Czy ktos podejmie sie zrobienia SWAP'a zaplace... :)
Hehe KLZE w biturbo jak cie stać i masz taki zasobnik pieniędzy to wkładaj KLZE, ale jak masz 16v i kase na KLZE i swap to w tej kasie kup GTXa albo GTRa (nawet dokładając pare koła) swapisz bez problemowo troche podłubiesz i będziesz miał auto o mocy KLZE z turbo
o a pierwsze co to mi sie rzuciło
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11080181
i na starcie masz 164 konie z samego swapa, od razu sru napęd 4x4 jak szaleć to szaleć
o a pierwsze co to mi sie rzuciło
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11080181
i na starcie masz 164 konie z samego swapa, od razu sru napęd 4x4 jak szaleć to szaleć
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jak dla mnie trochę zbrodnia ciąć GT-R'a ...auto bardzo mocno limitowane z którego 2500 powstałych egzemplarzy pewnie ponad połowa nie istnieje, żeby robić jakąś wydumkę z bulwarówki jaką jest MX-3.
Co do tego GTX'a z oto-moto to też trochę dziwne że GTX na wnętrzu z LX'a.
Co do tego GTX'a z oto-moto to też trochę dziwne że GTX na wnętrzu z LX'a.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 no właśnie z tym GTX'em to jest dłuższa historia... Poprzedni właściciel kupił go z myślą o KJS, ale wyjechał za granicę i auto stało, po powrocie kupił sobie Subaru Imprezę i to wystawił na sprzedaż przez swojego kolegę. Z tego co się dowiedziałem od jego kolegi gdy kiedyś dzwoniliśmy o ten egzemplarz, to że był wstawiany tył po wypadku, ale zrobione było to fachowo (przynajmniej nie ukrywał ) do auta wtedy dorzucał nowe hamulce i chyba zawieszenie. Tyle tylko, że auto było nie opłacone (brak oc i przeglądu – jeszcze na starych blachach stało). A widzę, że Wojtek Cichoń obie Mazdy zdecydował się sprzedać (tego GTX, jak i GLX 4wd, którą startował w KJS, co do tej to chyba też kilka kjs przejechała u niego)
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Wiesz boris każdy lubi co innego, ty byś śmigał GTrką, a ja na przykład był wolał zaadoptować to do MX3
DLa ciebie Gtr jest kultem a dla mnie Mx3
Są gusta i guściki
DLa ciebie Gtr jest kultem a dla mnie Mx3
Są gusta i guściki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Gdybym mial skad wziasc ten TURBO silnik to juz dawno siedzial by od pod maska mojego 16V ... ale ze nie moge go znalesc to kombinuje obecnie jak lysy kon pod gorke... Swap KLDE-KLZE do 16v po wielu rozmowach okazal sie bezsensownie drogi -dlatego chcialbym jeszcze przy tej okazji zapytac czy jest jakis silnik od 323/323f/626/xedos/jakiej kolwiek innej mazdy 16v ktory bylby mocniejszy od tego 1.6 107koni i w miare by pasowal pod maske? Zastanawialem sie nad 1.8 od 323 gt
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
djArias może będę mógł załatwić Ci silnik BPT Dam Ci znać jak się uda mi coś dowiedzieć... W razie czego swapa mogę wykonać za rozsądne pieniądze
Ostatnio edytowano 6 sty 2010, 18:54 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
djArias napisał(a):Gdybym mial skad wziasc ten TURBO silnik to juz dawno siedzial by od pod maska mojego 16V ... ale ze nie moge go znalesc to kombinuje obecnie jak lysy kon pod gorke... Swap KLDE-KLZE do 16v po wielu rozmowach okazal sie bezsensownie drogi -dlatego chcialbym jeszcze przy tej okazji zapytac czy jest jakis silnik od 323/323f/626/xedos/jakiej kolwiek innej mazdy 16v ktory bylby mocniejszy od tego 1.6 107koni i w miare by pasowal pod maske? Zastanawialem sie nad 1.8 od 323 gt
jezeli juz wsadzisz 1.8 GT do MX'a to napisz, bo mysle o wsadzeniu takiego 1.8 GT do BA i chciałbym wiedzieć, ile Ciebie to wynioslo
- Od: 20 paź 2009, 21:07
- Posty: 46
- Skąd: ŁÓdź
- Auto: 323f ba, 1.8 16v kat
mlody1921 napisał(a):DLa ciebie Gtr jest kultem a dla mnie Mx3 usmiech
Jest kultem bo było rajdowym mistrzem w latach 1991 i 1993
bo było limitowane do 2500 sztuk
bo był skonstruowany aby spełnić wymogi homologacji FIA do grupy A samochodów rajdowych
bo było topową wersją
bo jest fabryczną wersją a nie rzeźbą garażową
bo ma zadatki na bardzo wartościowego youngtimera całkiem niedługo.
.......a MX-3 jest bulwarówką zbudowaną na skróconej płycie podłogowej jego przednionapędowej wersji z mega ograniczoną widocznością, i do tego wielkoseryjną.
Miałem swoją MX-3 i bardzo miło ją wspominam... ale z kultem to auto nie ma nic wspólnego.
Ile MX-3 jest chociązby na Alledrogo.pl? 100 w ciągłej sprzedaży?
Ile jest GT-R'ów? 1 – 2 na rok?
Takie auta trzeba ratować i przywracać do orginału a nie ciąć i kundlić.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 napisał(a):Jest kultem bo było rajdowym mistrzem w latach 1991 i 1993
bo było limitowane do 2500 sztuk
bo był skonstruowany aby spełnić wymogi homologacji FIA do grupy A samochodów rajdowych
bo było topową wersją
bo jest fabryczną wersją a nie rzeźbą garażową
bo ma zadatki na bardzo wartościowego youngtimera całkiem niedługo.
Boris86Nie wspomniałeś o padających jak muchy skrzyniach biegów
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
mlody1921 napisał(a):DLa ciebie Gtr jest kultem a dla mnie Mx3
Nie tylko dla Borisa jest kultowym autem, zaś mx'ów jest masa i do auta kultowego to one nigdy nie dorosną. Jak byś chociaż raz się przejechał GTR'em to może byś zrozumiał.
Boris86 popieram to co napisałeś, dla mnie zaś swap silnika BPD z GTR'a do mx'a czy innej mazdy to profanacja.
Marcin1mazda napisał(a):Nie wspomniałeś o padających jak muchy skrzyniach biegów
Prosta dewiza, jak dbasz tak masz... to nie jest auto na 1/4 mili, gdzie większość chciała by zobaczyć jak na starcie 4 koła buksują, ale też można się nim pościgać nie niszcząc skrzyni. Skrzynie w BG GT też padają, sam jesteś dobrym przykładem.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Piotrek323 koszta będą różne, bo do mxa silnik 1.8 GT wejdzie plug&play , a z BA mogą być problemy
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
djArias napisał(a):po wielu rozmowach okazal sie bezsensownie drogi -dlatego chcialbym jeszcze przy tej okazji zapytac czy jest jakis silnik od 323/323f/626/xedos/jakiej kolwiek innej mazdy 16v ktory bylby mocniejszy od tego 1.6 107koni i w miare by pasowal pod maske? Zastanawialem sie nad 1.8 od 323 gt oczko
Widzę głoś rozsądku.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Cukierek napisał(a):Skrzynie w BG GT też padają, sam jesteś dobrym przykładem. język
Hehe nio
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
weede napisał(a):chyba łatwiej byłoby sprzedać to co masz, kupić 1.8 v6 z zajechanym silnikiem(ale działającym) i ze zdrową budą i robić swap.
a jeszcze prościej odratować mx-3 Mordera
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Ewentualnie http://www.allegro.pl/item876557351_maz ... wniak.html , sadzac po zdjeciach auto znane w regionie Piotrkowskim.
Orientuje sie ktos jaka moc ma ten silnik 1.8GT i czy wogole jest sens Sobie glowe nim zawracac do mx'a? Tak patrze np. motor z 323f 1.8 16v to juz prawie 130 koni, koszt niewielki a silnik na oko TAKI SAM.
Ostatnio edytowano 6 sty 2010, 14:20 przez djArias, łącznie edytowano 1 raz
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
djArias sa chyba juz dwa MX-3 z tym silnikiem. a Moc to zalezy jak Ci sie uda wystroic :-D od 160 nawet ponad 200 ( z tego gdzie czytałem nawet do 250) ofkoz mozna i wiecej ale pytanie czy wytrzyma :–)
People_Hate_Me napisał(a):djArias sa chyba juz dwa MX-3 z tym silnikiem. a Moc to zalezy jak Ci sie uda wystroic :-D od 160 nawet ponad 200 ( z tego gdzie czytałem nawet do 250) ofkoz mozna i wiecej ale pytanie czy wytrzyma :–)
a dokladnie jaki rocznik jest tego silnika? nie do konca ogarniam ktore 323 jest jakie i jakie moce maja te rozne 1.8 z 323, 323f i wogole ..
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
djArias niestetey nie wiem o jakich rocznikach mowa
ale to sa silniki z GTX'ów albo GTR'ów. a tam odpowiednio 163 i 186 (chyba) KM miały. to sa z 323f BF i BG.
a wiadomo ile max KM wytrzymaja to zalezy od fantazji
ale to sa silniki z GTX'ów albo GTR'ów. a tam odpowiednio 163 i 186 (chyba) KM miały. to sa z 323f BF i BG.
a wiadomo ile max KM wytrzymaja to zalezy od fantazji
w takim razie ja narazie trzymam kciuki za brata cukierka wierzac ze w koncu moje marzenia o BPT i pieknie brzmiacym BOV'ie w koncu sie spelnia hehehe jak bede mial mx-3 z BOV'em w srodku to wyprowadzam sie z domu – przeprowadzam do auta i bede sluchal Sobie piekenej muzyki emitowanej przez BOV'a
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje