Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.

Mazda6 2002–2007

Postprzez lukasgr » 30 lis 2009, 19:17

2700 dolców – masakra- może lepiej zawieść do Dębicy – już jeden forumowicz robił tam silnik u Pana Wieśka – temat :

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66636

nie jeździj czasem tak bo będziesz miał katalizatory do wywalenia :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez GILB » 30 lis 2009, 19:18

zrób sobie remont silnika, będzie szybciej niż ściąganie z usa
od 220st i jaga nie podejdzie
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez bull » 30 lis 2009, 20:44

wanbart napisał(a):Panowie silnik odmowil mi posłuszeństwa przegrzane pierścienie olej ucieka bokami ;/
Musze znalesc nowy macie jakies pomysły jak tanio ściągnąć taki silnik albo moze od st220 albo Jaga bo chyba sam goły silnik podpasuje
POMOCY :)


Drugi raz ci silnik padł?? Na początku tego tematu pisałeś o zgiętym korbowodzie... teraz pierscienie....? <wow>

Sama wymiana piescieni nic nie da??
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 14:57
Posty: 192 (1/0)
Skąd: Whitestock
Auto: Mazda CX-7 08" M/T
Mazda RX-8 04' M/T --- SOLD
Mazda 6s 3.0 04' M/T --- SOLD
Impreza WRX 01' --- SOLD

Postprzez Enduro » 30 lis 2009, 21:34

wanbart napisał(a):Panowie silnik odmowil mi posłuszeństwa przegrzane pierścienie olej ucieka bokami ;/
Musze znalesc nowy macie jakies pomysły jak tanio ściągnąć taki silnik albo moze od st220 albo Jaga bo chyba sam goły silnik podpasuje
POMOCY :)

rozbierz "przehonuj" cylindry
pomierz je....
i moze wymiana pierscieni pomoze!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Arkadius 73 » 30 lis 2009, 21:38

Współczuję bo to drugi raz miałeś jakieś objawy czy tak od razu się stało?
Arkadius 73
 

Postprzez Enduro » 30 lis 2009, 21:42

bull napisał(a):Sama wymiana piescieni nic nie da??

jesli nie ma uszkodzen powierzchni cylindrow w postaci rys,
to taka naprawa bedzie zakonczona sukcesem,
ale przeba przeszlifowac cylindry..
proses ten nazywa sie "honowaniem"!

pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez wanbart » 30 lis 2009, 22:14

no niesety to juz drugi raz silnik mi padł MASAKRA mam auto 4miesiace a jeździłem łącznie może z 3 tygodnie ;/ wcześniej remontowałem teraz stwierdzam ze nie warto lepiej włożyć świeższy silnik z mniejszym przebiegiem i bez gazówki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2009, 22:59
Posty: 33
Skąd: Legnica
Auto: MAZDA 6 3.0 V6

Postprzez Arkadius 73 » 30 lis 2009, 22:50

Jestem zdania że ten silnik nie trawi gazu i grzechem jest zabieranie mu życia.Ja też bym zdechł.
A tak na poważnie jestem tego samego zdania.
Arkadius 73
 

Postprzez Rafał_ » 1 gru 2009, 02:14

wanbart napisał(a):no niesety to juz drugi raz silnik mi padł


wanbart gdzie remontowałeś silnik? Może ktoś podszedł mało profesjonalnie do tego remontu?


Arkadius 73 napisał(a):Jestem zdania że ten silnik nie trawi gazu


Ja przejechałem swoją 30 tys.km z czego 25 tys. km na gazie bez żadnych awarii i problemów. Największym atutem gazu jest: 20 zł/100 km- trasa, 30zł./100km-miasto :D .
Twoja w mieście spali pewnie z 15-17l (jak masz A/T) czyli 65-75 zł. /100km ;) .
lukasgr też chyba ma w gazie i jest zadowolony :) . Jak sporo jeździsz to chyba warto zgrzeszyć :) .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez GILB » 1 gru 2009, 06:59

samo honowanie nic nie da, musiałby po takim zabiegu zmienić selekcję tłoka,
nowe tuleje plus nowe pierścienie,

piszesz, że miałeś grzebane w silniku, może coś spieprzyli panowie z warsztatu?

ile bierze oleju na 100 km?

podczas prac nad korbowodem, wyciągali tłoki z cylindrów?
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Arkadius 73 » 1 gru 2009, 08:57

Jarek.6.s to moje zdanie dotyczy remontu silnika że czasami lepiej kupić z miejszym przebiegiem niż bawić się w remont , oczywiście w zależności od powagi awarii. ;) Pozdrawiam.
Arkadius 73
 

Postprzez wanbart » 1 gru 2009, 11:22

nie tłoków nie wyciągali tylko skrzywiony korbowód z tylnego cylindra który był skrzywiony,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2009, 22:59
Posty: 33
Skąd: Legnica
Auto: MAZDA 6 3.0 V6

Postprzez GILB » 1 gru 2009, 12:41

ile wciąga oleju?
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Tom » 1 gru 2009, 15:13

jarek.6s napisał(a):mieście spali pewnie z 15-17l (jak masz A/T)

ja mam A/T i jeszcze mi nigdy tyle nie spaliła a mam dość ciężka nogę

wanbart
współczuje :(

OT

GILB czy może pamiętasz typy filtrów powietrza jakie pasują V-ki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 08:51
Posty: 1826

Postprzez Grucha » 1 gru 2009, 15:22

Mi w korkach to i 20l /100 sie zdarza
Grucha
 

Postprzez Arkadius 73 » 1 gru 2009, 15:29

Madzia nie wielbłąd...... i napić się musi. hahaha
Arkadius 73
 

Postprzez lukasgr » 1 gru 2009, 20:38

jarek.6s napisał(a):lukasgr też chyba ma w gazie i jest zadowolony

ja narazie na gazie coś koło 19 tyś – dobrze wyregulowana instalacja nie powinna wyrządzić szkody silnikowi ale pod warunkiem należytej obsługi i utrzymywania układu zapłonowego w dobrej kondycji.

Narazie nie narzekam a koszt rzeczywiście bardzo przemawia za – szczególnie przy dużych przebiegach.
Do ostrzejszej jazdy zawsze przełączam na benzynke ;)


wanbart napisał(a):nie tłoków nie wyciągali tylko skrzywiony korbowód z tylnego cylindra który był skrzywiony,

zmień warsztat .... chyba że sam tak nakazałeś choć Cię od tego mocno odwodzili panowie mechanicy – nie wyjąć choćby tego tłoka przy którym był skrzywiony korbowód – nie było nawet 10% szans że ten silnik będzie dobrze chodził po takim zabiegu- moje zdanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Enduro » 3 gru 2009, 00:34

GILB napisał(a):samo honowanie nic nie da, musiałby po takim zabiegu zmienić selekcję tłoka,
nowe tuleje plus nowe pierścienie

nie zgadzam sie z tym, absolutnie!!!
nowe tuleje, tloki...
to nie ten temat!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Enduro » 3 gru 2009, 00:38

lukasgr napisał(a): zmień warsztat .... chyba że sam tak nakazałeś choć Cię od tego mocno odwodzili panowie mechanicy – nie wyjąć choćby tego tłoka przy którym był skrzywiony korbowód – nie było nawet 10% szans że ten silnik będzie dobrze chodził po takim zabiegu- moje zdanie

podpinam sie pod opinie kolegi!
prawda jest brutalna!
jesli ktos ma wiedze,i robi takie naprawy solidnie
i wie co robi, no i na dobrych czesciach,
to nie ma mocnych... jednostka musi chodzi...bezproblemowo!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez GILB » 3 gru 2009, 06:02

Enduro napisał(a):nowe tuleje, tloki...
to nie ten temat!
pozdr
E.



może jednak ten temat,
myślisz, że można zwiększać średnicę cylindra bez zwiększania średnicy tłoka?
pierścieniem nie nadgonisz różnicy
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6