Szarpanie i nierówna praca silnika
a może po prostu zatankowalas kiepskiej jakości paliwo i stad objawy. Może te wersje PZEV sa czułe na jakosć paliwa...
Na pewno zmieniłbym filtr paliwa i sprawdził czy pompa podaje odpowiednie ciśnienie paliwa.
Układ zapłonowy – tylko cewki...ale to by wyszło przy inspekcji cewki.
Na pewno zmieniłbym filtr paliwa i sprawdził czy pompa podaje odpowiednie ciśnienie paliwa.
Układ zapłonowy – tylko cewki...ale to by wyszło przy inspekcji cewki.
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
mazdy sa bardzo czule na jakosc paliwa.
w wiekszosci przypadkow jesli mazda sie w taki sposob zachowuje, skakanie obrotor, i brak mocy, moze to byc z powodu nastepujacych zeczy;
-brudny MAF sensor
-zatkany PCV valve
-zatkany EGR valve
-zla jakosc benzyny
w wiekszosci przypadkow jesli mazda sie w taki sposob zachowuje, skakanie obrotor, i brak mocy, moze to byc z powodu nastepujacych zeczy;
-brudny MAF sensor
-zatkany PCV valve
-zatkany EGR valve
-zla jakosc benzyny
- Od: 30 paź 2009, 21:30
- Posty: 49
lucaspl88 napisał(a):mazdy sa bardzo czule na jakosc paliwa.
w wiekszosci przypadkow jesli mazda sie w taki sposob zachowuje, skakanie obrotor, i brak mocy, moze to byc z powodu nastepujacych zeczy;
-brudny MAF sensor
-zatkany PCV valve
-zatkany EGR valve
-zla jakosc benzyny
Ale koleżanka nie ma problemów z obrotami na biegu jałowym, tylko jak ciśnie.
Nie znam sie na PCV i EGR, ale z tego co wiem te też dają w du$e na wolnych obrotach?
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
ciezko powiedziec co jest nie tak bez patrzenia na auto. zeszlo by mi 1 dzien zeby powiedziec dokladnie co jest nie tak... ale niestety to nie jest mozliwe, poniewarz dzieli nas dosc sporo mil.
jakis check engine light, jakies kody wyskoczyly czy nie ?
jakis check engine light, jakies kody wyskoczyly czy nie ?
- Od: 30 paź 2009, 21:30
- Posty: 49
zeby to bylo takie proste.........wszystkie bezpieczniki wyciagniete, po kolei i nic, zero reakcji
--------
Witam,
mechanik twierdzi, ze najprawdopodobiej przyczyną szarpania jest przeplywomierz.Zalal go jakims specjalnym plynem i zaczelo szarpac autem jeszcze bardziej, nie pomoglo niestety.
Elektryka cala jest ok,posprawdzal,pomierzyl,nie ma nigdzie zadnego przebicia.
Ale podejrzewa, ze ten pzeplywomierz nie jest oryginalny,nie wie czy on w ogole tam powinien byc, bo po numerach-nie ma takiego przeplywomierza do tej mazdy. Jutro ma podmienic przeplywomierz na inny,o ile znajdzie pasujący.
Jaki to powinien byc przeplywomierz? Jakie ma miec numery? Wie ktoś może? I gdzie go mozna kupic i za ile? moze byc uzywka, byle sprawna:)
podrawiam:)
------------
Mechanik mowil,ze padniety przeplywomierz tlumaczylby, dlaczego padl katalizator-paliwo nie spalalo sie w calosci tam gdzie trzeba, ale zalewalo kata i tam sie spalalo,az wypalilo go w srodku.
---------------
niestety,to nie przeplywomierz:( podmieniony na nowy i tak samo szarpie...nadal nie wiadomo co:(((
Edytujemy posty!
--------
Witam,
mechanik twierdzi, ze najprawdopodobiej przyczyną szarpania jest przeplywomierz.Zalal go jakims specjalnym plynem i zaczelo szarpac autem jeszcze bardziej, nie pomoglo niestety.
Elektryka cala jest ok,posprawdzal,pomierzyl,nie ma nigdzie zadnego przebicia.
Ale podejrzewa, ze ten pzeplywomierz nie jest oryginalny,nie wie czy on w ogole tam powinien byc, bo po numerach-nie ma takiego przeplywomierza do tej mazdy. Jutro ma podmienic przeplywomierz na inny,o ile znajdzie pasujący.
Jaki to powinien byc przeplywomierz? Jakie ma miec numery? Wie ktoś może? I gdzie go mozna kupic i za ile? moze byc uzywka, byle sprawna:)
podrawiam:)
------------
Mechanik mowil,ze padniety przeplywomierz tlumaczylby, dlaczego padl katalizator-paliwo nie spalalo sie w calosci tam gdzie trzeba, ale zalewalo kata i tam sie spalalo,az wypalilo go w srodku.
---------------
niestety,to nie przeplywomierz:( podmieniony na nowy i tak samo szarpie...nadal nie wiadomo co:(((
Edytujemy posty!
- Od: 30 paź 2009, 11:33
- Posty: 16
- Auto: mazda 3, 2.0, automat
wg mnie na bank co coś z paliwem – moze masz gdzieć przygiętą rurkę z baku którą idzie paliwo do silnika? wydajność pompy łatwo można sprawdzić – po odłaczeniu gumowych węży z rurek którymi doprazwadzane jest paliwo wystarczy przekrecic kluczyk – powinno zdrowo zugnac paliwem (dlatgo lepiej to robić w 2 osoby – wtedy druga osoba trzyma jakies naczynko pod rurką – żeby nie ochlapać paliwem jakiegoś silnika. Taka moja rada.
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości