potrzeba małej pomocy z zawieszeniem

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez GieraPPa » 30 wrz 2009, 21:27

witam

wiec czas pokaze czy wszystko gra czy tez nie
od machanika wiem ze poszedł termostat oraz przekaznik od wentylatora z chłodnicy


i ciągnę temat dalej tz jakie sprężyny polecacie zakładam gaz wiec dojdzie jakiś tam ciężar dodatkowo chce mieć niskie auto ale nie aż tak bardzo jednak żeby było twardo i nie za nisko...

jaką wysokość maja oryginalne sprężyny od mazdy

i co byście polecili aby zachować sztywność ale troszkę wyżej ile mm kupić sprężyny -35 to dobry pomysł??

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez GieraPPa » 10 paź 2009, 19:15

mod wybacz ze w ten sposób aktualizuje temacik ale za kilka dni daje autko do mechanika do wymiany nieszczęsnego przegubu i potrzebuje rady co do sprężyn
wiec prośba Do Was Forumowicze o jakieś rady :P
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez piter99 » 23 paź 2009, 20:05

Witam.Kilka słów wyjaśnień:
BA KF ma seryjnie 205/50 R 16
Dobry remont silnika to od 2,5 do 5 tyś. zł zależnie od stanu
Jeśli chcesz zachować obniżenie samochodu spróbuj zastosować gumy wkręcane w sprężyny-sprawdzone na własnej skórze
Co do ET w felgach: jeśli masz fabryczne felgi ( ET 45 R 16) to nie powinno być problemu.Jeśli mniejsze ET czyli w pobliżu 30, 35 na pewno będą obcierać o błotnik ( również doświadczone na własnej skórze), w przypadku większego ET będzie obcierać o nadkole lub amortyzator. Jeśli felgi większe; to musisz zastosować niższy profil lub dystanse z tym, że śruby w piastach nie pozwalają zbytnio poszaleć-max 10mm.
Co do sprężyn: nie zdziw się gdy się okaże iż sprężyna wygląda OK a po uderzeniu nie spełnia swojej funkcji, uszkodzenie struktury materiału i sprężyna do wymiany ( temat wielokrotnie przerabiany u osób obniżających swoje auta).
Co do drgań: albo opona albo felga. Mam to samo ale przy 180, zaczyna okropnie trząść budą- winna delikatnie ugięta felga.
Na koniec; Kupno używanego silnika to loteria <nie> <nie> <nie> Dasz 2000 zł i może zaraz paść.... Lepiej zrobić remont.
Pozdro :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 sie 2007, 10:25
Posty: 10
Skąd: Krosno
Auto: BA KF '96

Postprzez GieraPPa » 25 paź 2009, 09:47

witam witam

piter99 dzięki za wypowiedz :P
z silnikiem na razie ok prawdopodobnie mam wyciek oleju gdzieś możliwe ze miska olejowa będzie do wymiany ? okaże sie
co do zawieszenia to z przodu ma lekko utarty kielich co trzyma sprężynę, od czego??
czy to dobry pomysł żeby włożyć oryginalne sprężyny?? czy tez kupić coś co nie obniża go za bardzo tz: -30 bądź góra -35??
co do et to mam oryginalne felgi a opony 205/55 R16 zrobię foto i pokaże dokładnie o co obciera mi opona ale to wieczorem badz jutro
oraz pytanie na którym zależny mi najbardziej mianowicie chodzi mi o rozmiar frezu na przegubie wew lewym ponieważ wczoraj miałem przegub po regeneracji jednak okazało sie ze nie pasujeee!!
wieczorem dam foto
ząbki sie zgadzały tz po 28 tu i tu ale frez nie pasował


pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez GieraPPa » 31 paź 2009, 22:38

witam witam

potrzeba mi wiedzieć ile ząbków jest tu: tj. przegub wew lewy

Obrazek[/URL] Obrazek

Obrazek[/URL] Obrazek

ile jest ząbków tam gdzie jest zapytajnik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez GieraPPa » 3 lis 2009, 08:15

prosze o pomoc !!!
niech ktos poda link do innego tematu przeszukałem pół forum ale niestety nic nie znalazłem
autkiem rzadko jeszcze bo trzeba oszczedzac przegub a o szaleństwie nie wspomne autko mam juz prawiee 3 miesiace a nacieszyc sie nie mogłem przez ten chholerny przegub

pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez GieraPPa » 4 lis 2009, 08:23

witam witam


sory za tak aktualizuje temat ale dla wiadomości wszystkich tych którzy potrzebują liczbę ząbków na przegubie wewnątrznym lewym to wyglada to tak tak

28 zewnątrz na przegubie i wewnątrz 24

ale potrzebowałbym znać jeszcze wymiar na uszczelnieniu czy ktoś zna ?


pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez GieraPPa » 20 lis 2009, 11:07

witam

czy jeśli kupie przegub znając liczbę ząbków to będzie pasował bo sprzedawca pytał się mnie jeszcze o uszczelnienie rozmiar?
pisał ze do mazdy z firmy NDK liczba ząbków się zgadza

pozdro

aha temat do usunięcia
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323