GRUDZIĄDZ – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez ADHD » 18 lis 2009, 21:18

foto wkleiłem bo jest to moja duma, ale nie chcę przy tym generować w Waszym topicu kolejnej stony na temat rowerów
poza tym NOKIkar nie piszemy posta pod postem, w prawym górnym rogu twojego posta jest taki święty przycisk "zmień" ,jak chcesz np coś dodać o czym zapomniałeś dusisz właśnie tam

jeżeli jesteś poważnie zainteresowany jest PW
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez NOKIkar » 18 lis 2009, 21:51

sorka , tak jakoś wyszło z tym postem :D , a w kolarstwie dostawałem takiego na wyścigi MTB i na zimę :P , a mój może 17kg, może trochę więcej ale 18 kg raczej nie przekracza ;) , a shimanki to mam mieszankę ACERA i SIS'a , z przodu jest chyba SIS przerzutka i z tyłu wolnobieg ACER , resztę bym musiał posprawdzać i siodło mam metal z plastikiem i gąbką
ADHD poważnie nie:P , raczej tylko mi o zmiany chodzi jakie poczyniłeś w swojej "DUMIE" :P
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez iceman150 » 18 lis 2009, 22:35

NOKIkar napisał(a): a ten osprzęt shimano jest trochę lepszy jak średni , ze względu, że nie mam dużo kasy


NOKIkar napisał(a): shimanki to mam mieszankę ACERA i SIS'a


No to jednak Ciebie zmartwię bo to jednak sprzęt troche gorszy jak średni ;) A właściwie to podstawowy sprzęt z najniższej półki.
Za średniaka można uznać sprzet klasy Alivio no i Deore. No i oczywiście odpowiednie grupy osprzętu srama 5.0 i 7.0
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez huher » 18 lis 2009, 23:02

Troche mnie tu na forum nie było i widze ze sie tematyka zmienia, napierw o komputerach teraz o rowerach strach pomyśleć co dalej. A Madzi raczej nie bede sprzedawać:)

I o zlocie poważnie trzeba myśleć!

break3r my to Cie za te fotki chyba udusimy:D:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez MRk » 18 lis 2009, 23:07

no i masz szczęście! :P ta chwila zawahania zostanie Ci może przebaczona :D

on to już przegina :P żona bije ciągle Cie czy co? :P
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez huher » 18 lis 2009, 23:10

Mareczku chwila zawahania? nigdy w życiu. Raczej myśl o tym, że serce mi peka jak jade ja po mojej drodze
No ale cóż da rade:)
A jak tam widziałeś już jakieś fajne części do Madzi?
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 23:11 przez huher, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez sq2jul » 18 lis 2009, 23:11

czy ktos z ekipy grudziadzkiej bylby chetny na udzial w dynoday w Bydgoszczy? :) Planujemy cos takiego w grudniu. Spotkanie odbedzie sie raczej na pewno w jakas sobote.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez huher » 18 lis 2009, 23:12

Ja chętny zawsze wiec jak czas bede miał to wpadne. A z czasem to trudno troche u mnie
:(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez MRk » 18 lis 2009, 23:13

zawsze może podwyższyć zawias :P wiem ,że to odwrotnie niż się powinno, ale jak sie kocha to się robi wszystko ;P
to zacznij zbierać na mody ;) bo ja mam taki zamiar i jak wrócę do PL to moją kobietę czeka "renesans" ;)
ja swoją już poddałem hamowaniu :P tzn. seryjną, ale po samym CAI i wydechu nie opłacałoby mi się chyba nawet sprawdzać jej na nowo, bo nie ma co liczyć na dodatkowe KM ;) gorzej jak mi momentu ubyło :D ale chyba wyszło to na + . jak myślisz Adrian? ;)
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 23:16 przez MRk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez huher » 18 lis 2009, 23:15

No włąsnei w ramach tej miłości założyłem jej duże opony na zime to troszke lepiej na tych dziurach. A jakie body robisz?
No na pewno a dzwięk bajka:):)
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 23:20 przez huher, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez iceman150 » 18 lis 2009, 23:19

MRk napisał(a):ta chwila zawahania zostanie Ci może przebaczona

Na kolana i do Częstochowy :D No i na koniec 10 pompek liczonych komisyjne :D I grzech zostanie odpuszczony :D

Huher nie narzekaj tylko łopata w dłoń i równaj drogę u siebie :) Moje aukto do najniższych nie należy ale już kilka razy niestety też porządnie przypierniczyłem podwoziem :)
P.S. A od jutra może będe już miał blachy "CG" i skończą się Wołominy :D

Marek wydech wyszedł na plus pod względem dźwięku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez huher » 18 lis 2009, 23:23

Ja u siebie myślalem Marek że zajme się środkiem Madzi.
I te zegary musimy zrobic
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez MRk » 18 lis 2009, 23:24

a wiesz, na początku tu troche mam i będę nadal miał wydatków, ale jak sie ustabilizuje to zamierzam odkładać $ na różnego rodzaju upgrade'y ;) mam już na oku w jednym sklepie radio + sub. tylko to kilka stów funtów mi trzeba i o ile nie opchnie tego ten typ, bo powystawiał na e-bay'u część rzeczy. poza CA, zbieram na kompletny zawias (amory + sprężyny), dobre opony na zime, fele + opony na lato, przewody w oplocie i nie wiem czy jeszcze nie zestaw naprawczy do zacisków (chociaż mechanik mówił że wszystkie części które są zawarte w takim zestawie, u mnie nadal są ok także niby nie ma sensu kupowania tego). to tak na bank co bym chciał. może powyniemiałbym uszczelki pod głowicą, zaworami itp. chociaż korci mnie kl-ze...na pewno też bym wymienił fotele, albo z przed liftowej mx-3 albo jakieś kubełki, i chciałbym dokończyć obijanie skórą wnętrza. jak to wszystko porobie to wtedy na pewno kl-ze :) a potem to już tylko N2o no i z czaaaaasem miłoby było ślimaka wrzucić pod maskę;P

a właśnie indiglo! :D zapomniałem o tym ;) no i lampy z tyłu bym chyba też założył inne ;) i sie może pokusze na te HALO projectory + xen ;)

ja niestety nie wiem jak brzmi wydech bo jeżdże jako kierowca ;P w kabinie na pewno miedzy 2-3 krpm jest buczenie lekkie, ale da sie znieść. bo powyżej 3,5 to już zaczyna mrrrruczeć przepięknie :D ale to zasługa CAI ;) a jak na zewnątrz to nie mam pojęcia. kumpel kiedyś mi wspomniał ,że na mieście go mijałem, ale akurat stał przed autem swoim, no i jak przejeżdżałem między budynkami dwoma, to pierw mnie słyszał potem dopiero zobaczył :D niby mocno basowy dźwięk
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 23:34 przez MRk, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez huher » 18 lis 2009, 23:28

I wtedy najlepsza MX3 w Polsce:)
A o skórach w środku tez myśle i juz mam zamiar odkładać. Dowiadywałeś sie może ile wyjdzie obicie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez MRk » 18 lis 2009, 23:32

a Ty iceman bezbożniku o Częstochowie i odpuszczaniu grzechó tu nie wspominaj bo sam chcesz sprzedać Mazde! :P wtedy to będziesz musiał do Mekki się czołgać! :D hahaha no ale mi najgłówniej szkoda mx-3 ,które nie wiadomo gdzie trafiają...
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez iceman150 » 18 lis 2009, 23:33

MRk napisał(a):niby mocno basowy dźwięk

No i taki dźwięk jest najllepszy :D (po za dźwiękiem pożądnej rajowki)


MRk napisał(a):jakieś kubełki

Jakieś to znaczy takie profesjonalne na pasy 4 punktowe? Czy jednak takie co umożliwią jeszcze wsiadanie na tylną kanapę?

E tam ja jestem usprawiedliwiony bo to 323f BA :D
A no i nie jest taka odpicowana jak wasze auta. No chyba że nie uda mi się jej sprzedać ale to spokojnie jeszcze pół roku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez MRk » 18 lis 2009, 23:38

no właśnie tu jest dylemat. ale chyba te drugie, bo hmmm dopóki nie będzie KL-ZE ,a na pewno turbiny, to chciałbym tym autem jeździć częściej niż tylko 1 sezon w roku ;) rzadko kiedy kogoś wożę, ale jak by się tak zdarzyło, to jednak wygodniej by było mieć bardziej praktycznie kubły ;) z resztą typowe są niewygodne :P jeden znajomy miał w polówce (wiem wiem, to VW...ale jechałem z nim tylko raz :D no i w tamte kubły to sie nawet nie mieściłem dobrze...musiałbym się kiedyś przejechać mx-3 z tymi starymi fotelami, bo one sąw miare ładne i praktyczne,i na pewno wygodniejsze od typowych kubłów :) w miare tanio można je wyrwać, także może i tak zrobie ;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez huher » 18 lis 2009, 23:38

No wiec jak wiesz cos o koszcie tych skór bo mi sie marzączarne skórki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez MRk » 18 lis 2009, 23:42

ee tam odpicowane :P w swojej niewiele zmieniłem przecież....

mechaniczne zmiany:

– Cold Air Intake (filtr powietrza K&N RC-2600, filtr odmy Simota)
– Tłumik dedykowany (116-202/07-2) firmy ULTER
– świece i przewody wysokiego napięcia japońskiej produkcji firmy NGK


stylistyczne:

z zewnątrz
– kierunkowskazy boczne od Fiata Punto 1 gen.
– w postojówkach białe diody LED SMD
– w reflektorach OSRAM Night Breaker

w wewnątrz
– dedykowane (gruby welur) dywaniki z własnym wzorem
– dedykowana podświetlana gałka zmiany biegów w białej skórze z własnym wzorem
– dedykowany mieszek w białej skórze
– w podsufitce białe diody LED SMD
– w bagażniku biała dioda LED SMD
– i całkiem ładny pokrowiec na kierownicę ;)

Ponadto na założenie czekają nowe tarcze na przód EBC Turbo Groove(nacinane i nawiercane) oraz klocki hamulcowe EBC Green Stuff, a na tył nacinane tarcze Speedmax oraz klocki hamulcowe firmy Nisshinbo.

Także drobnostki, w sumie rzeczy których nawet nie widać i nie rzucają sie w oczy.

co do kosztów obicia...to słyszałem kilka wersji , od 1500 zł do 2500zł za fotele, kanape, boczki
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez huher » 18 lis 2009, 23:44

A słyszałeś może o komputerku spalania do mx3?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd