Webasto – jak rozbudować dogrzewacz do ogrzewania
Witam!
Czy ja też mógłbym prosić o manual na janster@o2.pl ?
Zgromadziłem trochę gratów, zima przyszła, więc trzeba by to zmodernizować.
Pozdrawiam.
Czy ja też mógłbym prosić o manual na janster@o2.pl ?
Zgromadziłem trochę gratów, zima przyszła, więc trzeba by to zmodernizować.
Pozdrawiam.
-
mike4
Ponieważ jestem załozycielem tego wątku, dla wszystkich zainteresowanych podaję link do manuali :
http://chomikuj.pl/qzym
Jeżeli ktoś ma problema ze zrozumieniem, polecam Google Tłumacz- choć wszystko jest na zdjęciach i schematach ładnie pokazane i opisane.
Montujcie i się śmiejcie jak inni skrobią sopelki
!

http://chomikuj.pl/qzym
Jeżeli ktoś ma problema ze zrozumieniem, polecam Google Tłumacz- choć wszystko jest na zdjęciach i schematach ładnie pokazane i opisane.
Montujcie i się śmiejcie jak inni skrobią sopelki

paweledi napisał(a):wyprzedzam twoje stwierdzenie że po lifcie to trzeba programować itd.
Wyjaśniam
Zgodnie z manualem do webasta które lata na tym forum pokazane jest : instalacja zegara przed liftem jak i po lifcie zrozumiane czy jeszcze instrukcje napisac do czytania ze zrozumieniem ?
info dotyczące że po lifcie trzeba programować "webasto "które śmigają po tym forum patrząc po manualu nie nie jest wymagane sterowanie webasta jest całe rozrysowane.
sam zegar posiada + sterowanie wiązką elektryczną , + zasilania samego zegara, – zasilania zegara , szynę BUS ( nie mylić z autobusem to tak do pisania po polsku )
Przeprowadzenie całej instalacji w manualu jest opisane gdzie się wpiąć jak i przeciąć kabelki
WYSTARCZY
Potwierdzam.
Trzeba poczytać manuala ze zrozumieniem, nigdzie tam nie ma wzmianki o upgradzie oprogramowania sterownika piecyka.
Rozbudowa w Mazdach 6 od 2005r. (poliftach) jest tylko hardwarowa, czyli:
– dokładamy pompkę cieczy z wiązką
– zegar sterujący np 1533 owalny + wiązka/kostka
– PIN z gumką hermetyzująca wpinamy w kostkę WEBASTO sygnał W-BUS PIN1
– przekaźniki
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
kobyll napisał(a):Trzeba poczytać manuala ze zrozumieniem, nigdzie tam nie ma wzmianki o upgradzie oprogramowania sterownika piecyka.
Trzeba jeszcze rozumieć po niemiecku
kobyll napisał(a):– dokładamy pompkę cieczy z wiązką
Hm... pompki nie ma "na stanie"? W zestawach na ebay nie widzę pompki.
Ale nie ma też tłumika do pieca. Więc to pewnie takie "komplety".
Edit: tutaj znalazłem z tłumikiem, a to największe w zestawie to pompa właśnie, czy piec?
Webasto-Thermo-Top-C-Benzin-1533
Pozdor Myjk
to jest cale webasto do samochodu...kompletne ogrzewanie ze sterowaniem z zegara owalnego
ciekawe jaka będzie cena?

ciekawe jaka będzie cena?

- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
kobyll napisał(a):to jest cale webasto do samochodu...kompletne ogrzewanie ze sterowaniem z zegara owalnego
Dzięki bardzo za czytelny opis.
kobyll napisał(a):ciekawe jaka będzie cena?
Pewnie do 4 tysiaków dojedzie...
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):kobyll napisał(a):ciekawe jaka będzie cena?
Pewnie do 4 tysiaków dojedzie...
600 EURO – 2 510,34 zł za nowego Thermo Top z/c bo jest to do benzyny tego nie zauwazyłem.
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
Manual do lf z automatyczna klimą jest na schemacie podlączenie do CAN więć to jest sterowanie wentylatorem w kabinie
analog steruje przekaznikami które mają załaczyć piec , pompke itd.
jedno z rozwiązań to skopiowanie oryginalnej wiązki i oddanie do mazdy , teraz podobno jest promocja 1600 zeta za zegar i wiązkę AZAUTO Puławska
lub zdolny elektryk
analog steruje przekaznikami które mają załaczyć piec , pompke itd.
jedno z rozwiązań to skopiowanie oryginalnej wiązki i oddanie do mazdy , teraz podobno jest promocja 1600 zeta za zegar i wiązkę AZAUTO Puławska
lub zdolny elektryk
- Od: 15 gru 2009, 21:21
- Posty: 40
O czym ty piszesz??
Czy mówimy o 10 stronie niemieckiego PDFa?
Ja na tym schemacie nie widzę żadnego podłaczenia które mogło by wskazywać że to CAN jest.
Czy mówimy o 10 stronie niemieckiego PDFa?
Ja na tym schemacie nie widzę żadnego podłaczenia które mogło by wskazywać że to CAN jest.
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
- Od: 14 kwi 2009, 09:17
- Posty: 85
- Auto: M6
zenon napisał(a):O czym ty piszesz??
Czy mówimy o 10 stronie niemieckiego PDFa?
Ja na tym schemacie nie widzę żadnego podłaczenia które mogło by wskazywać że to CAN jest.
Ja też nie widzę tam żadnego CAN-a, to jest tyko załączenie przekaźnikiem K3 przekaźnika GRs.
GRs – Gebläserelais – przekaźnik dmuchawy.
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
znalazlem goscia pod wawa
do rozbudowy webasta na postojowe z zegarem i cała reszta za
1345 zł graty + 700 robocizna brutto
jezeli ktos jest zainteresowany to na pw
gosc autoryzowany przez webasto poland
do rozbudowy webasta na postojowe z zegarem i cała reszta za
1345 zł graty + 700 robocizna brutto
jezeli ktos jest zainteresowany to na pw
gosc autoryzowany przez webasto poland
- Od: 15 gru 2009, 21:21
- Posty: 40
- Od: 15 gru 2009, 21:21
- Posty: 40
paweledi656 napisał(a):http://www.petemar.pl/pdf/ThermoTest_w1_19_pl_pl.pdf
A masz program w wersji PL?
Oraz interfejs bo bez tego ta instrukcja do niczego się nie przyda.
paweledi656 napisał(a):jest ale nie mam czasu znowu tego przegladac
Może teraz masz czas żeby przejrzeć i pokazać gdzie jest CAN?
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
interfejs jest na w dziale mazda 6 gosciu go tam zamiescił
- Od: 15 gru 2009, 21:21
- Posty: 40
No dobra miałem kwilke czasu i tak
Zegar kwadratowy nie ma podłaczenia do w-bus ( pin I na webasto ) posiada na schemacie 3 podlaczenia
Zegar jajo na schemacie ma 4 podłączenia
różnice w instalacji na moje oko
zegar kwadratowy posiada dwa przekaźniki
zegar jajo ma tylko jeden
więc na tym forum smigają dwa schematy
Zegar kwadratowy nie ma podłaczenia do w-bus ( pin I na webasto ) posiada na schemacie 3 podlaczenia
Zegar jajo na schemacie ma 4 podłączenia
różnice w instalacji na moje oko
zegar kwadratowy posiada dwa przekaźniki
zegar jajo ma tylko jeden
więc na tym forum smigają dwa schematy
- Od: 15 gru 2009, 21:21
- Posty: 40
Zapoznajcie się Panowie z manualami.
Mozliwe jest tylko zastosowanie zegara 1533(jajowaty0 lub Telestart.
Zegar kwadratowy odpada.
Zarówno wersje 2002-2005 jak i późniejsze maja sterowanie z 1 pina (W-BUS).
Możliwe jest wykonanie sterowania analogowego sygnałem +12V, ale wymaga to zmiany sterownika na agregacie.
Mozliwe jest tylko zastosowanie zegara 1533(jajowaty0 lub Telestart.
Zegar kwadratowy odpada.
Zarówno wersje 2002-2005 jak i późniejsze maja sterowanie z 1 pina (W-BUS).
Możliwe jest wykonanie sterowania analogowego sygnałem +12V, ale wymaga to zmiany sterownika na agregacie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6