):A ile to kosztuje tak nawiasem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To daj znac czy pomoglo, bo jesli oba trzeba wymienic to tanio nie jest 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
To daj znac czy pomoglo, bo jesli oba trzeba wymienic to tanio nie jest 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
No i jestem już po naprawie:) Uszkodzone zostały cztery dźwigienki zaworowe. Naprawili, założyli nowy rozrząd + pompę wody. Rzeczoznawca orzekł winę napinacza. Uznali to i naprawili na swój koszt. Niestety trwało to 7 tygodni. Auto jeździ ok, może jest trochę głośniejsze, a może mi się tylko wydaję bo przez ten czas jeździłem benzyną. Niestety vacuum dalej terkocze, więc chyba będę musiał wymienić połączenie (Coupling Set RF2A-18-V50 263 zł , Bolt 9YA02-1242 118 zł). Jaksa, daj proszę znać czy już wymieniłeś i czy pomogło.
PAbLO
- Od: 19 kwi 2009, 14:28
- Posty: 7
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 2.0 d. 136 KM 2004
No i jestem już po naprawie:) Uszkodzone zostały cztery dźwigienki zaworowe. Naprawili, założyli nowy rozrząd + pompę wody. Rzeczoznawca orzekł winę napinacza. Uznali to i naprawili na swój koszt. Niestety trwało to 7 tygodni. Auto jeździ ok, może jest trochę głośniejsze, a może mi się tylko wydaję bo przez ten czas jeździłem benzyną. Niestety vacuum dalej terkocze, więc chyba będę musiał wymienić połączenie (Coupling Set RF2A-18-V50 263 zł , Bolt 9YA02-1242 118 zł). Jaksa, daj proszę znać czy już wymieniłeś i czy pomogło.
PAbLO
- Od: 19 kwi 2009, 14:28
- Posty: 7
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 2.0 d. 136 KM 2004
Pomogło , jest cicho.Pablo 333 napisał(a): więc chyba będę musiał wymienić połączenie (Coupling Set RF2A-18-V50 263 zł , Bolt 9YA02-1242 118 zł). Jaksa, daj proszę znać czy już wymieniłeś i czy pomogło.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Pomogło , jest cicho.Pablo 333 napisał(a): więc chyba będę musiał wymienić połączenie (Coupling Set RF2A-18-V50 263 zł , Bolt 9YA02-1242 118 zł). Jaksa, daj proszę znać czy już wymieniłeś i czy pomogło.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6