Briareos napisał(a):To niedobrze że mruga. Jakby problem wrócił to wyciągnij alternator i sprawdź czy ze szczotek coś jeszcze zostało.
Sprawdzę szczotki, ale wapliwe bo niecały miesiąc temu były wymieniane, na razie dziś będę masę sprawdzać.
www.mazdaspeed.pl
Briareos napisał(a):To niedobrze że mruga. Jakby problem wrócił to wyciągnij alternator i sprawdź czy ze szczotek coś jeszcze zostało.
stroozyk napisał(a):przez jakieś 5h.
stroozyk napisał(a):w trase 20km. I teraz niewiem tylko czy to wystarczająco
Bacon napisał(a):po pierwsze sprawdź czy w komorach jest elektrolit(jeżeli jest to akumulator obsługowy) jak widzisz ze wystają płyty do zalej je wodą destylowaną.
stroozyk napisał(a):Komputer uczy się ustawień czy jak?
Borys napisał(a):a proszek to sól kwasu siarkowego, najczęsciej przez nieszczelny akumulator, często osadza się na klemach
Borys napisał(a):Jedno i drugie za mało raczej.
-12,75 V – 100% naładowania i odpowiednio:
-12,5 V – 75%,
-12.35 V – 60%,
-12.15 V – 40 %,
-11,95 V – 20%,
-11,75 V – 0%.
stroozyk napisał(a):Mój akumulator jest teoretycznie bezobsługowy ale widze, że tak czy inaczej musze się wyposażyć w aerometr na przyszłość.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości