Wyciek z baku po karoserii z korka wlewu?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez krzych » 3 gru 2009, 00:55

Dzis idac do pracy zerknalem sobie na blotnik z tylu a tu obrzygane ;) Tak sobie popatrzylem, paliwo. Probowalem dokrecickorek.. ale od razu pstryknal jakby byl zakrecony... Ktos ma pomysl poza tym, ze rozszerzalnosc cieczy mogla cokolwiek na to wplynac? (ale wtedy i tak oznaczaloby to, ze korek nie jest super szczelny...)

Lekko mnie to poirytowalo (jakby malo bylo innych rzeczy), ale to byl pierwszy raz jaki zauwazylem, byc moze cos przegapilem, ale nie sadze,
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez MarQs » 3 gru 2009, 07:48

lejesz pewnie pod korek a on nie moze byc szczelnie zamykany. spienilo ci sie, poszly babelki i wyrzygal. pewnie jeszcze na stacji
Pozdrawiam,
MarQs
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2007, 01:06
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04

Postprzez Grzyby » 3 gru 2009, 09:24

MarQs napisał(a):spienilo ci sie, poszly babelki i wyrzygal. pewnie jeszcze na stacji

dokładnie
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez krzych » 3 gru 2009, 11:38

Grzyby napisał(a):
MarQs napisał(a):spienilo ci sie, poszly babelki i wyrzygal. pewnie jeszcze na stacji

dokładnie


Niestety nie. Tzn. tak, zalalem pod korek (do pierwszego odbicia, nie doslownie pod korek), ale rzyga juz drugi dzien (dzis tez) a juz troche wyjezdzilem. W sumie, jechalem dzis jak i wczoraj dosc ostro, a czytalem gdzies tu na forum, ze przy ostrych zakretach lubi sobie chlapnac... Tylko czy az tyle zeby zrobic pas o szerokosci 10 cm konczacy sie na laczeniu tuz przy blotniku? (wczesniejsze zeznanie troche mylne – zrobie fote jutro – leje sie z korka, a na laczeniu wsiaka pod spod).

Dziwne ze wczesniej tego nei zauwazylem... wyglada na to, ze raczej to jest jakas "nowosc" u mnie... (a zawsze do pierwszego odbicia lalem)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Karol » 3 gru 2009, 18:08

krzych dlatego ja nigdy nie leje do pelna :/ jeszcze jak ostrzej jezdzisz to z 500ml zgubisz ...
jak tankuje zawsze okolo 20l wtedy jest ok mozesz szalec po zakretach i nie gubisz :D

pozatym brzydko to wyglada :P
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Prezzi » 3 gru 2009, 18:20

do tego jak masz full zalany to tak jakbys 50 kilo w bagazniku dodatkowo wozil :) = pogorszenie osiagow i zwiekszone zuzycie paliwa + to co Ci wyplynie :D F1 nie ogladacie <lol>
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie :D

M6 09 2.0 143 KM DPF :)
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2009, 12:39
Posty: 48
Skąd: Poznań
Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM

Postprzez MasterB » 3 gru 2009, 18:52

Hehe, dobre z tym wylewaniem... No co za auto... zostaje za mało to problem, bo komputer przekłamuje ilość pozostałych km do przejechania i można w szczerym polu stanąć... Jak za dużo to ulewa niczym półtoratonowe niemowlę... Do tego trzeba co jakiś czas lampić się we wskaźnik chwilowego spalania bo a nuż postanowi wypalić DPFa akurat pod koniec trasy kiedy do domu zostało 500m

Właśnie zdałem sobie sprawę że kupiłem auto specjalnej troski hahaha
<jelen>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 18:03
Posty: 90
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2006 GY 2.0 143KM

Postprzez zenon » 3 gru 2009, 20:34

Prezzi napisał(a):to tak jakbys 50 kilo w bagazniku dodatkowo wozil


Hehe, a nie wiesz przypadkiem dlaczego w F1 na każdym okrążeniu do pitstopu nie jadą??
Wtedy by było najmniej kg w zbiorniku. :D
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 09:17
Posty: 85
Auto: M6

Postprzez krzych » 3 gru 2009, 22:26

MasterB napisał(a):Właśnie zdałem sobie sprawę że kupiłem auto specjalnej troski hahaha

Taaa, fajnie, nie? :) Pociesze Was tym, ze nie jestem pewien czy dzis tez ulalo, bo przy swietle patrzac widac, a w ciemnosci nie, wiec wczoraj myslalem ze wyparowalo, a dzis bylo, ale to moglo byc z wczoraj :P. (albo ja slepy na starosc sie robie, to tez prawdopodobne)

Jutro spreparuje czysta blache i poszaleje (dzis mi sie udalo tylem piszczec na zakrecie – slabo sie mazdzina trzyma drogi ;P musz kolka odpompowac z tylu – jest 2.4 chyba)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez MarQs » 4 gru 2009, 10:54

kapnij sobie kropelke ropy na jakas gladka powierzchnie. Zobaczysz jak sie rozlegle rozejdzie. Tak na prawde to malutko moglo sie ulac ale ostatecznie wygladac moze jakby cale wiadro poszlo. Nie wiem jakie wlssciwosci za to odpowiadaja. Moze jakies super napiecie posierzchowe... I nie tylko mazda tak ma wiec nie biadolcie jak stare przekupy...
Pozdrawiam,
MarQs
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2007, 01:06
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04

Postprzez Grzyby » 4 gru 2009, 11:01

MarQs napisał(a): I nie tylko mazda tak ma wiec nie biadolcie jak stare przekupy...

dokładnie
A żeby nie było nie na temat to ja prawie zawsze leję pod sam korek (więcej nie wchodzi) stojąc na stacji dobrych kilka minut bo czekam aż ładnie spłynie i niegdy nie miałem takiej sytuacji że po zakręceniu korka i późniejszej jeździe cokolwiek się ulało. Jeśli tylko nie nakapałem z węża przypadkiem podczas wyjmowania go to nigdy nie było tam plamy.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez mazgh » 4 gru 2009, 11:01

MarQs

Dobre :)
tak jest

pozdr.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Karol » 4 gru 2009, 13:49

W cienkim tez sie lalo tam zalewalem tylko 10l :)
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez krzych » 4 gru 2009, 13:58

MarQs napisał(a):kapnij sobie kropelke ropy na jakas gladka powierzchnie. Zobaczysz jak sie rozlegle rozejdzie. Tak na prawde to malutko moglo sie ulac ale ostatecznie wygladac moze jakby cale wiadro poszlo. Nie wiem jakie wlssciwosci za to odpowiadaja. Moze jakies super napiecie posierzchowe... I nie tylko mazda tak ma wiec nie biadolcie jak stare przekupy...

I chyba masz racje. Na razie jeszcze nie udalo mi sie rzetelnych testow wykonac, ale weekend idzie wiec potwierdze na 100%. Ale wydaje mi sie ze trafiles w sedno. Byloby milo :).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Maciek 251 » 4 gru 2009, 19:44

To ja dodam swoje dwa grosze, również tankuję pod korek i prawie zawsze mam później taki efekt jak krzych, tylko ja w 90% przypadków zaraz po zatankowaniu przejeżdżam średnich rozmiarów serpentyny z około 10-cioma zakrętami, nie wiem od czego to zależy, może od tego wszystkiego co zostało napisane powyżej ale na 10 tankowań w pięciu przypadkach błotnik i zderzak usrane w ropie. Acha, jak po tankowaniu nie jeżdże przez te serpentyny to wszystko OK.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2006, 18:54
Posty: 248 (0/1)
Skąd: Rzeszów/Dynów
Auto: M6 2,0 CiTD 136PS Exclusive'04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6