Brak iskry

Postprzez Mysza » 28 gru 2009, 23:31

I tak sie kręce tym na miejscu, bo na trase to sie nie nadaje, wole jechać cossim. Jak mi co odibije zeby sie miazgą ruszyć gdzies dalej, to se kupie na zapas jakiś, moze zregenerowany przez Tadziola ;) Wymieni sie na poboczu na momencie i mozna pędzić dalej ;)
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez bigoneo » 29 gru 2009, 08:01

Dzięki panowie :) , dzisiaj elektryk sprawdzi czy cewka czasem nie padła, a jak nie to poszukiwania aparatu czas będzie zacząć :D

EDIT: cewka była ok, padł moduł, caly aparat wymieniony i wszystko wrociło do normy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:20
Posty: 422
Skąd: Namysłów / Opolskie
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez ksin2 » 20 sty 2014, 14:07

Witam.
Mam Mazde 626 GE 1.8 90km
Nagle podczas jazdy samochodzik zaczął słabnąć, redukowałem biegi do samej jedynki i nagle – zgasł. Brak możliwości odpalenia. Gdy ostygł , udało mi się go uruchomić ale strasznie szarpało silnikiem i nie wkręcał się równo na obroty, po chwili znowu zgasł. Następnego dnia to samo, odpala, zaczyna nierówno pracować i umiera na parę godzin, na instalacji gazowej LPG- to samo. Nie ma różnicy czy pracuje na PB czy LPG. Mam założone nowe świece, nowe kable WN. Przeczyściłem starą kopułkę aparatu zapłonowego bo była lekko nadpalona, nic nie pomogło. Wymieniłem na nową kopułke i palec aparatu zapłonowego. Nic nie pomogło :(
A teraz nawet iskry na świecach nie mam jak mam podłączoną kopułkę, jak kabel ysokiego napięcia przyłożę do cewki to jest iskra, a jak ma przejść przez kopułkę na 4 kable – brak iskry.
Czy to awaria aparatu zapłonowego?, cewka sie sypie i bezpośrednio daje napięcie a przez palec i kopułkę już nie daje rady? Sprawdziłem błędy i nic mi nie wskazuje dioda Evil or Very Mad
O co kamane, POMOCY !!! <co?>
ksin2
 

Postprzez Paweł » 20 sty 2014, 14:35

Brak iskry po nagrzaniu wskazuje w pierwszej kolejności właśnie na cewkę lub moduł zapłonowy.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez ksin2 » 21 sty 2014, 19:25

Paweł napisał(a):Brak iskry po nagrzaniu wskazuje w pierwszej kolejności właśnie na cewkę lub moduł zapłonowy.


Dzisiaj wymieniłem cały aparat zapłonowy, oczywiście używka... Ustawienie na nowo zapłonu i Mazdzioszka odpala i jeździ jak nowa :D
ksin2
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6