Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91
radekkm napisał(a):to ja poprosze wiadro biegow usmiech
na gwiazdke
radekkm napisał(a):a co z dyfrem tez podmieniony
na razie niestety nie, nie mam pomysłu na niego :/
Solo napisał(a):Najpiękniejsze MX-3 w Klubie. Do tego piekielnie szybkie. usmiech
Dziękuję
Loczek napisał(a):Ile czasu trzeba przysyzowac na wymiane biegu z FS? Skala trudności biorąc pod uwage ze 10 to wymiana silnika
Zalezy ile sie ma czasu na siedzenie w garazu... wymiana V tego biegu to tylko odkrecenie z 10 srubek takiej czarnej oslony i 2 srubek trzymajacych zebatki
Siw-y napisał(a):Masz zapał do grzebania w aucie, a w zasadzie to w napędzie auta usmiech
Robie po prostu to co lubię
Siw-y napisał(a):Masz więcej tych piątek z efesa? zeby
Mam jeszcze 1 kpl. ale na 1 zebatce jest uszkodzony 1 zabek (odpekło mi 1/3 zęba)
Dzisiaj kolejne fotki, tym razem będą z wymiany układu nawiewów z przed liftingowej mx-3, na po liftingową (na guziczki)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Ej, Ja(C)ol, a Ty chcesz być Naszą Mazdą, czy Projektem? 
Pit napisał(a):Ej, Ja(C)ol, a Ty chcesz być Naszą Mazdą, czy Projektem? usmiech
Na razie nasze mazdy (mam tu większą władzę
Jak obiecałem, wstawiam fotki z roboty zmiany nawiewów, tak więc co nam potrzeba:
1. Wentylator od wersji po lifcie... ma sterowanie elektryczne powietrza zew/wew

2. Nagrzewnica od wersji po lifcie, ma sterowanie elektryczne kierunkiem nawiewu (nogi/szyba/itd)

3. Panel sterowania

4. Przerobiona wiązka

I zaczynamy rozbebeszanie. Na fotkach widac na razie jeszcze stara dmuchawę, i nagrzewnice... miedzy nimi już jest zainstalowana częśc od klimatyzacji po liftingu




Jak widac panel przed FL jest szerszy od wesji po FL.

Więcej jutro... bo ide na wigilie
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):Na razie nasze mazdy (mam tu większą władzę) A tak na poważnie, do projektów się zapiszę jak rozpocznę grzebaninę w kierunku T pod maską
3mam Cię za słówko
Jacol napisał(a):Robie po prostu to co lubię
Ja też lubię, ale nie mam i czasu i garażu
Jacol napisał(a):rozpocznę grzebaninę w kierunku T pod maską
Kiedy, kiedy?
wszyscy czekaja az go objedziesz
Jacol powiedz jak bedzie T pod maska to N tez bedzie? :–)
Jacol powiedz jak bedzie T pod maska to N tez bedzie? :–)
Loczek napisał(a):Od razu dokladnie powyczyszczaj kanały, i inne rzeczy. Poki masz gołą deske.
wiem wiem
Pit napisał(a):3mam Cię za słówko usmiech

Siw-y napisał(a):Kiedy, kiedy? zeby Działaj, działaj bo musisz pewnego druciarza objechać oczko
Nawet jak zrobie to Lukiego nie objade... z przyczyny czysto innego podejścia do tuningu silnika, ja chce troche podnieśc moc bez utraty funkcjonalności... W Wakacje będę chciał pojechac tym autkiem do Grecji, wiec autko z turbo ma wytrzymac kilka tys km bez wymiany skrzyni, korby, czy innej czesci
People_Hate_Me napisał(a):Jacol powiedz jak bedzie T pod maska to N tez bedzie? :–)
bedzie... ;p
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):W Wakacje będę chciał pojechac tym autkiem do Grecji, wiec autko z turbo ma wytrzymac kilka tys km bez wymiany skrzyni, korby, czy innej czesci
mi czasami zal nim jechać nad morze z tym spalaniem w trasie ale czekam na jakis raporcik jak zmiana 5tki zmienia komfort podrozy i spalanie
Adrenaline Addiction.
weede napisał(a):mi czasami zal nim jechać nad morze z tym spalaniem w trasie ale czekam na jakis raporcik jak zmiana 5tki zmienia komfort podrozy i spalanie
No właśnie ta V od FS-a ma w tym pomóc
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
18 to bardzo duzo – mi pali gdzieś 12-13 przy średnio dynamicznej jezdzie (czyli krecenie tak do 3-4k co i tak pozwala na jazde duzo żwawszą od większości standardowych aut)
w trasie pali gdzieś 10, co uważam ze na jazde w sumie spokojną 120-130km/h to za duzo.
Jazda jest troche nerwowa, bo przy tej prędkości mam około 4k obrotów i vrisy syczą jak głupie dlatego 5bieg musi być zdecydowanie dłuzszy. Pierwsze 4 biegi są rewelacyjne.
w trasie pali gdzieś 10, co uważam ze na jazde w sumie spokojną 120-130km/h to za duzo.
Adrenaline Addiction.
w sumie jak go kreciłem na miescie do 4k to tez mi spalił mniej, kolo 15l/100km, ale ja nie potrafie jezdzic tym tak spokojnie 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
weede napisał(a):Jazda jest troche nerwowa, bo przy tej prędkości mam około 4k obrotów i vrisy syczą jak głupie dlatego 5bieg musi być zdecydowanie dłuzszy. Pierwsze 4 biegi są rewelacyjne.
weede kombinuj z tym piatym biegiem bo jak zrobisz wydech tak jak trzeba to jazda w trasie stanie sie nieznosna przy tych obrotach
Jacol napisał(a):People_Hate_Me napisał(a):Jacol powiedz jak bedzie T pod maska to N tez bedzie? :–)
bedzie... ;p
no to w takim razie jestem spokojny o to ze go objedziesz
nie ma szans objechać Lukstera
trzebaby pojsc w hardcore czyli redukcja masy, szpera + bardzo dobre wystrojenie jakie jest u Łukasza. Jednym słwoem – cięzko
Jacol mówił, ze chce auto na codzień, a w wysilonym turbo bez środka jazda moze byc meczaca
u mnie wjedzie twin-loop więc tragedii nie będzie
sq2jul napisał(a):weede kombinuj z tym piatym biegiem bo jak zrobisz wydech tak jak trzeba to jazda w trasie stanie sie nieznosna przy tych obrotach język
u mnie wjedzie twin-loop więc tragedii nie będzie
Adrenaline Addiction.
Mateusz napisał(a):Jacol, w temacie brii w projektach jest gdzieś dokładna tabela z danymi co i jak w przypadku V z FSa
Wiem, wiem
People_Hate_Me napisał(a):no to w takim razie jestem spokojny o to ze go objedziesz
weede napisał(a):Jacol mówił, ze chce auto na codzień,
Ja chce słyszec "psst" miec lepsza moc, ale nie rezygnuje z komfortu, audio, wygladu, klimy, itd
Reszte zdjęc z przeróbki dam 27 grudnia
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol ja i tak w Ciebie wierze 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości