Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91
Bimbak napisał(a):Rózne jest jeszcze tylko przełożenie główne.
Bimbak, skrzynie od K8 i KL różnią sie tylko przełożeniem głownym, a ja przekładam ze skrzyni od FS-a, gdzie masz różne zębatki biegów w stosunku do K8
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):Bimbak, skrzynie od K8 i KL różnią sie tylko przełożeniem głownym,
to wiemi z nikim się o nic nie spieram po prostu zasugerowałem zmianę jeszcze 4ki bo myślałem że KL i FS różnią się tylko 4 i 5 ale teraz sprawdziłem w manualu i różnią się jeszcze trójką ale dość nieznacznie. 1, 2, wsteczny i główne są takie same w FS i KL. A Ty masz skrzynie od KL czy zostawiłeś od K8 bo niedoczytałem?
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):A Ty masz skrzynie od KL czy zostawiłeś od K8 bo niedoczytałem?
K8
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
witam swietne auto tez niedawno sprowadzilem k8 z niemiec w identycznym kolorku mam pytanie gdzie kupiles lampy tyl
pozdrawiam
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
Jacol, zrobiłeś błąd że kupiłeś XTD z tarczą organiczną. Spiekowe 6 wytrzymują o wiele dłużej. Ostatnim czasy w SR-DET wymieniłem samą tarczę z sześciołapa na czterołapa i jest super.
Dodajmy na koniec, że ten samochód nie ma 200 KM, a ponad 300 KM i ponad 400 NM i bardzo, ale to bardzo często nadużywa się sprzęgła...
Dodajmy na koniec, że ten samochód nie ma 200 KM, a ponad 300 KM i ponad 400 NM i bardzo, ale to bardzo często nadużywa się sprzęgła...
Patryk, ale mówisz także o czterołapie firmy XTD?
Tylko że czy jak zmienie na 6/4 łapa to raczej mówie
półsprzęgle... a autka mam używac na codzien w miescie także... wiec co polecasz w takim przypadku?
Tylko że czy jak zmienie na 6/4 łapa to raczej mówie
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol ja już Ci wcześniej polecałem
Może się nie znam, ale z doświadczenia firma chyba najlepsza.
www.advancedclutch.com
Na miasto chyba 6 najbardziej racjonalnie.
www.advancedclutch.com
Na miasto chyba 6 najbardziej racjonalnie.
Jeżeli ludzie szepczą za twoimi plecami to tylko znaczy że ich wyprzedziłeś. | www.burnwater.pl
- Od: 13 sie 2007, 13:06
- Posty: 865
- Skąd: Białystok
- Auto: EA5A SE
ja tam z radzia ejstem zadowolony.moment 300 przenosi przy 160 w serii.moze sa lepsze nie wiem.wiem ze radzi umie zrobic tak by klient byl zadowolony.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):ja tam z radzia ejstem zadowolony.moment 300 przenosi przy 160 w serii.moze sa lepsze nie wiem.wiem ze radzi umie zrobic tak by klient byl zadowolony.
A ja powiem tak – sprzeglo od Radzikowskiego – Wzmocniony docisk, pelna organiczna tarcza. Moment seryjny 135 NM , moment obecny 317NM. Zero poslizgu, nawet przy flat shiftach i procedurze startowej przy zachowaniu 100% funkcjonalnosci seryjnego sprzegla. No i na koniec wisienka na torcie, silnik mam 1.8 a sprzeglo jest z silnika 1.6 (mniejsza srednica). Dla mnie Radzikowski to jedyny sluszny wybór. 1,5 sezonu totalnie bezproblemowej jazdy od momentu zrobienia u niego sprzegla.
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):A ja powiem tak – sprzeglo od Radzikowskiego – Wzmocniony docisk, pelna organiczna tarcza. Moment seryjny 135 NM , moment obecny 317NM. Zero poslizgu, nawet przy flat shiftach i procedurze startowej przy zachowaniu 100% funkcjonalnosci seryjnego sprzegla. No i na koniec wisienka na torcie, silnik mam 1.8 a sprzeglo jest z silnika 1.6 (mniejsza srednica). Dla mnie Radzikowski to jedyny sluszny wybór. 1,5 sezonu totalnie bezproblemowej jazdy od momentu zrobienia u niego sprzegla.
Dobra, więc radzik, teraz pytanie nr 2. dac mu do zrobienia seryjne sprzeglo z 1,8, czy wieksze srednicowo z 2,5 ?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol, jak już dajesz sprzęgło Radzikowi to zapodaj zestaw z tarczą o większej średnicy czyli z KL oraz niektórych poliftowych KF.
Jeżeli jednak zdecydujesz się na zakup sprzęgła nowego, to bardzo dobrym rozwiązaniem jest organiczne ACT. Bardzo dobrze trzyma oraz nadaje się do jazdy na codzień.
U siebie w tym momencie mam seryjną tarczę z SR-A przerobioną na 4- spiek. Wiadomo, że w tym przypadku jedynie precyzyjne operowanie pedałami nie doprowadzi do szarpania przy ruszaniu. Ogólnie rzecz biorąc to rozwiązanie daje radę w Nissanie.
Dobre sprzęgło organiczne, to rozwiazanie dla Ciebie. Pamiętaj tylko, żeby nie przesadzić z dociskiem
Jeżeli jednak zdecydujesz się na zakup sprzęgła nowego, to bardzo dobrym rozwiązaniem jest organiczne ACT. Bardzo dobrze trzyma oraz nadaje się do jazdy na codzień.
U siebie w tym momencie mam seryjną tarczę z SR-A przerobioną na 4- spiek. Wiadomo, że w tym przypadku jedynie precyzyjne operowanie pedałami nie doprowadzi do szarpania przy ruszaniu. Ogólnie rzecz biorąc to rozwiązanie daje radę w Nissanie.
Dobre sprzęgło organiczne, to rozwiazanie dla Ciebie. Pamiętaj tylko, żeby nie przesadzić z dociskiem
Nie chce zrobic tego co radekkm z samochodu, czy luki zeswojego, czyli auta ktore nie nadaja sie do jazdy na codzien, lub nie na xx kilometrow. Chce dodac swojemu klze mocy w granicy takiej, ze dojade tym i wroce z np. 2500km podrozy, ale i takze chce miec komfort. Wiem ze to trudno połączyc, ale będę sie starał. Po 1 najbardziej mi zależy na niezawodności, na 2 miejscu na mocy, więc co Patryk polecasz, sprzęgło Kl do radzika, czy Organic ACT??
Co do zestawu zawiechy, chętnie, ale po malowaniu
Co do zestawu zawiechy, chętnie, ale po malowaniu
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Witam, jako że zima długa robie proste rzeczy w garażu które wymagały zrobienia, a wiec doprowadzenie do stanu "jak nowe" cięgna oraz drążka zmiany biegów, wszystko odmalowane, nowe plastiki, gumki, i śruby prosto z salonu Mazdy
Oraz przeróbka skrzyni (wyczyszczenie, nasmarowanie, wymiana rzeczy tego wymagających) + piąty bieg od FS-a
Na fotkach moja skrzynia, wnętrzności oraz kilka skrzyn od FS-a


Oraz przeróbka skrzyni (wyczyszczenie, nasmarowanie, wymiana rzeczy tego wymagających) + piąty bieg od FS-a






Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Najpiękniejsze MX-3 w Klubie. Do tego piekielnie szybkie. 
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości