Dokładnie tak , to zupelnie inne klocki . M6 1.8 ma takie same jak 626 GW DiTD .... Do 2.0 nie ma roznicy Benz/Diesel....Sławeko napisał(a):jakieś różnice jeśli chodzi o klocki przednie między M6 1.8 benzyna a 2.0?
Wymiana klocków hamulcowych
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
kulca Jak masz bicia podczas hamowania to już najwyższy czas. Ewentualnie przetoczenie ale to wg mnie partyzantka. U niektórych tarcze krzywią się zaraz po kupnie jak wjadą w wielką kałuże na rozgrzanym hamulcu
.
Zwichrowane tarcze mogą doprowadzić do uszkodzenia łożyska.
Zwichrowane tarcze mogą doprowadzić do uszkodzenia łożyska.
- Od: 28 maja 2008, 14:58
- Posty: 66
- Auto: Ford Probe 2,5V6
Mam pytanie czytam o tych klockach i dalej widzę mało wypowiedzi. Co myślicie o niemieckich klockach i tarczach ATE? Chce wymienić w swojej mazdzie 6 na tylną oś ale jedni mi mówią, że nie ma sensu bo są drogie i lepiej jakiegoś blue printa bo połowe tanszy ale z drugiej strony ATE robi na pierwszy montaż do BMW, merca więc jakość musi mieć chyba niezłą. Brembo slyszałem, że popsuła się jakość od kiedy przeniesli produkcje do Dąbrowy i że są na nie reklamacje i teraz nie wiem czy dopłacić i kupić klocki+tarcze ATE czy wybrać np. tanszego o połowe blue printa, nie wnikam o cenach orginałków które są jeszcze 2 razy droższe od ATE.
- Od: 5 sty 2008, 18:04
- Posty: 7
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 2004 136 ps
A ja na przodzie mam komplet zimmermann i jest rewelacyjnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
- Od: 13 sie 2008, 00:08
- Posty: 66
- Skąd: Janikowo
- Auto: Mazda 6
Cinkos mam podobny problem
!! wlasnie zmienilem klocki na jakies wynalazki ale nie jestem zadowolony .... szukam tarcz nacinanych +klocki ale nie ma nic konkretnego moze panowie dacie jakis namiar www....
Pozdro

Pozdro
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Dokładnie mam takie
http://www.allegro.pl/item784322189_tar ... akosc.html
trochę kosztują ale naprawdę warto!!!

trochę kosztują ale naprawdę warto!!!
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
- Od: 13 sie 2008, 00:08
- Posty: 66
- Skąd: Janikowo
- Auto: Mazda 6
Witam.Kulca gdzie przetaczałeś tarcze tzn. w Aso czy u pana miecia bo mam drgania na kierownicy przy hamowaniu z prędkości pow.120km/h.
-
Arkadius 73
Spróbuję najpierw wyważyć bo tak właśnie chciałem zrobić i wtedy zobaczę.Dzięki Kristofc za odp.Pozdrawiam.
-
Arkadius 73
Witam! Niedawno wymieniłem klocki na tył i lewa felga robi się gorąca po kilku kilometrach. Wydaje mi się że zacisk nie odbija tak jak powinien . Dodam że klocki i tłoczek chodzą lekko. Kręcąc kołem czuję cały czas lekkie tarcie klocków o tarczę. Wydaje mi się jakby płyn nie odpływał i blokuje tłoczek . Zrobiłem takie doświadczenie; odkręciłem odpowietrznik na zacisku i spuściłem kilka kropli płynu i wtedy tłoczek się cofnął ale po pierwszym hamowaniu historia się powtórzyła i zacisk znowu zablokował tarczę. Jeden mechanik mi powiedział że być może wężyk elastyczny spuchł i nie puszcza płynu z powrotem.Co o tym sądzicie czy ta wersja z zapchanym wężykiem ma sens.Inny mechanik owszem to potwierdził ale dodał że w maździe to raczej z tym się nie spotkał.
- Od: 12 maja 2009, 20:14
- Posty: 16
- Auto: mazda 6, top kombi 136 MZR CD
Troche po nie wczasie odpisuje ale zawsze, może komus przydadzą się moje wypociny.Miałem problem z goracymi felgami, diagnoza tłoczek nieodbija, i co sie okazao błedna diagnoza choc nie do końca. Zapiekło prowadnice i tłoczka tyle że na jednym kole jedno na drugim drugie,.
Po pierwsze klocki i zestaw naprawczy, gumki do przodu 30zł, do tyłu 50zł,
smar miedziany do prowadnic i troche płynu hamulcowego,
rozebrac wyczyscic tarcze przetoczyć
wyczyścić tłoczka pomiedzy gumkami założyć nowe i bardzo ważna rzecz posmarować prowadnice smarem miedzianym i wszystko gra.
2 dni zabawy zwłacza z gumkami na przednie tłoczki, ale jakos poszło
Po pierwsze klocki i zestaw naprawczy, gumki do przodu 30zł, do tyłu 50zł,
smar miedziany do prowadnic i troche płynu hamulcowego,
rozebrac wyczyscic tarcze przetoczyć
wyczyścić tłoczka pomiedzy gumkami założyć nowe i bardzo ważna rzecz posmarować prowadnice smarem miedzianym i wszystko gra.
2 dni zabawy zwłacza z gumkami na przednie tłoczki, ale jakos poszło
Tak się podczepię..
Mnie drga kierownica przy hamowaniu z prędkości powyżej 130-150km/h.Samochodem też rzuca w prawo i w lewo (przy gwałtownym hamowaniu ostro szarpie a przy bardzo delikatnym nic się nie dzieje),Koła niedawno wyważone i geometria całego cara zrobiona.Czyżby szwankowały tarcze??I teraz przetaczać czy kupić nowe?Jak ktoś przetaczał w W-wie niech da znać co z ceną za taką usługę i czy warto?Z tego co się orientowałem zamiennik można mieć za ok.200 zł za szt. i to niezły..Kupiłbym nowe ale czeka mnie wkrótce jeszcze wymiana klocków (i to chyba tyłu oraz przodu)..
Pozdr.
Mnie drga kierownica przy hamowaniu z prędkości powyżej 130-150km/h.Samochodem też rzuca w prawo i w lewo (przy gwałtownym hamowaniu ostro szarpie a przy bardzo delikatnym nic się nie dzieje),Koła niedawno wyważone i geometria całego cara zrobiona.Czyżby szwankowały tarcze??I teraz przetaczać czy kupić nowe?Jak ktoś przetaczał w W-wie niech da znać co z ceną za taką usługę i czy warto?Z tego co się orientowałem zamiennik można mieć za ok.200 zł za szt. i to niezły..Kupiłbym nowe ale czeka mnie wkrótce jeszcze wymiana klocków (i to chyba tyłu oraz przodu)..
Pozdr.
-
dziara
Ja przetoczyłem koszt 120 złociszy za oś robią bez demontażu tarcz.Drgała mi strasznie a teraz koniec tańca kierownicy.Jak chcesz namiar to pisz na pw.Pozdro.
-
Arkadius 73
Z mojego doświadczenia mogę dodać, że bardzo ważnym elementem jest dokładne oczyszczenie miejsca na nową tarczę przed montażem, gdyż wystarczy drobne zabrudzenie i tarcza pracuje " nie w osi" i już miałem "mechaników" którzy kazali z powodu bicia przetaczać nowe tarcze...a było to tylko kwestią błędnego montażu
- Od: 20 maja 2009, 12:32
- Posty: 52
- Skąd: Bełchatów
- Auto: mazda 6 2006 2,0 diesel 143KM
sneer napisał(a):a czy próbowaliście klocków textar?
Klocki te zakładane sa na wypust w mercedesach. miałem je w poprzednim aucie i sprawowały się bez zarzutu. Jedyne co to podobno strasznie sypią-u mnie nie było źle, ale jak zobaczyłem u znajomego, to..

- Od: 16 sie 2009, 17:58
- Posty: 17
- Skąd: Gryfino/k.Szcz
- Auto: Mazda 626 GW '01 DITD RF4F
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6