Lekko mnie to poirytowalo (jakby malo bylo innych rzeczy), ale to byl pierwszy raz jaki zauwazylem, byc moze cos przegapilem, ale nie sadze,
Wyciek z baku po karoserii z korka wlewu?
Strona 1 z 1
Dzis idac do pracy zerknalem sobie na blotnik z tylu a tu obrzygane
Tak sobie popatrzylem, paliwo. Probowalem dokrecickorek.. ale od razu pstryknal jakby byl zakrecony... Ktos ma pomysl poza tym, ze rozszerzalnosc cieczy mogla cokolwiek na to wplynac? (ale wtedy i tak oznaczaloby to, ze korek nie jest super szczelny...)
Lekko mnie to poirytowalo (jakby malo bylo innych rzeczy), ale to byl pierwszy raz jaki zauwazylem, byc moze cos przegapilem, ale nie sadze,
Lekko mnie to poirytowalo (jakby malo bylo innych rzeczy), ale to byl pierwszy raz jaki zauwazylem, byc moze cos przegapilem, ale nie sadze,
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Grzyby napisał(a):MarQs napisał(a):spienilo ci sie, poszly babelki i wyrzygal. pewnie jeszcze na stacji
dokładnie
Niestety nie. Tzn. tak, zalalem pod korek (do pierwszego odbicia, nie doslownie pod korek), ale rzyga juz drugi dzien (dzis tez) a juz troche wyjezdzilem. W sumie, jechalem dzis jak i wczoraj dosc ostro, a czytalem gdzies tu na forum, ze przy ostrych zakretach lubi sobie chlapnac... Tylko czy az tyle zeby zrobic pas o szerokosci 10 cm konczacy sie na laczeniu tuz przy blotniku? (wczesniejsze zeznanie troche mylne – zrobie fote jutro – leje sie z korka, a na laczeniu wsiaka pod spod).
Dziwne ze wczesniej tego nei zauwazylem... wyglada na to, ze raczej to jest jakas "nowosc" u mnie... (a zawsze do pierwszego odbicia lalem)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych dlatego ja nigdy nie leje do pelna :/ jeszcze jak ostrzej jezdzisz to z 500ml zgubisz ...
jak tankuje zawsze okolo 20l wtedy jest ok mozesz szalec po zakretach i nie gubisz
pozatym brzydko to wyglada
jak tankuje zawsze okolo 20l wtedy jest ok mozesz szalec po zakretach i nie gubisz
pozatym brzydko to wyglada
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
do tego jak masz full zalany to tak jakbys 50 kilo w bagazniku dodatkowo wozil
= pogorszenie osiagow i zwiekszone zuzycie paliwa + to co Ci wyplynie
F1 nie ogladacie 

M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie
M6 09 2.0 143 KM DPF
M6 09 2.0 143 KM DPF
- Od: 9 lis 2009, 12:39
- Posty: 48
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM
Hehe, dobre z tym wylewaniem... No co za auto... zostaje za mało to problem, bo komputer przekłamuje ilość pozostałych km do przejechania i można w szczerym polu stanąć... Jak za dużo to ulewa niczym półtoratonowe niemowlę... Do tego trzeba co jakiś czas lampić się we wskaźnik chwilowego spalania bo a nuż postanowi wypalić DPFa akurat pod koniec trasy kiedy do domu zostało 500m
Właśnie zdałem sobie sprawę że kupiłem auto specjalnej troski

Właśnie zdałem sobie sprawę że kupiłem auto specjalnej troski


- Od: 25 paź 2009, 18:03
- Posty: 90
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6 2006 GY 2.0 143KM
Prezzi napisał(a):to tak jakbys 50 kilo w bagazniku dodatkowo wozil
Hehe, a nie wiesz przypadkiem dlaczego w F1 na każdym okrążeniu do pitstopu nie jadą??
Wtedy by było najmniej kg w zbiorniku.
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
- Od: 14 kwi 2009, 09:17
- Posty: 85
- Auto: M6
MasterB napisał(a):Właśnie zdałem sobie sprawę że kupiłem auto specjalnej troski
Taaa, fajnie, nie?
Jutro spreparuje czysta blache i poszaleje (dzis mi sie udalo tylem piszczec na zakrecie – slabo sie mazdzina trzyma drogi
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
kapnij sobie kropelke ropy na jakas gladka powierzchnie. Zobaczysz jak sie rozlegle rozejdzie. Tak na prawde to malutko moglo sie ulac ale ostatecznie wygladac moze jakby cale wiadro poszlo. Nie wiem jakie wlssciwosci za to odpowiadaja. Moze jakies super napiecie posierzchowe... I nie tylko mazda tak ma wiec nie biadolcie jak stare przekupy...
Pozdrawiam,
MarQs
MarQs
- Od: 21 lut 2007, 01:06
- Posty: 92
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04
MarQs napisał(a): I nie tylko mazda tak ma wiec nie biadolcie jak stare przekupy...
dokładnie
A żeby nie było nie na temat to ja prawie zawsze leję pod sam korek (więcej nie wchodzi) stojąc na stacji dobrych kilka minut bo czekam aż ładnie spłynie i niegdy nie miałem takiej sytuacji że po zakręceniu korka i późniejszej jeździe cokolwiek się ulało. Jeśli tylko nie nakapałem z węża przypadkiem podczas wyjmowania go to nigdy nie było tam plamy.
W cienkim tez sie lalo tam zalewalem tylko 10l 
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
MarQs napisał(a):kapnij sobie kropelke ropy na jakas gladka powierzchnie. Zobaczysz jak sie rozlegle rozejdzie. Tak na prawde to malutko moglo sie ulac ale ostatecznie wygladac moze jakby cale wiadro poszlo. Nie wiem jakie wlssciwosci za to odpowiadaja. Moze jakies super napiecie posierzchowe... I nie tylko mazda tak ma wiec nie biadolcie jak stare przekupy...
I chyba masz racje. Na razie jeszcze nie udalo mi sie rzetelnych testow wykonac, ale weekend idzie wiec potwierdze na 100%. Ale wydaje mi sie ze trafiles w sedno. Byloby milo
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
To ja dodam swoje dwa grosze, również tankuję pod korek i prawie zawsze mam później taki efekt jak krzych, tylko ja w 90% przypadków zaraz po zatankowaniu przejeżdżam średnich rozmiarów serpentyny z około 10-cioma zakrętami, nie wiem od czego to zależy, może od tego wszystkiego co zostało napisane powyżej ale na 10 tankowań w pięciu przypadkach błotnik i zderzak usrane w ropie. Acha, jak po tankowaniu nie jeżdże przez te serpentyny to wszystko OK.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6