Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Loczek » 21 gru 2009, 17:53

Ile czasu trzeba przysyzowac na wymiane biegu z FS? Skala trudności biorąc pod uwage ze 10 to wymiana silnika :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Siw-y » 21 gru 2009, 19:46

Masz zapał do grzebania w aucie, a w zasadzie to w napędzie auta :)

Masz więcej tych piątek z efesa? :D
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Jacol » 22 gru 2009, 12:33

radekkm napisał(a):to ja poprosze wiadro biegow usmiech

na gwiazdke :D
radekkm napisał(a):a co z dyfrem tez podmieniony

na razie niestety nie, nie mam pomysłu na niego :/
Solo napisał(a):Najpiękniejsze MX-3 w Klubie. Do tego piekielnie szybkie. usmiech

Dziękuję :) Staram się nie stac z moim projektem "w miejscu", chociaż przez ostatni rok bez pracy zwolniłem tempa...
Loczek napisał(a):Ile czasu trzeba przysyzowac na wymiane biegu z FS? Skala trudności biorąc pod uwage ze 10 to wymiana silnika

Zalezy ile sie ma czasu na siedzenie w garazu... wymiana V tego biegu to tylko odkrecenie z 10 srubek takiej czarnej oslony i 2 srubek trzymajacych zebatki :) Nawet skrzyni nie trzeba wyjmowac... Ja swoja rozkreciłem w celu sprawdzenia elementow i przeczyszczenia.
Siw-y napisał(a):Masz zapał do grzebania w aucie, a w zasadzie to w napędzie auta usmiech

Robie po prostu to co lubię ;)
Siw-y napisał(a):Masz więcej tych piątek z efesa? zeby

Mam jeszcze 1 kpl. ale na 1 zebatce jest uszkodzony 1 zabek (odpekło mi 1/3 zęba) :P

Dzisiaj kolejne fotki, tym razem będą z wymiany układu nawiewów z przed liftingowej mx-3, na po liftingową (na guziczki) :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Pit » 22 gru 2009, 12:40

Ej, Ja(C)ol, a Ty chcesz być Naszą Mazdą, czy Projektem? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacol » 22 gru 2009, 16:26

Pit napisał(a):Ej, Ja(C)ol, a Ty chcesz być Naszą Mazdą, czy Projektem? usmiech

Na razie nasze mazdy (mam tu większą władzę :D ) A tak na poważnie, do projektów się zapiszę jak rozpocznę grzebaninę w kierunku T pod maską :)

Jak obiecałem, wstawiam fotki z roboty zmiany nawiewów, tak więc co nam potrzeba:

1. Wentylator od wersji po lifcie... ma sterowanie elektryczne powietrza zew/wew
Obrazek

2. Nagrzewnica od wersji po lifcie, ma sterowanie elektryczne kierunkiem nawiewu (nogi/szyba/itd)
Obrazek

3. Panel sterowania
Obrazek

4. Przerobiona wiązka
Obrazek

I zaczynamy rozbebeszanie. Na fotkach widac na razie jeszcze stara dmuchawę, i nagrzewnice... miedzy nimi już jest zainstalowana częśc od klimatyzacji po liftingu :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak widac panel przed FL jest szerszy od wesji po FL.
Obrazek

Więcej jutro... bo ide na wigilie :P pracowniczą :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Loczek » 22 gru 2009, 18:31

Od razu dokladnie powyczyszczaj kanały, i inne rzeczy. Poki masz gołą deske.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Pit » 22 gru 2009, 20:13

Jacol napisał(a):Na razie nasze mazdy (mam tu większą władzę :D ) A tak na poważnie, do projektów się zapiszę jak rozpocznę grzebaninę w kierunku T pod maską :)

3mam Cię za słówko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Siw-y » 23 gru 2009, 00:24

Jacol napisał(a):Robie po prostu to co lubię

Ja też lubię, ale nie mam i czasu i garażu :P


Jacol napisał(a):rozpocznę grzebaninę w kierunku T pod maską

Kiedy, kiedy? :D Działaj, działaj bo musisz pewnego druciarza objechać ;)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez People_Hate_Me » 23 gru 2009, 13:47

wszyscy czekaja az go objedziesz :D
Jacol powiedz jak bedzie T pod maska to N tez bedzie? :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Jacol » 24 gru 2009, 17:10

Loczek napisał(a):Od razu dokladnie powyczyszczaj kanały, i inne rzeczy. Poki masz gołą deske.

wiem wiem :)
Pit napisał(a):3mam Cię za słówko usmiech

<spoko>
Siw-y napisał(a):Kiedy, kiedy? zeby Działaj, działaj bo musisz pewnego druciarza objechać oczko

Nawet jak zrobie to Lukiego nie objade... z przyczyny czysto innego podejścia do tuningu silnika, ja chce troche podnieśc moc bez utraty funkcjonalności... W Wakacje będę chciał pojechac tym autkiem do Grecji, wiec autko z turbo ma wytrzymac kilka tys km bez wymiany skrzyni, korby, czy innej czesci :)
People_Hate_Me napisał(a):Jacol powiedz jak bedzie T pod maska to N tez bedzie? :–)

bedzie... ;p
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez weede » 24 gru 2009, 19:47

Jacol napisał(a):W Wakacje będę chciał pojechac tym autkiem do Grecji, wiec autko z turbo ma wytrzymac kilka tys km bez wymiany skrzyni, korby, czy innej czesci

mi czasami zal nim jechać nad morze z tym spalaniem w trasie ale czekam na jakis raporcik jak zmiana 5tki zmienia komfort podrozy i spalanie
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacol » 25 gru 2009, 14:12

weede napisał(a):mi czasami zal nim jechać nad morze z tym spalaniem w trasie ale czekam na jakis raporcik jak zmiana 5tki zmienia komfort podrozy i spalanie

No właśnie ta V od FS-a ma w tym pomóc :) weede ile Ci tak pali na mieście a ile w trasie?? Mi miasto wychodziło koło 18l/100km, a trasa 13l/100km. Moze tak duzo bo mam pompkę paliwa walbro...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez weede » 25 gru 2009, 14:19

18 to bardzo duzo – mi pali gdzieś 12-13 przy średnio dynamicznej jezdzie (czyli krecenie tak do 3-4k co i tak pozwala na jazde duzo żwawszą od większości standardowych aut)

w trasie pali gdzieś 10, co uważam ze na jazde w sumie spokojną 120-130km/h to za duzo.;) Jazda jest troche nerwowa, bo przy tej prędkości mam około 4k obrotów i vrisy syczą jak głupie dlatego 5bieg musi być zdecydowanie dłuzszy. Pierwsze 4 biegi są rewelacyjne.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacol » 25 gru 2009, 14:38

w sumie jak go kreciłem na miescie do 4k to tez mi spalił mniej, kolo 15l/100km, ale ja nie potrafie jezdzic tym tak spokojnie :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez weede » 25 gru 2009, 14:46

Jacoldawaj znać jak wygląda trasa na tej skrzyni w jeżdzie zwyczajnej i palnik ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez sq2jul » 25 gru 2009, 14:55

weede napisał(a):Jazda jest troche nerwowa, bo przy tej prędkości mam około 4k obrotów i vrisy syczą jak głupie dlatego 5bieg musi być zdecydowanie dłuzszy. Pierwsze 4 biegi są rewelacyjne.


weede kombinuj z tym piatym biegiem bo jak zrobisz wydech tak jak trzeba to jazda w trasie stanie sie nieznosna przy tych obrotach :P
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez People_Hate_Me » 25 gru 2009, 15:08

Jacol napisał(a):
People_Hate_Me napisał(a):Jacol powiedz jak bedzie T pod maska to N tez bedzie? :–)

bedzie... ;p


no to w takim razie jestem spokojny o to ze go objedziesz :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez weede » 25 gru 2009, 15:50

nie ma szans objechać Lukstera ;) trzebaby pojsc w hardcore czyli redukcja masy, szpera + bardzo dobre wystrojenie jakie jest u Łukasza. Jednym słwoem – cięzko ;) Jacol mówił, ze chce auto na codzień, a w wysilonym turbo bez środka jazda moze byc meczaca

sq2jul napisał(a):weede kombinuj z tym piatym biegiem bo jak zrobisz wydech tak jak trzeba to jazda w trasie stanie sie nieznosna przy tych obrotach język

u mnie wjedzie twin-loop więc tragedii nie będzie ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacol » 25 gru 2009, 20:31

Mateusz napisał(a):Jacol, w temacie brii w projektach jest gdzieś dokładna tabela z danymi co i jak w przypadku V z FSa

Wiem, wiem :)
People_Hate_Me napisał(a):no to w takim razie jestem spokojny o to ze go objedziesz

weede napisał(a):Jacol mówił, ze chce auto na codzień,

Ja chce słyszec "psst" miec lepsza moc, ale nie rezygnuje z komfortu, audio, wygladu, klimy, itd :)

Reszte zdjęc z przeróbki dam 27 grudnia :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez People_Hate_Me » 26 gru 2009, 13:32

Jacol ja i tak w Ciebie wierze :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy