Mazda Xedos 6 CA KL '97

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Siwus » 3 lis 2009, 11:54

no ładnie gratki, ja swoją czerwoną przez 2 lata zrobiłem prawie 50 tyś.
Dalszej bezawaryjności życzę:)
Ppzdrawiam!
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez quench » 5 lis 2009, 20:57

sq2jul napisał(a):Wczoraj mi powyapadaly alu ramki z obrotomierza i predkoscimierza :P Musze je podkleic na nowo.

czym podklejałeś? mi ostatnio też sie odkleiły :/ były na super glue, teraz dałem silikon sanitarny, ciekawe jak długo wytrzyma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 22:03
Posty: 205
Skąd: Złotniki Kujawskie
Auto: MX-5 (NA) 1.8

Postprzez MazDarek » 5 lis 2009, 21:06

To jednak aluramki z zaginanymi krawędziami są lepsze. :)
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Postprzez Adaś » 5 lis 2009, 21:09

ee tam, ja mam ramki z dido, przykleiłem na jakiś super glue punktowo i już ze 4 lata się trzymają :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez MazDarek » 5 lis 2009, 21:12

Adaś napisał(a):ee tam, ja mam ramki z dido

Ja też i żadnej nie kleiłem :P
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Postprzez sq2jul » 5 lis 2009, 22:11

quench napisał(a):
sq2jul napisał(a):Wczoraj mi powyapadaly alu ramki z obrotomierza i predkoscimierza :P Musze je podkleic na nowo.

czym podklejałeś? mi ostatnio też sie odkleiły :/ były na super glue, teraz dałem silikon sanitarny, ciekawe jak długo wytrzyma


ja kleilem na silikon bezbarwny.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez sq2jul » 3 gru 2009, 17:30

pomiar z dynoday w Bydgoszczy :) Jestem zadowolony – +2KM na LPG w stosunku do ostatniego pomiaru. Na tym chyba poprzestane.

Cienka linia – PB, gruba linia – LPG
Obrazek
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Barthez » 3 gru 2009, 18:01

sq2jul napisał(a):Cienka linia – PB, gruba linia – LPG

a z ramkami czy bez <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Siwus » 4 gru 2009, 01:21

jak jestes zadowolony to najważniejsze, gratulacje za trzymanie formy auta, niech moc będzie z Tobą :D
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez sq2jul » 4 gru 2009, 02:19

Zaluje tylko, ze zamulilem i przy tej okazji noe zmierzylem AFRu na LPG... :¦ przejade sie jeszcze do nich za jakis czas i pomierze auto na LPG tak, zeby moec juz swiety spokoj – na tym koniec mpoch przygod z hamownia... ;) no chyba, ze zajda jakies mody <diabełek> ale caly czas sie zastanawiam czy ladowanie kasy w jakikolwiek tuning tego auta ma sens...
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez DymeK » 4 gru 2009, 11:55

widze ze wyszła praweie seria ładnie ciekawe ile mojemu ubyło niestety u nas w pile nigdzie tego nie sprawdze a jak cena u was w bydzi niedługo odwiedzę kolegę solkusa to bym to sprawdził

sq2jul napisał(a):ale caly czas sie zastanawiam czy lądowanie kasy w jakikolwiek tuning tego auta ma sens...

mnie jedynie kusi wstawić silnik KL
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez sq2jul » 4 gru 2009, 12:32

DymeK napisał(a):widze ze wyszła praweie seria ładnie ciekawe ile mojemu ubyło niestety u nas w pile nigdzie tego nie sprawdze a jak cena u was w bydzi niedługo odwiedzę kolegę solkusa to bym to sprawdził


Co do ceny to niestety dokladnie nie jestem w stanie Tobie powiedziec (Five nam zalatwil duze znizki). Podejrzewam, ze normalna cena takiego pomiaru moze oscylowac w okolicach 100zl.

Dymek napisał(a):
sq2jul napisał(a):ale caly czas sie zastanawiam czy lądowanie kasy w jakikolwiek tuning tego auta ma sens...

mnie jedynie kusi wstawić silnik KL


E tam KL – jak sie bawic to sie bawic od razu w KL-ZE tylko, ze to juz przestanie byc w miare ekonomiczny daily car...
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez MazDarek » 4 gru 2009, 13:50

sq2jul napisał(a):jak sie bawic to sie bawic od razu w KL-ZE

Tu się zgodzę, że to chyba jedyny sensowny mod podnoszący moc w sedesie.

sq2jul napisał(a):przestanie byc w miare ekonomiczny daily car...

Smirnoff twierdzi, że ZE pali mu mniej niż KF język

sq2jul napisał(a):145.5KM@6235rpm,173.3Nm@5080rpm

Szkoda, że to już nieaktualne, ale nadal to "zdrowy KF" oczko
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Postprzez sq2jul » 4 gru 2009, 14:27

MazDarek napisał(a):
sq2jul napisał(a):145.5KM@6235rpm,173.3Nm@5080rpm

Szkoda, że to już nieaktualne, ale nadal to "zdrowy KF" ;)


oj tam bajki gadasz :P zerknij kilka stron wstecz :P
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez ravestation » 9 gru 2009, 16:12

sq2jul napisał(a):ale caly czas sie zastanawiam czy ladowanie kasy w jakikolwiek tuning tego auta ma sens...


ja bym odpuścił... auto samo w sobie jest bardzo sympatyczne i jako daily car jest zapewne wyśmienite... nie mniej chcąc robić jakieś ciekawe mody, to zakupiłbym inną bazę do nich... nie ma wyboru, kupujesz mx'a lub rx'a :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9


Postprzez szkodnik_byd » 9 gru 2009, 20:06

no zawsze mozna zmienic marke ale jest to pojscie na latwizne :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Pit » 9 gru 2009, 21:17

Julek bardzo chciałby FC3S TII, tutaj fantastyczny przewodnik, co zrobić, aby autko trochę lepiej jechało :)
http://fc3spro.com/
S13 jest oklepany i za banalny :)
(...)
Xedos ładnie trzyma serię :) Podoba mi się to auto.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez paaawel5 » 26 gru 2009, 12:35

sq2jul napisał(a):jeszcze moge zmienic marke... ;)

no najlepiej na vw :D – w cenie tego co dołożyliśmy by "wyprostować-wyleczyć" swoje xedosy z niedogodności to vw 3 na taaakich alusach i diodach w każdych światłach ze łeb urywa <killer>
tyle ze mało które auto ma tyle uroku co ładny xed.....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez Beny » 26 gru 2009, 13:49

paaawel5 napisał(a):no najlepiej na vw zeby – w cenie tego co dołożyliśmy by "wyprostować-wyleczyć" swoje xedosy z niedogodności to vw 3 na taaakich alusach i diodach w każdych światłach ze łeb urywa killer

hahaha
Julek na pierwszej str pisze ze 16" nieaktualne to co bedzie?Temu autu ewidentnie ładnej 17" brakuje :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron