"MPS w dieslu" – jakas katastrofa Ci sie w silnik stala? Czemu takie wielgachne spalanie?
Obsługa akumulatora
Cos dlugo "roboczujesz" ten watek
"MPS w dieslu" – jakas katastrofa Ci sie w silnik stala? Czemu takie wielgachne spalanie?
"MPS w dieslu" – jakas katastrofa Ci sie w silnik stala? Czemu takie wielgachne spalanie?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Cos dlugo "roboczujesz" ten watek
ja tu nawet modem nie jestem
Żeby z tego co zostało zrobić temat o aku do benzynowych szóstek trzeba .... sporo czasu
krzych napisał(a):jakas katastrofa Ci sie w silnik stala? Czemu takie wielgachne spalanie?
Spalanie jak w MPS

Zajrzyj do wątku o spalaniu diesla to się dowiesz
Yapa napisał(a):krzych napisał(a):Czemu takie wielgachne spalanie?
wystarczy zresetować dotychczasowe spalanie i pojeździć w zimowym korku.a osiągniesz taki wynik
No wlasnie nie baudzo... Ale moze ja jestem jakis inny...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
poflek napisał(a):Wzięte z elektroda.pl:
Cytat:
Przyklad:
Z akumulatora 10Ah nie da sie pobrac 10A przez godzine. Natomiast da sie pobrac 0,5A przez 20h. (co po przeliczeniu daje taka sama wartosc)Tak samo nie pobierzesz 1A przez 10h. Jak bedziesz chcial tak zrobic, to w rzeczyistosci wyjdzie CI ze akumulatora ma pojemnosc ok7-8Ah. Im wiekszy prad pobierasz tym gorzej wychodzi z pomiarem pojemnosci (straty). Jak bedziesz pobieral z niego prad 0,25A to sie okaze ze taki akumulator zamiast jak wychodzi z obliczen, wydawac prad przez 40h, bedzie go oddawal dluzej. I pojemnosc okaze sie wieksza.
Stad aby nie bylo nieporozumien, ustalono ze pojemnosc znamionowa podaje sie dla akku PB zawsze jako prad rozladowania x 20h. Czyli jest to pojemnosc tzw. 20-godzinna.
Do 626 2.0 DiTD akumulator Panasonica 90Ah pasuje czy nieco za duży (pojemnościowo
) ?
Wie ktoś, jaka pojemność jest zalecana przez producenta do tego autka i jak to się ma w przeliczeniu dla 20h?
Kalkulator centry zaleca 100Ah, a Boscha 95Ah, więc chyba ok.
Wie ktoś, jaka pojemność jest zalecana przez producenta do tego autka i jak to się ma w przeliczeniu dla 20h?
Kalkulator centry zaleca 100Ah, a Boscha 95Ah, więc chyba ok.
- Od: 3 wrz 2009, 15:55
- Posty: 105
- Skąd: Lębork / Gdańsk
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 02'
mi sie wydaje że nie ma co kupować na zapas bo i tak alternator go nie naładuje (szybko) a jak ktoś robi krótkie przebiegi tym gorzej
kupować taki jaki zaleca producent, a to że jest gabarytowo mniejszy, no cóż technika idzie do przodu i "miniaturyzacja" też pewnie dlatego jest mniejszy i troche lżejszy też
kupować taki jaki zaleca producent, a to że jest gabarytowo mniejszy, no cóż technika idzie do przodu i "miniaturyzacja" też pewnie dlatego jest mniejszy i troche lżejszy też
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Troche mrozu sie pojawilo i moj aku padl :/ 4 miesięczna centra plus po 10 godzinach pod czas dnia miała 8V a i wcześniej podejrzanie dłużej kręcił rozrusznik. A teraz pytanie do was , na szybko kupilem drugi aku (tez centry taki sam) nowy miał 12.9V na ssaniu alternator daje 14.50V na wolnych 14.44V po kilku dniach aku dalej ma 12.9V wiec wydaje mi sie ze dobrze laduje ?
Witam. Wrobcio chłopaki na forum pisali, że od 80 do 100 Ah. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
alk80 napisał(a):mi sie wydaje że nie ma co kupować na zapas bo i tak alternator go nie naładuje (szybko) a jak ktoś robi krótkie przebiegi tym gorzej
kupować taki jaki zaleca producent
90Ah dla DiTD to nie jest na zapas, a tyle co zaleca producent. Masz szczegóły w temacie o akumulatorze do diesla (w tym dziale). Warto poczytać żeby się dowiedzieć o co chodzi.
Widzę że Wrobcio czytał bo wie
Speed bardzo dobrze ładuje, jak tak szybko padł poprzedni to pewnie feler fabryczny i poszedł na wymiane gwarancyjną 
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Grzyby
sam nie czytasz
Wrobcio sie grzecznie pyta, ja mu grzecznie odpowiadam![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Wrobcio napisał(a):Kalkulator centry zaleca 100Ah, a Boscha 95Ah
sam nie czytasz
Wrobcio sie grzecznie pyta, ja mu grzecznie odpowiadam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
O gabaryty nie pytałem, ani czy jest sens kupowania za dużego, ale dzięki za pomoc.
Znalazłem w instrukcji, że dla mojego diesla ma być 64Ah-70Ah dla 5h (zimny klimat), czyli to mniej więcej pasuje, bo panasonic podaje przy jednym akumulatorze 60Ah/5h to to samo, co 80Ah/20h, tylko nie wiem na jakiej zasadzie się to przelicza.
Konfiguratory producentów akumulatorów widocznie są już ładnie dostosowane do jednostek podanych na akumulatorach zgodnych z zalecanymi parametrami.
Znalazłem w instrukcji, że dla mojego diesla ma być 64Ah-70Ah dla 5h (zimny klimat), czyli to mniej więcej pasuje, bo panasonic podaje przy jednym akumulatorze 60Ah/5h to to samo, co 80Ah/20h, tylko nie wiem na jakiej zasadzie się to przelicza.
Konfiguratory producentów akumulatorów widocznie są już ładnie dostosowane do jednostek podanych na akumulatorach zgodnych z zalecanymi parametrami.
- Od: 3 wrz 2009, 15:55
- Posty: 105
- Skąd: Lębork / Gdańsk
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 02'
alk80 napisał(a):Speed bardzo dobrze ładuje, jak tak szybko padł poprzedni to pewnie feler fabryczny i poszedł na wymiane gwarancyjną
na razie sklep maja zamknięty , z innych obserwacji to jeszcze spalanie spadlo i to dobry litr jak nie lepiej na 100km

Speed napisał(a):alk80 napisał(a):Speed bardzo dobrze ładuje, jak tak szybko padł poprzedni to pewnie feler fabryczny i poszedł na wymiane gwarancyjną
na razie sklep maja zamknięty , z innych obserwacji to jeszcze spalanie spadlo i to dobry litr jak nie lepiej na 100km
I Twoim zdaniem to zasluga akumulatora?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Speed napisał(a): spalanie spadlo i to dobry litr jak nie lepiej na 100km
I Twoim zdaniem to zasluga akumulatora?
może niskie napięcie na wadliwym aku powodowało maksymalne obciążenie alternatora
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
sadze ze alternator ciągle na maxa ładował , teraz nawet obroty mi nie spadaja ponizej 650rpm. Wczesniej robilem min. godzinne przejazdy a przez ostatnie pare dni tak z 20 minut dwa razy dziennie
Witam. Mam pytanko, jaki akumulator będzie najlepszy do Mazda 323f gt 1.6 16v?? I jeszcze jedno, czy mrugająca lampka od immobilizera ciągnie prąd z aku?? Da się całkowicie odłączyć immobilajzer?? Mi koleś wcisnoł aku 44ah, niby jest ODPOWIEDNI
Pzdr
Pzdr
- Od: 28 gru 2009, 01:21
- Posty: 208
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323f 1.6 16v 92r
Kojec napisał(a):I jeszcze jedno, czy mrugająca lampka od immobilizera ciągnie prąd z aku??
Ciagnie.
Kojec napisał(a):Da się całkowicie odłączyć immobilajzer??
Da sie. Zostaw tez dowod rejestracyjny i druga pare kluczykow na desce w widocznym miejscu
PS. Dioda, a szczegolnie migajaca ciagnie tak malo pradu ze szybciej ten akumulator ze starosci padnie niz sie wyczerpie.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Witam
Szukalem na forum, ale nie moglem znalezc, wiec zadaje to pytanie tutaj.
Czy akumulator Centra Futura CA770 77Ah 760A bedzie pasowal wymiarowo i parametrami do Mazdy 323f DiTD 99r.90KM ?
Zmierzylem akumulator, ktory teraz znajduje sie w samochodzie i wymiarami jest prawie identyczny, nie wiem tylko czy moc akumulatora jest odpowiednia.
Pozdrawiam
Szukalem na forum, ale nie moglem znalezc, wiec zadaje to pytanie tutaj.
Czy akumulator Centra Futura CA770 77Ah 760A bedzie pasowal wymiarowo i parametrami do Mazdy 323f DiTD 99r.90KM ?
Zmierzylem akumulator, ktory teraz znajduje sie w samochodzie i wymiarami jest prawie identyczny, nie wiem tylko czy moc akumulatora jest odpowiednia.
Pozdrawiam
- Od: 21 cze 2008, 13:33
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323f (BJ) TD 2.0 1999r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki