Zakup używanego auta – Mazda CX-7 ER (2006 – 2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Globy » 25 lis 2009, 23:17

gari napisał(a):A ja stym sie do konca nie zgodze...bo o ile fakt ze pewne drobiazgi w aucie wychwytuje sie po dluzszych przebiegach o tyle generlana opinia i pierwsze wrazenie sie nie zmienia...to co mi sie na dziendobry przy pierwszej jezdzie testowej spodobalo lub draznilo (mowa tu o pracy silnika, zawieszeniu, pozycji za kierownica, materialach wykonczeniowych itp) w poprzednim Volvo czy np obecnym Murano po przejechaniu 10tys mil nadaj pozostaje takie samo...osobicie jestem zdania ze na podstawie kilku kilometrow mozna sobie wyrobic opinie czy auto bedzie odpowiadalo czy nie oraz wychwycic ogolna charakterystyke auta

Być może, ale jest kupa rzeczy, które wychodzą po kilkuset kilometrach – czy łatwo Ci sięgnąć do radia czy ogrzewania, czy tyłek nie boli od foteli, czy auto jest ciche i jak się zbiera na różnych biegach.

Co do reszty, to przepraszam za szczerość, ale nie chce mi się już o tym gadać <lol> Czekam na kolejne testy, pomiary i jazdę próbną.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez gari » 26 lis 2009, 01:55

jancio68 napisał(a):Gari-gwoli przypomnienia gdybyś nie pamiętał: "Ja uważam Mazde Cx7 za najlepszą w swojej klasie pod każdym względem. " a później pojechałeś po CRV....
To twoje słowa
Lepiej pamiętać co się pisze to przynajmniej nie ma sprzeczności.


zonk :P ...to co zacytowales to byla wypowiedz kolegi Damianek90 na ktora ja odpisywalem :P tutaj caly post -->

gari napisał(a):Damianek90 napisał:
Ja uważam Mazde Cx7 za najlepszą w swojej klasie pod każdym względem.
Na pewno przewyższa trzeszczącą CRV jakością materiałów.W CRV wszędzie jest czarny twardy plastik .Silnik 2.0 bardziej wyje niż jedzie .
W tej klasie samochódów uznaje tylko Cx7 :(


No wszystko pieknie tylko CRV i CX-7 to rozne klasy / rozne auta takze nie ma co sie dziwic ze CX-7 (poza paroma drobiazgami) przebija CRV

*to pogrubione to ja :P

tery napisał(a):bowiem nawet kiedy gari czy też Deniorek lub inni wypowiadali się krytycznie, aczkolwiek w sposób jak najbardziej merytoryczny i uzasadniony na temat tego diesla, to mimo to i tak byli atakowani i traktowani przez Was niesprawiedliwie


tery prosze mnie w diesle nie mieszac ;) na temat jednostek ktorych nie znam sie nie wypowiadam...ja jedynie wyrazalem opinie na temat amerykanskiej wersji CX-7 gdzie procz plusow znalzly sie tez negatywy

jancio68 napisał(a):Jak tam: Corolla, Murano i Infinity się spisują?


odpukac bezproblemowo <jupi> win na "J" zobowiazuje :D

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez domin1979 » 26 lis 2009, 09:12

MDO napisał(a):Ps Chcielem zalaczyc zdjecie mojej Madzi ale mi to nie wyszlo. Dzieki jesli ktos mi podpowie jak to zrobic.
A to możesz otworzyć? http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=263
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Globy » 26 lis 2009, 11:42

Ewentualnie zapodaj na => msobolewski@mazdaspeed.pl i wstawię za Ciebie <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez tery » 26 lis 2009, 15:46

Sevyoruum napisał(a):Jak bylo tylko DISI to psioczyles, ze za duzo pali i pomimo tego, ze auto Ci sie podoba to nie chcesz kupowac auta, ktore bedzie tyle palilo, dlatego czekasz na diesla. Jak jest diesel to psioczysz na diesla i mowisz, ze DISI to jest to co pasuje do CX-7 i nawet jestes sklonny zaakceptowac spalanie.


Przyznaję, że istotnie te 15 litrów benzyny w mieście, które trzeba zatankować po każdych 100 przejechanych kilometrach wzbudzało we mnie poważne opory ( nazwijmy, że narzekałem), czekałem więc na diesla. Człowiek rozważa za i przeciw, jest serce, ale za moment pojawia się ratio. Moim zdaniem, cała koncepcja CX-7 predystynuje to auto do pewnych rzeczy, silnik 2.3 DISI doskonale wpisuje się w tę koncepcję...myślałem, że Mazda wyposaży CX-7 w diesla, który dopełni całości i będzie swego rodzaju kontynuacją projektu, według mnie tak się nie stało. O ile 2.3 DISI to jeden z najlepszych silników na świecie i doskonałe "serce" CX-7 o tyle 2.2 MZR-CD jest jednostką wymagającą transplantacji, jest bo jest, Deniorek użył adekwatnego określenia "nijaki" , przeciętny i rozczarowujący w tym konkretnym aucie. Spalanie 2.3 DISI dawało mi do myślenia, ale cóż, tak jak pisaliście "coś za coś"...i w tym kontekście zdecydowanie wybieram 2.3 MZR i byłbym skłonny zaakceptować ten "mankament", choć nadal najbardziej ucieszyłby mnie mocny i dynamiczny diesel. Tak z ręką na sercu Panowie, ilu z was wydałoby 153 000 PLN + ubezpieczenie na tego diesla i kupiłoby to auto ?? Któryś z was pisał, że Volvo XC60 jest sporo droższe. Wyjściowa cena to 143 000, załóżmy, że doposażamy za kwotę 25 000 ( ale można za mniej tylko w naprawdę przydatne rzeczy a nie "gadżety")co daje 168 000 PLN i choć wychodzi drożej o kilkanaście tysięcy, to jednak jest już inna liga i parametry inne. Niestety nawet jeśli znajdą się chętni, wszystkie XC60 są już od dawna wyprzedane i w tym roku niedostępne, bo tak dużym wzięciem się cieszyły, trzeba na nie czekać kilka miesięcy...Nie jest więc prawdą, że za np. XC60 trzeba zapłacić 190tys.(full opcja demo w Trójmieście), bo można sporo mniej, dla mnie istotne jest "SERCE" auta i jego ważne elementy, gadżety to drugorzędna sprawa.

Aha...jeszcze muszę odnieść się do wypowiedzi Damianka90...Śmiem wątpić kolego, że jeździłeś CRV i miałeś kontakt z tym autem. O jakim wyjącym silniku piszesz, jakie trzeszczące plastiki? Dla Twojej informacji silnik Hondy 2.2 CDT-i to "Silnik roku 2005", trzeci w 2008 i do tej pory najcichszy diesel na świecie, więc zanim zaczniesz pisać bzdury, to wcześniej kilka razy się zastanów i sprawdź.
Ostatnio edytowano 26 lis 2009, 18:41 przez tery, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Globy » 26 lis 2009, 16:45

Jeśli mamy być obiektywni, to 2.2 MZR-CD nie jest nijaki choćby z tego względu, że dzięki SCR spełnia normę Euro 5, ma nowoczesną budowę i – co można już stwierdzić – niewielki apetyt na ropę. Sądzę, że będzie bardzo konkurencyjny wobec popularnego Tiguana 2.0 TDI (170 KM) oraz ropożernej Toyoty RAV4 2.2 D-Cat (177 KM), które po doposażeniu kosztują około 160 tys. zł.

Inna sprawa – i tu Cię tery pewnie ucieszę – że ja z wielu względów wybrałbym w tym segmencie Volvo XC60 i w mojej ocenie nie bez powodu model ten stał się najpopularniejszym Volvo w Polsce. Kluczowy nie jest tu jednak wielokrotnie dopracowywany silnik 2.4D, komfortowe zawieszenie, przyjemna stylistyka czy wreszcie moje ulubione szwedzkie wykończenie kabiny, ale... automatyczna skrzynia biegów, której brakuje w CX-7.

O ile benzynę można cudownie zakręcić, o tyle wajchowanie mocnym dieslem w mieście to katorga. Dobrze, że ten Mazdy ma szeroki zakres obrotów, podobnie jak diesle BMW.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez BEN » 26 lis 2009, 16:52

tery napisał(a):Któryś z was pisał, że Volvo XC60 jest sporo droższe. Wyjściowa cena to 143 000, załóżmy, że doposażamy za kwotę 25 000 ( ale można za mniej tylko w naprawdę przydatne rzeczy a nie "gadżety")co daje 168 000 PLN i choć wychodzi drożej o kilkanaście tysięcy, to jednak jest już inna liga i parametry inne. Niestety nawet jeśli znajdą się chętni, wszystkie XC60 są już od dawna wyprzedane i w tym roku niedostępne, bo tak dużym wzięciem się cieszyły, trzeba na nie czekać kilka miesięcy...Nie jest więc prawdą, że za np. XC60 trzeba zapłacić 190tys.(full opcja), bo można sporo mniej, dla mnie istotne jest "SERCE" auta i jego ważne elementy, gadżety to drugorzędna sprawa.


Któryś z was to ja. :D :D
jak czytam Twoje brednie to zastanawiam się czy byłeś w salonie volvo? i powiem że bardzo w to wątpię. ceny które podajesz to ceny aut podstawowych których volvo nie produkuje (sprawdzona informacja) i są to ceny z podstawowym silnikiem diesla który powiem Ci szczerze jest bardzo marny. Aby się sprawnie poruszać potrzeba tam silnika D5 bądź benzynowej jednostki. Co do doposażenia auta to nie wiem czy zmieścisz sie w 25000 jak sama tapicerka skórzana kosztuje 7850+4300 lakier metalizowany+xenony 5700+5100 elektrycznie regulowany fotel kierowcy+2300 fotel elektryczny pasażera = 25250 a wymieniłem podstawowe rzeczy nie żadne bajery. co do dostępności auta to od samego początku Volvo miało problemy z czasem oczekiwania (spowodowane ogromnym zainteresowaniem a niewielką produkcja). w styczniu mówiono mi ze najwcześniej będę miał auto w maju. auto które chciałem miało kosztować 190000 i i tak nie było wyposażone tak jakbym chciał a na pewno nie była to FULL OPCJA jak piszesz. Więc proszę Cię nie przytaczaj tutaj Volvo bo to bardziej liga Audi A5.
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez domin1979 » 26 lis 2009, 17:01

BEN napisał(a):Więc proszę Cię nie przytaczaj tutaj Volvo bo to bardziej liga Audi A5.
Q5? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez tery » 26 lis 2009, 17:54

Globy napisał(a):Jeśli mamy być obiektywni, to 2.2 MZR-CD nie jest nijaki choćby z tego względu, że dzięki SCR spełnia normę Euro 5, ma nowoczesną budowę i – co można już stwierdzić – niewielki apetyt na ropę. Sądzę, że będzie bardzo konkurencyjny wobec popularnego Tiguana 2.0 TDI (170 KM) oraz ropożernej Toyoty RAV4 2.2 D-Cat (177 KM), które po doposażeniu kosztują około 160 tys. zł.


Nie mam pojęcia co i jak z tym mocznikiem, co jakiś czas jakiś płyn trzeba uzupełniać, ale OK. Sprawdziłem na stronie Mazdy, emisja dwutlenku węgla 199 g/km, dla porównania CRV 173g/km ta bez DPF . Od nowego roku w CRV-kach pojawi się zmodernizowany diesel 150 KM 350 Nm, niestety dla przyszłych nabywców już z DPF, ma być jeszcze lepiej wyciszona i z jeszcze lepszymi materiałami wykończeniowymi i coś tam jeszcze dodadzą do podstawowego wyposażenia.

Tiguan popularny, ale jak dla mnie mocno przereklamowany.


Globy napisał(a):Inna sprawa – i tu Cię tery pewnie ucieszę – że ja z wielu względów wybrałbym w tym segmencie Volvo XC60 i w mojej ocenie nie bez powodu model ten stał się najpopularniejszym Volvo w Polsce.

Tu z kolei ja Cię zaskoczę i być może ucieszę ponieważ ja też wybrałem i chciałem Volvo, ale niestety już nic nie mieli. XC60 jakby ktoś nie wiedział (ja nie miałem bladego pojęcia, myślałem, że jest inaczej) jest najlepiej sprzedającym się modelem Volvo.
Brałem mocno pod uwagę Volvo XC60 tego z 4X4 z wyjściową ceną 143 000. Na doposażenie przeznaczyłbym maksymalnie 30 000 PLN tak, aby zamknąć się w kwocie około 170 000PLN. Na marginesie- Ben tu uwaga do Ciebie- ja nie muszę mieć skórzanej tapicerki i lakieru metalik za 15 000. Ksenony, wspomaganie układu kierowniczego, dobre audio czy inne przydatniejsze dodatki i tym podobne rzeczy to i owszem. Auto ma homologację...był tylko jeden szkopuł, musiałbym czekać kilka miesięcy do przyszłego roku, ale nie chciałem ryzykować i wolałem sfinalizować manewry pod kryptonimem "VAT"do końca bieżącego roku. Ja tam politykom nie wierzę i choć przepisy mają obowiązywać "ponoć" jeszcze pół roku, wolałem dmuchać na zimne.

BEN napisał(a):ak czytam Twoje brednie to zastanawiam się czy byłeś w salonie volvo?


Jakie brednie? Akurat nie miałem zamiaru wydawać gotówki (czytaj 20 000 PLN) na skóry i ich elektrykę czy lakier metalik, jakoś bym się obył, w planach miałem kwotę ok. 30 000 PLN na doposażenie, ale chciałem ją spożytkować i zagospodarować na ważniejsze – bynajmniej dla mnie- akcesoria. Byłem, sprawdzałem konfigurację, powiem Ci więcej, full opcja z homologacją tyle, że demo, ciemny kolor z jasnymi skórami będzie do nabycia za 187 000PLN w Trójmieście. Poza tym z tego co pamiętam, to ten najwyższy pakiet Summum to jakieś 28 000 PLN. Trzeba wejść na stronę i sprawdzić co zawiera. Ceny :

D5 AWD Kinetic 2.4 l/ 205KM 157 500 PLN
D5 AWD Momentum 2.4/ 205KM 164 100 PLN
D5 AWD Summum 2.4/205KM 181 600 PLN
2.4 D AWD Summum 2.4/163KM 171 600 PLN
Ostatnio edytowano 28 lis 2009, 17:48 przez tery, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez BEN » 26 lis 2009, 19:12

domin1979 napisał(a):
BEN napisał(a):Więc proszę Cię nie przytaczaj tutaj Volvo bo to bardziej liga Audi A5.
Q5? :D


Oczywiście


tery napisał(a):Jakie brednie? Akurat nie miałem zamiaru wydawać gotówki (czytaj 20 000 PLN) na skóry i ich elektrykę, jakoś bym się obył, w planach miałem kwotę ok. 30 000 PLN na doposażenie, ale chciałem ją spożytkować i zagospodarować na ważniejsze – bynajmniej dla mnie- akcesoria. Byłem, sprawdzałem konfigurację, powiem Ci więcej, full opcja z homologacją tyle, że demo, ciemny kolor z jasnymi skórami będzie do nabycia za 187 000PLN w Trójmieście. Poza tym z tego co pamiętam, to ten najwyższy pakiet Summum to jakieś 28 000 PLN. Trzeba wejść na stronę i sprawdzić co zawiera. Ceny :

D5 AWD Kinetic 2.4 l/ 205KM 157 500 PLN
D5 AWD Momentum 2.4/ 205KM 164 100 PLN
D5 AWD Summum 2.4/205KM 181 600 PLN
2.4 D AWD Summum 2.4/163KM 171 600 PLN


Ok to tylko ja jestem taki wymagający <glupek2> <glupek2> <glupek2> (w crv tez masz zwykły material bo z tego co pamiętam to chyba nie). Napisałem te wszystkie rzeczy bo właśnie te rzeczy ma mazda cx7 w standardzie.

PS
Fakt summum to najbogatsza warsie ale nie FULL OPCJA!!!!! Można jeszcze wiele rzeczy dokupić (katalog opcji dodatkowych w volvo jest baaaaaaaaaaardzo długi)
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez MDO » 26 lis 2009, 21:06

Terry napisal:
Mam pytanie do użytkowników CX-7 posiadających kamerę cofania z tym 3,5"calowym wyświetlaczem. Co na nim widać, spełnia zadanie z tą wielkością?


Nie wiem skad masz te dane. Nawigacja i kamera cofania sa na wspolnym wyswietlaczu 4,1". Z tego co wiem jesli auto nie ma nawigacji, kamera jest na takim samym wyswietlaczu. Rozmiar jest wystarczajacy. Kamera jest kolorowa. Bardzo dobry kotrast i rozdzielczosc. Widac bardzo wyraznie. Bardzo dobrze (co mnie zaskoczylo) dziala w nocy. Wsteczne swiatla doswietlaja bardzo dobrze wiec widocznosc na kamerze w nocy jest bardzo dobra. Jest jedna rzecz do ktorej trzeba sie poprostu przyzwyczaic -odleglosci w ekranie wydaja sie duzo wieksze niz w rzeczywistosci.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 14:20
Posty: 25
Auto: Mazda CX7 2.2MZRCD Performance

Postprzez Sebal » 26 lis 2009, 23:03

Że tak się wtrącę delikatnie do tej dysputy mazda cx-7 kontra volvo xc 60 – ja czekam w tej chwili na mazde cx-7 w dieslu a oglądałem wcześniej między innymi volvo. Samochód ten (xc60) odpadł w rywalizacji między innymi dlatego, że jest dużo mniejszy w środku od cx-7. Ja z tyłu się po prostu nie zmieściłem a mam 185 cm wzrostu. Wnętrze jest wielkości zwykłego kompakta a tył to chyba segment B ( w 2 u mojej żony jest chyba więcej miejsca). Samochód owszem jest ładny ale sporo mniejszy od cx-7. Co do ceny to po skonfigurowaniu volvo wyszło mi 180 000 zł a jeszcze nie dojechałem do poziomu wyposażenia cx'a. Zresztą podobna rzecz jest z Q5 z tą różnicą że tu zatrzymałem się na 210 000 zł. Hondy CRV nie rozpatrywałem bo jej wymiary zewnętrze mówią same za siebie i nie sugerują zbyt wiele miejsca w środku a przede wszystkim (to moja własna subiektywna ocena) ten samochód szczególnie w środku jest obrzydliwie brzydki.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez MDO » 26 lis 2009, 23:49

Mysle ze dobrze zrobiles. Jak juz pisalem kupilem Mazde CX7 diesel. Zanim sie zdecydowalem testowalem VV Tiguan, Hyunday SantaFe, Honda CRX, Toyota RAV4, VOLVO CX60 no i oczywiscie Audi Q5. Najchetniej bym kupil Audi, ale skreslilem je z powodu obawy o kradziez. Wszystkie auta testowalem w dieslu. Najbardziej przypadla mi do gustu Mazda pod kazdym wzgledem. Silnik wydaje mi sie najcichszy ze wszystkich (chociaz praca silnika VOLVO z 5 cylindrami jest bardzo rasowa mimo ze glosniejsza i takie brum brum chetnie bym slyszal zamiat bardzo cichego pomruku Mazdy). Wyposazenie , wykonanie Mazdy duzo lepsze od innych (oczywiscie w tym pulapie cenowym). Mankamentem dla niktorych moga byc twarde plastiki deski. Nie wiem dlaczego Mazda uparla sie na takie rozwiazanie bo niektore elementy sa miekkie. Mnie osobiscie to nie przeszkadza. Mam tylko nadzieje ze przy niskich temperaturach nic nie bedzie skrzypiec (nadwozie ponoc jest bardzo sztywne). Deska wykonana jest naprawde gustownie.
Jakie wyposzazenie kupiles?
Ja kupilem model ktory we Francji nazywa sie Performance, jest tylko jeden.
Wyposazenie jest takie jak w drozszym modelu w Polsce + szyberdach i nawigacja.
Powiem jedno. Gdybym najpierw trafil na to forum przeczytal to co tu mozna przeczytac na temat CX7 diesel to pewnie bym nawet na jazde probna sie nie umowil.
Na szczescie najpierw kupilem.
Problem w tym ze wiekszosc opini zdecydowanie negatywnych typu Mazda dala D... jest napisana przez osoby ktore nawet tego auta jeszcze nie widzialy (w Dieslu) jedynie opieraja sie na suchych danych, czasem mylnie przytaczanych.
Proponuje zasade – idz do faktow, dotknij posluchaj, poczuj przejedz sie i opiniuj.
W przeciwnym razie mozna skutecznie obrzydzic cos co jest calkiem niezle.
To forum naprawde moze wplywac na decyzje wielu ludzi ktorzy jeszcze nic nie wiedza o tym aucie i szukaja pomocy opartej na faktach.
Mam nadzieje ze nikogo nie dotknalem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 14:20
Posty: 25
Auto: Mazda CX7 2.2MZRCD Performance

Postprzez Sevyoruum » 27 lis 2009, 01:14

tery napisał(a):Aha...jeszcze muszę odnieść się do wypowiedzi Damianka90...Śmiem wątpić kolego, że jeździłeś CRV i miałeś kontakt z tym autem. O jakim wyjącym silniku piszesz, jakie trzeszczące plastiki? Dla Twojej informacji silnik Hondy 2.2 CDT-i to "Silnik roku 2005", trzeci w 2008 i do tej pory najcichszy diesel na świecie, więc zanim zaczniesz pisać bzdury, to wcześniej kilka razy się zastanów i sprawdź.


Ty komus zabranisz wydawac opini, nawet sugerujesz, ze ktos sobie ja wzial z kosmosu, ale Ty nie jezdzac dieslem mazdy mozesz mowic, ze jest nijaki, ze jest slaby, ze za wolny? Super- moze w ogole nam napiszesz, co mozemy my, a co Ty, zebysmy sie pozniej juz nie sprzeczali.

Piszesz mi o jakosci plastiku, ze skora bardziej miekka w CRV, a potem mi mowisz, ze dla Ciebie skora to nie jest podstawa i moglbys to Volvo miec w ogole bez skory, bez ksenonow. To juz jest hipokryzja. Smieszniejsze byloby tylko, jakbys klocac sie o silniki kupil auto bez silnika.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Postprzez jancio68 » 27 lis 2009, 11:20

Czy tery się pozbiera po wypowiedziach MDO i Sebala? <lol>

Miło jednak usłyszeć, że ten silnik spełnia swoje zadanie.
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez Globy » 27 lis 2009, 13:08

tery napisał(a):Nie mam pojęcia co i jak z tym mocznikiem, co jakiś czas jakiś płyn trzeba uzupełniać, ale OK. Sprawdziłem na stronie Mazdy, emisja dwutlenku węgla 199 g/km, dla porównania CRV 173g/km ta bez DPF . Od nowego roku w CRV-kach pojawi się zmodernizowany diesel 150 KM 350 Nm, niestety dla przyszłych nabywców już z DPF, ma być jeszcze lepiej wyciszona i z jeszcze lepszymi materiałami wykończeniowymi i coś tam jeszcze dodadzą do podstawowego wyposażenia.

I do ceny ;) To, co dla Ciebie kojarzy się z "trzeba uzupełniać", na niektórych rynkach jest wyróżnikiem najlepszych diesli na rynku (USA). Emisja dwutlenku węgla wynika ze zużycia paliwa i wszystko zależy, jakie podaje producent i czy faktycznie zużycie jest zbieżne z danymi fabrycznymi. W przypadku Twojej chipowanej Hondy – wątpię. A tak w ogóle ile czekałeś na odbiór? Bo z tego co wiem, różowo nie jest i na stoku CR-V nie czekają na klientów.

MDO napisał(a):Problem w tym ze wiekszosc opini zdecydowanie negatywnych typu Mazda dala D... jest napisana przez osoby ktore nawet tego auta jeszcze nie widzialy (w Dieslu) jedynie opieraja sie na suchych danych, czasem mylnie przytaczanych.

I właśnie dlatego wszyscy walczymy o obiektywizm i dziękujemy za Wasze opinie <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez tery » 27 lis 2009, 13:45

BEN napisał(a):Fakt summum to najbogatsza warsie ale nie FULL OPCJA!!! Można jeszcze wiele rzeczy dokupić (katalog opcji dodatkowych w volvo jest baaaaaaaaaaardzo długi)

Zgoda, jest tak jak mówisz.

Sebal napisał(a):Hondy CRV nie rozpatrywałem bo jej wymiary zewnętrze mówią same za siebie i nie sugerują zbyt wiele miejsca w środku a przede wszystkim (to moja własna subiektywna ocena) ten samochód szczególnie w środku jest obrzydliwie brzydki.


Jak wcześniej pisałem CRV to był wybór z rozsądku, nie jest to auto moich marzeń i nawet nastawiony byłem do Hondy baardzo sceptycznie a sugerowałem się tylko wyglądem zewnętrznym i opiniami przeciwników (najczęściej przytaczany argument: "CRV?Eee tam brzydka!"). Znajomy poradził mi jednak, abym zweryfikował poglądy empirycznie, obejrzał, dotknął i pojeździł. Tak też uczyniłem , ale to wszystko odbywało się nadal z dużą dozą dystansu. Jednak im bliżej poznawałem właściwości CRV, jej zalety i równie istotne wady, utwierdzałem się coraz bardziej w przekonaniu, że plusy w wypadku tego auta zdecydowanie górują nad minusami. Uważasz, że CRV obrzydliwie brzydka, nie będę polemizował, masz do tego prawo. Jednak co do wymiarów zewnętrznych i wewnętrznych, tu muszę zdecydowanie zaoponować. CRV wbrew pozorom (niech was nie myli sylwetka) jest bardzo przestronnym i wygodnym autem, zwłaszcza z tyłu ma przewagę i nad CX-7 i XC60 i to wszystko pomimo tego, iż faktyczne Honda jest krótsza od Mazdy o 17cm a od Volvo o 13cm. Spasowanie i jakość bardzo dobra, nic nie trzeszczy, nie stuka i nie puka nawet po 60 000km (aby to sprawdzić jeździłem CRV-ką kolegi z takim właśnie przebiegiem). Wygłuszenie jak na diesla bardzo dobre a ma być jeszcze polepszone
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez tery » 27 lis 2009, 14:47

MDO napisał(a):Wyposazenie , wykonanie Mazdy duzo lepsze od innych (oczywiscie w tym pulapie cenowym).

To nieprawda, że wykonanie w CX-7 jest lepsze niż u innych, Honda absolutnie nie ustępuje ani jakością, ani wyposażeniem a jest sporo tańsza bynajmniej w Polsce, XC60 droższe kilkanaście tysięcy, ale jakość klasa wyżej tak jak Q5.

MDO napisał(a):czasem mylnie przytaczanych.


Co jest mylnie przytaczane?Przecież to są dane producenta. Wiarygodny będzie chyba niezależny test a nie to, że jeden czy drugi właściciel pisze, że z elastycznością nie jest źle (dla jednego "nie jest źle" może nie być tym samym dla drugiego),OK rozumiem to, tyle tylko, że to są jedynie wasze"ODCZUCIA" nie potwierdzone. Proszę o konkretne dane na III, IV i V biegu. Ty i kolega piszecie, że elastyczność jest dobra i w porządku, z kolei z artykułów i jednej z wypowiedzi forumowicza wynika, że na dwóch pierwszych biegach auto jest ślamazarne...mamy sprzeczne opinie 50% /50%...cały czas oczekuję na testy i porównania z innymi dieslami.

jancio68 napisał(a):Czy tery się pozbiera po wypowiedziach MDO i Sebala?


Spokojnie, uważnie czytam opinie MDO i cieszę się, że mamy pierwszych empiryków, gratuluję zwłaszcza koledze, który nabył CX-7-kę za 135 000– u nas to mrzonka i marzenia ściętej głowy, bo to samo auto w Polsce kosztuje o wiele więcej a do tego chętny musi jeszcze jakieś ubezpieczenie nabyć i opony na zimę by się przydały...cena to chyba też istotny czynnik przy wyborze, chętnie bym ujrzał takową cenę w krajowym salonie Mazdy ;)


Globy napisał(a):W przypadku Twojej chipowanej Hondy – wątpię. A tak w ogóle ile czekałeś na odbiór? Bo z tego co wiem, różowo nie jest i na stoku CR-V nie czekają na klientów.


Właśnie...z tym wyborem i odbiorem jest niemalże tak jak u wspominanego tu Volvo. Auta są przebrane a czas oczekiwania na osobiście skonfigurowane i zamówione auto to 2-3 miesiące. W moim przypadku 3 miesiące. Sporo tego sprzedają praktycznie "na pniu". Dziś jest a za trzy dni auta nie ma. Odnośnie CRV-ki to jeszcze jej nie zchipowałem, cały czas rozważam, ten wykres krzywej momentu i mocy, który wkleiłeś z 44.tuning...to kusi i przemawia do wyobraźni...jest sugestywny nie ma co ;) Parametry byłyby naprawdę przyzwoite, odpowiednio lepsze od 1s. do 1,3 s.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez BEN » 27 lis 2009, 15:06

tery napisał(a):
jancio68 napisał(a):Czy tery się pozbiera po wypowiedziach MDO i Sebala?


Spokojnie, uważnie czytam opinie MDO i cieszę się, że mamy pierwszych empiryków, gratuluję zwłaszcza koledze, który nabył CX-7-kę za 135 000– u nas to mrzonka i marzenia ściętej głowy, bo to samo auto w Polsce kosztuje o wiele więcej a do tego chętny musi jeszcze jakieś ubezpieczenie nabyć i opony na zimę by się przydały...cena to chyba też istotny czynnik przy wyborze, chętnie bym ujrzał takową cenę w krajowym salonie Mazdy ;)


Tery opony dostaniesz na bank za free co do ubezpieczenia to tez można dyskutować tylko trzeba być pewnym że chce się kupić a nie być "Apaczem". jak ktoś jest zdecydowany to rozmowa jest konkretna.
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez tery » 27 lis 2009, 15:11

Sevyoruum napisał(a):dla Ciebie skora to nie jest podstawa i moglbys to Volvo miec w ogole bez skory, bez ksenonow.


Podstawa to silnik, układ jezdny, parametry. Czytaj uważniej, napisałem, że w przypadku Volvo, licząc się z drogimi dodatkami i mając tego świadomość nie miałem zamiaru wydawać 15 tysięcy na skóry i ich elektrykę a miałem zamiar przeznaczyć tę kwotę na inne- przydatniejsze i bardziej ISTOTNE elementy wyposażenia. Nic nie pisałem o tym, że nie chcę ksenonów, jak najbardziej bym wziął a odnośnie siedzeń, to brak skóry jakoś bym przeżył.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Moto