witam
wiec czas pokaze czy wszystko gra czy tez nie
od machanika wiem ze poszedł termostat oraz przekaznik od wentylatora z chłodnicy
i ciągnę temat dalej tz jakie sprężyny polecacie zakładam gaz wiec dojdzie jakiś tam ciężar dodatkowo chce mieć niskie auto ale nie aż tak bardzo jednak żeby było twardo i nie za nisko...
jaką wysokość maja oryginalne sprężyny od mazdy
i co byście polecili aby zachować sztywność ale troszkę wyżej ile mm kupić sprężyny -35 to dobry pomysł??
pozdro
potrzeba małej pomocy z zawieszeniem
1, 2
mod wybacz ze w ten sposób aktualizuje temacik ale za kilka dni daje autko do mechanika do wymiany nieszczęsnego przegubu i potrzebuje rady co do sprężyn
wiec prośba Do Was Forumowicze o jakieś rady
wiec prośba Do Was Forumowicze o jakieś rady
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
- Od: 14 sie 2009, 09:30
- Posty: 194
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4
Witam.Kilka słów wyjaśnień:
BA KF ma seryjnie 205/50 R 16
Dobry remont silnika to od 2,5 do 5 tyś. zł zależnie od stanu
Jeśli chcesz zachować obniżenie samochodu spróbuj zastosować gumy wkręcane w sprężyny-sprawdzone na własnej skórze
Co do ET w felgach: jeśli masz fabryczne felgi ( ET 45 R 16) to nie powinno być problemu.Jeśli mniejsze ET czyli w pobliżu 30, 35 na pewno będą obcierać o błotnik ( również doświadczone na własnej skórze), w przypadku większego ET będzie obcierać o nadkole lub amortyzator. Jeśli felgi większe; to musisz zastosować niższy profil lub dystanse z tym, że śruby w piastach nie pozwalają zbytnio poszaleć-max 10mm.
Co do sprężyn: nie zdziw się gdy się okaże iż sprężyna wygląda OK a po uderzeniu nie spełnia swojej funkcji, uszkodzenie struktury materiału i sprężyna do wymiany ( temat wielokrotnie przerabiany u osób obniżających swoje auta).
Co do drgań: albo opona albo felga. Mam to samo ale przy 180, zaczyna okropnie trząść budą- winna delikatnie ugięta felga.
Na koniec; Kupno używanego silnika to loteria
Dasz 2000 zł i może zaraz paść.... Lepiej zrobić remont.
Pozdro
BA KF ma seryjnie 205/50 R 16
Dobry remont silnika to od 2,5 do 5 tyś. zł zależnie od stanu
Jeśli chcesz zachować obniżenie samochodu spróbuj zastosować gumy wkręcane w sprężyny-sprawdzone na własnej skórze
Co do ET w felgach: jeśli masz fabryczne felgi ( ET 45 R 16) to nie powinno być problemu.Jeśli mniejsze ET czyli w pobliżu 30, 35 na pewno będą obcierać o błotnik ( również doświadczone na własnej skórze), w przypadku większego ET będzie obcierać o nadkole lub amortyzator. Jeśli felgi większe; to musisz zastosować niższy profil lub dystanse z tym, że śruby w piastach nie pozwalają zbytnio poszaleć-max 10mm.
Co do sprężyn: nie zdziw się gdy się okaże iż sprężyna wygląda OK a po uderzeniu nie spełnia swojej funkcji, uszkodzenie struktury materiału i sprężyna do wymiany ( temat wielokrotnie przerabiany u osób obniżających swoje auta).
Co do drgań: albo opona albo felga. Mam to samo ale przy 180, zaczyna okropnie trząść budą- winna delikatnie ugięta felga.
Na koniec; Kupno używanego silnika to loteria



Pozdro
- Od: 19 sie 2007, 10:25
- Posty: 10
- Skąd: Krosno
- Auto: BA KF '96
witam witam
piter99 dzięki za wypowiedz
z silnikiem na razie ok prawdopodobnie mam wyciek oleju gdzieś możliwe ze miska olejowa będzie do wymiany ? okaże sie
co do zawieszenia to z przodu ma lekko utarty kielich co trzyma sprężynę, od czego??
czy to dobry pomysł żeby włożyć oryginalne sprężyny?? czy tez kupić coś co nie obniża go za bardzo tz: -30 bądź góra -35??
co do et to mam oryginalne felgi a opony 205/55 R16 zrobię foto i pokaże dokładnie o co obciera mi opona ale to wieczorem badz jutro
oraz pytanie na którym zależny mi najbardziej mianowicie chodzi mi o rozmiar frezu na przegubie wew lewym ponieważ wczoraj miałem przegub po regeneracji jednak okazało sie ze nie pasujeee!!
wieczorem dam foto
ząbki sie zgadzały tz po 28 tu i tu ale frez nie pasował
pozdro
piter99 dzięki za wypowiedz
z silnikiem na razie ok prawdopodobnie mam wyciek oleju gdzieś możliwe ze miska olejowa będzie do wymiany ? okaże sie
co do zawieszenia to z przodu ma lekko utarty kielich co trzyma sprężynę, od czego??
czy to dobry pomysł żeby włożyć oryginalne sprężyny?? czy tez kupić coś co nie obniża go za bardzo tz: -30 bądź góra -35??
co do et to mam oryginalne felgi a opony 205/55 R16 zrobię foto i pokaże dokładnie o co obciera mi opona ale to wieczorem badz jutro
oraz pytanie na którym zależny mi najbardziej mianowicie chodzi mi o rozmiar frezu na przegubie wew lewym ponieważ wczoraj miałem przegub po regeneracji jednak okazało sie ze nie pasujeee!!
wieczorem dam foto
ząbki sie zgadzały tz po 28 tu i tu ale frez nie pasował
pozdro
- Od: 14 sie 2009, 09:30
- Posty: 194
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4
prosze o pomoc
!
niech ktos poda link do innego tematu przeszukałem pół forum ale niestety nic nie znalazłem
autkiem rzadko jeszcze bo trzeba oszczedzac przegub a o szaleństwie nie wspomne autko mam juz prawiee 3 miesiace a nacieszyc sie nie mogłem przez ten chholerny przegub
pozdrawiam

niech ktos poda link do innego tematu przeszukałem pół forum ale niestety nic nie znalazłem
autkiem rzadko jeszcze bo trzeba oszczedzac przegub a o szaleństwie nie wspomne autko mam juz prawiee 3 miesiace a nacieszyc sie nie mogłem przez ten chholerny przegub
pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
- Od: 14 sie 2009, 09:30
- Posty: 194
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4
witam witam
sory za tak aktualizuje temat ale dla wiadomości wszystkich tych którzy potrzebują liczbę ząbków na przegubie wewnątrznym lewym to wyglada to tak tak
28 zewnątrz na przegubie i wewnątrz 24
ale potrzebowałbym znać jeszcze wymiar na uszczelnieniu czy ktoś zna ?
pozdro
sory za tak aktualizuje temat ale dla wiadomości wszystkich tych którzy potrzebują liczbę ząbków na przegubie wewnątrznym lewym to wyglada to tak tak
28 zewnątrz na przegubie i wewnątrz 24
ale potrzebowałbym znać jeszcze wymiar na uszczelnieniu czy ktoś zna ?
pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
- Od: 14 sie 2009, 09:30
- Posty: 194
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4
witam
czy jeśli kupie przegub znając liczbę ząbków to będzie pasował bo sprzedawca pytał się mnie jeszcze o uszczelnienie rozmiar?
pisał ze do mazdy z firmy NDK liczba ząbków się zgadza
pozdro
aha temat do usunięcia
czy jeśli kupie przegub znając liczbę ząbków to będzie pasował bo sprzedawca pytał się mnie jeszcze o uszczelnienie rozmiar?
pisał ze do mazdy z firmy NDK liczba ząbków się zgadza
pozdro
aha temat do usunięcia
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
- Od: 14 sie 2009, 09:30
- Posty: 194
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości