GRUDZIĄDZ – spotkania regionalne
foto wkleiłem bo jest to moja duma, ale nie chcę przy tym generować w Waszym topicu kolejnej stony na temat rowerów
poza tym NOKIkar nie piszemy posta pod postem, w prawym górnym rogu twojego posta jest taki święty przycisk "zmień" ,jak chcesz np coś dodać o czym zapomniałeś dusisz właśnie tam
jeżeli jesteś poważnie zainteresowany jest PW
poza tym NOKIkar nie piszemy posta pod postem, w prawym górnym rogu twojego posta jest taki święty przycisk "zmień" ,jak chcesz np coś dodać o czym zapomniałeś dusisz właśnie tam
jeżeli jesteś poważnie zainteresowany jest PW
sorka , tak jakoś wyszło z tym postem
, a w kolarstwie dostawałem takiego na wyścigi MTB i na zimę
, a mój może 17kg, może trochę więcej ale 18 kg raczej nie przekracza
, a shimanki to mam mieszankę ACERA i SIS'a , z przodu jest chyba SIS przerzutka i z tyłu wolnobieg ACER , resztę bym musiał posprawdzać i siodło mam metal z plastikiem i gąbką
ADHD poważnie nie:P , raczej tylko mi o zmiany chodzi jakie poczyniłeś w swojej "DUMIE"
ADHD poważnie nie:P , raczej tylko mi o zmiany chodzi jakie poczyniłeś w swojej "DUMIE"
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
NOKIkar napisał(a): a ten osprzęt shimano jest trochę lepszy jak średni , ze względu, że nie mam dużo kasy
NOKIkar napisał(a): shimanki to mam mieszankę ACERA i SIS'a
No to jednak Ciebie zmartwię bo to jednak sprzęt troche gorszy jak średni
Za średniaka można uznać sprzet klasy Alivio no i Deore. No i oczywiście odpowiednie grupy osprzętu srama 5.0 i 7.0
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
Troche mnie tu na forum nie było i widze ze sie tematyka zmienia, napierw o komputerach teraz o rowerach strach pomyśleć co dalej. A Madzi raczej nie bede sprzedawać:)
I o zlocie poważnie trzeba myśleć!
break3r my to Cie za te fotki chyba udusimy:D:D
I o zlocie poważnie trzeba myśleć!
break3r my to Cie za te fotki chyba udusimy:D:D
- Od: 19 kwi 2009, 17:57
- Posty: 492
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG
no i masz szczęście!
ta chwila zawahania zostanie Ci może przebaczona
on to już przegina
żona bije ciągle Cie czy co? 
on to już przegina
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Mareczku chwila zawahania? nigdy w życiu. Raczej myśl o tym, że serce mi peka jak jade ja po mojej drodze
No ale cóż da rade:)
A jak tam widziałeś już jakieś fajne części do Madzi?
No ale cóż da rade:)
A jak tam widziałeś już jakieś fajne części do Madzi?
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 23:11 przez huher, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 kwi 2009, 17:57
- Posty: 492
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG
czy ktos z ekipy grudziadzkiej bylby chetny na udzial w dynoday w Bydgoszczy?
Planujemy cos takiego w grudniu. Spotkanie odbedzie sie raczej na pewno w jakas sobote.
zawsze może podwyższyć zawias
wiem ,że to odwrotnie niż się powinno, ale jak sie kocha to się robi wszystko
to zacznij zbierać na mody
bo ja mam taki zamiar i jak wrócę do PL to moją kobietę czeka "renesans"
ja swoją już poddałem hamowaniu
tzn. seryjną, ale po samym CAI i wydechu nie opłacałoby mi się chyba nawet sprawdzać jej na nowo, bo nie ma co liczyć na dodatkowe KM
gorzej jak mi momentu ubyło
ale chyba wyszło to na + . jak myślisz Adrian? 
to zacznij zbierać na mody
ja swoją już poddałem hamowaniu
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 23:16 przez MRk, łącznie edytowano 1 raz
No włąsnei w ramach tej miłości założyłem jej duże opony na zime to troszke lepiej na tych dziurach. A jakie body robisz?
No na pewno a dzwięk bajka:):)
No na pewno a dzwięk bajka:):)
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 23:20 przez huher, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 kwi 2009, 17:57
- Posty: 492
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG
MRk napisał(a):ta chwila zawahania zostanie Ci może przebaczona
Na kolana i do Częstochowy
Huher nie narzekaj tylko łopata w dłoń i równaj drogę u siebie
P.S. A od jutra może będe już miał blachy "CG" i skończą się Wołominy
Marek wydech wyszedł na plus pod względem dźwięku
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
a wiesz, na początku tu troche mam i będę nadal miał wydatków, ale jak sie ustabilizuje to zamierzam odkładać $ na różnego rodzaju upgrade'y
mam już na oku w jednym sklepie radio + sub. tylko to kilka stów funtów mi trzeba i o ile nie opchnie tego ten typ, bo powystawiał na e-bay'u część rzeczy. poza CA, zbieram na kompletny zawias (amory + sprężyny), dobre opony na zime, fele + opony na lato, przewody w oplocie i nie wiem czy jeszcze nie zestaw naprawczy do zacisków (chociaż mechanik mówił że wszystkie części które są zawarte w takim zestawie, u mnie nadal są ok także niby nie ma sensu kupowania tego). to tak na bank co bym chciał. może powyniemiałbym uszczelki pod głowicą, zaworami itp. chociaż korci mnie kl-ze...na pewno też bym wymienił fotele, albo z przed liftowej mx-3 albo jakieś kubełki, i chciałbym dokończyć obijanie skórą wnętrza. jak to wszystko porobie to wtedy na pewno kl-ze
a potem to już tylko N2o no i z czaaaaasem miłoby było ślimaka wrzucić pod maskę;P
a właśnie indiglo!
zapomniałem o tym
no i lampy z tyłu bym chyba też założył inne
i sie może pokusze na te HALO projectory + xen
ja niestety nie wiem jak brzmi wydech bo jeżdże jako kierowca
w kabinie na pewno miedzy 2-3 krpm jest buczenie lekkie, ale da sie znieść. bo powyżej 3,5 to już zaczyna mrrrruczeć przepięknie
ale to zasługa CAI
a jak na zewnątrz to nie mam pojęcia. kumpel kiedyś mi wspomniał ,że na mieście go mijałem, ale akurat stał przed autem swoim, no i jak przejeżdżałem między budynkami dwoma, to pierw mnie słyszał potem dopiero zobaczył
niby mocno basowy dźwięk
a właśnie indiglo!
ja niestety nie wiem jak brzmi wydech bo jeżdże jako kierowca
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 23:34 przez MRk, łącznie edytowano 2 razy
a Ty iceman bezbożniku o Częstochowie i odpuszczaniu grzechó tu nie wspominaj bo sam chcesz sprzedać Mazde!
wtedy to będziesz musiał do Mekki się czołgać!
no ale mi najgłówniej szkoda mx-3 ,które nie wiadomo gdzie trafiają...

Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
MRk napisał(a):niby mocno basowy dźwięk
No i taki dźwięk jest najllepszy
MRk napisał(a):jakieś kubełki
Jakieś to znaczy takie profesjonalne na pasy 4 punktowe? Czy jednak takie co umożliwią jeszcze wsiadanie na tylną kanapę?
E tam ja jestem usprawiedliwiony bo to 323f BA
A no i nie jest taka odpicowana jak wasze auta. No chyba że nie uda mi się jej sprzedać ale to spokojnie jeszcze pół roku.
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
no właśnie tu jest dylemat. ale chyba te drugie, bo hmmm dopóki nie będzie KL-ZE ,a na pewno turbiny, to chciałbym tym autem jeździć częściej niż tylko 1 sezon w roku
rzadko kiedy kogoś wożę, ale jak by się tak zdarzyło, to jednak wygodniej by było mieć bardziej praktycznie kubły
z resztą typowe są niewygodne
jeden znajomy miał w polówce (wiem wiem, to VW...ale jechałem z nim tylko raz
no i w tamte kubły to sie nawet nie mieściłem dobrze...musiałbym się kiedyś przejechać mx-3 z tymi starymi fotelami, bo one sąw miare ładne i praktyczne,i na pewno wygodniejsze od typowych kubłów
w miare tanio można je wyrwać, także może i tak zrobie 
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
ee tam odpicowane
w swojej niewiele zmieniłem przecież....
mechaniczne zmiany:
– Cold Air Intake (filtr powietrza K&N RC-2600, filtr odmy Simota)
– Tłumik dedykowany (116-202/07-2) firmy ULTER
– świece i przewody wysokiego napięcia japońskiej produkcji firmy NGK
stylistyczne:
z zewnątrz
– kierunkowskazy boczne od Fiata Punto 1 gen.
– w postojówkach białe diody LED SMD
– w reflektorach OSRAM Night Breaker
w wewnątrz
– dedykowane (gruby welur) dywaniki z własnym wzorem
– dedykowana podświetlana gałka zmiany biegów w białej skórze z własnym wzorem
– dedykowany mieszek w białej skórze
– w podsufitce białe diody LED SMD
– w bagażniku biała dioda LED SMD
– i całkiem ładny pokrowiec na kierownicę
Ponadto na założenie czekają nowe tarcze na przód EBC Turbo Groove(nacinane i nawiercane) oraz klocki hamulcowe EBC Green Stuff, a na tył nacinane tarcze Speedmax oraz klocki hamulcowe firmy Nisshinbo.
Także drobnostki, w sumie rzeczy których nawet nie widać i nie rzucają sie w oczy.
co do kosztów obicia...to słyszałem kilka wersji , od 1500 zł do 2500zł za fotele, kanape, boczki
mechaniczne zmiany:
– Cold Air Intake (filtr powietrza K&N RC-2600, filtr odmy Simota)
– Tłumik dedykowany (116-202/07-2) firmy ULTER
– świece i przewody wysokiego napięcia japońskiej produkcji firmy NGK
stylistyczne:
z zewnątrz
– kierunkowskazy boczne od Fiata Punto 1 gen.
– w postojówkach białe diody LED SMD
– w reflektorach OSRAM Night Breaker
w wewnątrz
– dedykowane (gruby welur) dywaniki z własnym wzorem
– dedykowana podświetlana gałka zmiany biegów w białej skórze z własnym wzorem
– dedykowany mieszek w białej skórze
– w podsufitce białe diody LED SMD
– w bagażniku biała dioda LED SMD
– i całkiem ładny pokrowiec na kierownicę
Ponadto na założenie czekają nowe tarcze na przód EBC Turbo Groove(nacinane i nawiercane) oraz klocki hamulcowe EBC Green Stuff, a na tył nacinane tarcze Speedmax oraz klocki hamulcowe firmy Nisshinbo.
Także drobnostki, w sumie rzeczy których nawet nie widać i nie rzucają sie w oczy.
co do kosztów obicia...to słyszałem kilka wersji , od 1500 zł do 2500zł za fotele, kanape, boczki
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd