Problem z małym wydatkiem paliwa, klekotanie i gaśnięcie samochodu po osiągnięciu wyższych obrotów.
Strona 1 z 1
Witam, jestem właścicielką Mazdy3silnik MZ-CD 1,6_007. Problem zaczął się już jakiś czas temu, niestety pomimo odwiedzaniu wielu serwisów nikt nie jest w stanie powiedzieć w 100% co się dzieje. Otóż podczas jazdy od trony pasażera z silnika wydobywa się dziwne klekotanie, praktycznie już po jakiś 10 min od uruchomienia silnika. Po uzyskaniu wyższych obrotów pow. 2000tys samochód traci moc i bardzo często gaśnie. Po odczekaniu jakiejś minuty można go ponownie uruchomić. W serwisie Mazdy stwierdzono błąd 1180 mały wydatek paliwa i oczywiście od razu stwierdzono że należy wymienić pompę, której kosztów może się każdy domyślać. Samochód jest po wymianie filtru paliwa i świec żarowych. Jak się dowiedziałam sprawa nie jest tak oczywista ponieważ może to być kilka innych rzeczy i może być to układ dolotowy.Czy ktoś może miał podobny przypadek?Bezradność mechaników jest naprawdę frustrująca.
Ostatnio edytowano 11 lis 2009, 17:54 przez Aneta_42, łącznie edytowano 1 raz
-
Aneta_42
I kolejna
To zaczyna byc irytujące
Aneta_42 z całym szacunkiem do pci pięknej, ale jak już zarejestrowałaś się na tym forum tylko po to , aby przedstawic swój problem i poszukac pomocy u nas to trzeba było chociaż poświęcic parę minut i poczytac regulamin. Z niego dowiedziała byś się gdzie założyc owy temat i jak odpowiednio go nazwac.
Pozdrawiam.

Aneta_42 z całym szacunkiem do pci pięknej, ale jak już zarejestrowałaś się na tym forum tylko po to , aby przedstawic swój problem i poszukac pomocy u nas to trzeba było chociaż poświęcic parę minut i poczytac regulamin. Z niego dowiedziała byś się gdzie założyc owy temat i jak odpowiednio go nazwac.
Pozdrawiam.
Fiat 126p, Renault Clio I, Ford Escort Mk IV, Renault 19, Mazda 323F BG, Ford Mondeo MK II, Mazda 323F BG.
Auto Folie – Przyciemnianie szyb
Auto Folie – Przyciemnianie szyb
- Od: 13 lis 2007, 00:08
- Posty: 453
- Skąd: Piła
- Auto: V40
hehe bo specjalistow do common rail jest naprawde niewielu a juz takich co maja sprzet to juz mozna liczyc na palcach
tam siedzi silnik zabojada
niestety to juz nie mazdowski silnik .
dosc czestym problemem w tych silniczkach jest poprostu wtryskiwacz
mozna to sprawdzic z kompem w dloni na parametrach podczas jazdy spadek cisnienia na listwie ...
etc itp
to taki start dla zrobinia paru testow wykluczajacych podzespoly paliwowe
wynienic pompe to ostatecznosc . jesli wtrysk leje ci na przelew to nie wielki problem
ale jesli leje ci na tlok i jezdzisz juz tak jakis czas to licz sie z wypaleniem tloka i ogromnymi kosztami
Pozdrawiam
tam siedzi silnik zabojada
dosc czestym problemem w tych silniczkach jest poprostu wtryskiwacz
mozna to sprawdzic z kompem w dloni na parametrach podczas jazdy spadek cisnienia na listwie ...
etc itp
wynienic pompe to ostatecznosc . jesli wtrysk leje ci na przelew to nie wielki problem
ale jesli leje ci na tlok i jezdzisz juz tak jakis czas to licz sie z wypaleniem tloka i ogromnymi kosztami
Pozdrawiam
realski napisał(a):hehe bo specjalistow do common rail jest naprawde niewielu a juz takich co maja sprzet to juz mozna liczyc na palcach![]()
tam siedzi silnik zabojadaniestety to juz nie mazdowski silnik .
dosc czestym problemem w tych silniczkach jest poprostu wtryskiwacz
mozna to sprawdzic z kompem w dloni na parametrach podczas jazdy spadek cisnienia na listwie ...
etc itpto taki start dla zrobinia paru testow wykluczajacych podzespoly paliwowe
wynienic pompe to ostatecznosc . jesli wtrysk leje ci na przelew to nie wielki problem
ale jesli leje ci na tlok i jezdzisz juz tak jakis czas to licz sie z wypaleniem tloka i ogromnymi kosztami
Pozdrawiam
w obu przypadkach silnik chyba powinien mocno kopcić – przynajmniej w tym drugim przypadku = lania na tłok
Temat poprawiony, wiem że nie ten dział tylko dowiedziałam się po fakcie jak już napisałam, niestety moja wina nie przeczytałam regulaminu,dział z tego co czytałam może zmienić moderator. Silnik nie kopcił, dziś odebrałam samochód z serwisu boscha, prawdopodobnie był to zawór na pompie ale nie chce zapeszać. Na razie samochód nie gaśnie i nie ma klekotania, mam nadzieje że jeśli komuś się coś takiego przytrafi to będzie chociarz miał jakąś wskazówkę. W serwisie Mazdy chcieli od razu wymieniać pompę ponieważ w Polsce nie ma oddzielnie od pompy tych zaworów, mi założyli używany ale to chyba dużo lepsze niż wydawać 5tyś na pompę, mam nadzieje że to już koniec jazdy po warsztatch z tego powodu. Dzięki za porady.
-
Aneta_42
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości