
przepływomierz powietrza zamiana na inny??
Strona 1 z 1
witam wszystkich mam problem z przepływka mianowice strxzelił gaz i urwała sie klapka
moze orientuje sie czy by pasowała przepływka od innego auta
to juz druga przepływka w mojej przygodzie z mazda ta druga była od silnika 1.6 16v i nie było roznicy miedzy ori
czy koniecznie musi byc klapkowy nie moze byc zwykły jak w normalnym aucie??

- Od: 4 lip 2009, 16:36
- Posty: 22
niewiem co rozumiesz pod pojeciem normalne auto
w klapowej masz czujnik temperatury powietrza zasysanego wiec inna nie pasuje nie wspominajac o charakterystyce tej przeplywki
po drugie inna tez gaz rozwali wiec kup taka sama klapowa
i pilnuj przewodow swiec i nie wciskaj raptownie gazu przy niskich obrotach i obciazonym silniku<przy ruszaniu>
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
w klapowej masz czujnik temperatury powietrza zasysanego wiec inna nie pasuje nie wspominajac o charakterystyce tej przeplywki
po drugie inna tez gaz rozwali wiec kup taka sama klapowa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 3 gru 2009, 02:37
- Posty: 21
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda 323f 92 r <BG> 1,6 B6
Po pierwsze: jak ci strzela gaz to należałoby chyba wymienić kable WN albo świece albo jedno i drugie
Bo to nie jest normalna sytuacja, że gaz strzela w dolot.
Po drugie: załóż sobie w dolocie zabezpieczenie, które kosztuje parę złotych żeby po każdym strzale nie wymieniać przepływki i całego dolotu.
Po trzecie: przepływka od 1.6 owszem będzie pasować do GT. Aczkolwiek jest ona odrobine mniejsza niż ori GT i nie osiągniemy pełnej mocy. No ale przy LPG i tak to nie ma znaczenia bo mikser jest jeszcze większą zwężką.
Po drugie: załóż sobie w dolocie zabezpieczenie, które kosztuje parę złotych żeby po każdym strzale nie wymieniać przepływki i całego dolotu.
Po trzecie: przepływka od 1.6 owszem będzie pasować do GT. Aczkolwiek jest ona odrobine mniejsza niż ori GT i nie osiągniemy pełnej mocy. No ale przy LPG i tak to nie ma znaczenia bo mikser jest jeszcze większą zwężką.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Ja mam natomiast taki problem, że po wymianie przeływomierza samochod zaczął szarpać i dławić sie przy niskich obrotach a spalanie jest w granicach 12-14 l i czuc ze nie przepala benzyny. Znajomy powiedzial ze możliwe, że nowy przepływomierz się źle wgrał i trzeba wykasować błedy z kompa. Co o tym myślicie?
- Od: 4 gru 2009, 19:17
- Posty: 6
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC
pitolnie.pewnie przeplywomierz uszkodzony albo sprawdz czy symbole na nim sa identyczne z tym co miales.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Przepływka jest identyczna i symbole też ma takie same. Hymm może to sonda lambda sie posypała.
Bo w sumie to juz nie wiem co to może byc. Auto na ssaniu chodzi ladnie.. jak juz silnik sie troche rozgrzeje to przy dodawaniu gazu od niskich obrotów auto się dławi i dopiero przy wyzszych obrotach sie jakby odmula i dostaje ostrego kopa. No i oczywiście czuć po spalinach, ze nie przepala paliwa. No i po spalaniu też to widać. Co to może byc? Świece mam nowe, przewody nie nowe ale dobre bo przekładałem od kumpla.
Bo w sumie to juz nie wiem co to może byc. Auto na ssaniu chodzi ladnie.. jak juz silnik sie troche rozgrzeje to przy dodawaniu gazu od niskich obrotów auto się dławi i dopiero przy wyzszych obrotach sie jakby odmula i dostaje ostrego kopa. No i oczywiście czuć po spalinach, ze nie przepala paliwa. No i po spalaniu też to widać. Co to może byc? Świece mam nowe, przewody nie nowe ale dobre bo przekładałem od kumpla.
- Od: 4 gru 2009, 19:17
- Posty: 6
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC
kicek987 napisał(a):witam kupiłem przepływke od 1.5 podobno a mam motor 1.8 dohc i nie czuje roznicy miedzy oryginalna . a wiec moze mi ktos powiedziec jakie sa roznice miedzy nimi mechanicznie napewno nie ma ..
Jacek176 napisał(a):Po trzecie: przepływka od 1.6 owszem będzie pasować do GT. Aczkolwiek jest ona odrobine mniejsza niż ori GT i nie osiągniemy pełnej mocy.
watpie zeby z 1,5 bylo inaczej.tez jest pewnie troche mniejsza
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
ja mam gt ale w wersji bg 128 km przepływka nie jest mniejsza ta od 1.5 od ori tylko ma oznaczenie S a ori ma u nie wiem co to oznacza bo az tak sie nie znam na tymale kupiłem bo cena mnie skusiła 80 pln za przepływke rezonator i rure dolotowa a wiec nie najgorszty zakup
- Od: 4 lip 2009, 16:36
- Posty: 22
wystarczy ze sprezyna jest inaczej naciagnieta w jednej i drugiej przeplywce i juz komputer bedzie odczytywal inaczej wartosci przeplywomierza.chodzby wygladaly identycznie.wtedy ebdzie albo przelewal paliwo albo mial za malo wachy i auto mzoe sie dlawic krztusic.symbol ma sie zgadzac i tyle.chyba ze sami sobie skorygujemy mapy paliwa za pomoca swinki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości