Odcięcie zapłonu, jak przesunąć??

Postprzez KlosekSekowski » 2 lis 2009, 00:40

Doradzi mi może kto jak przesunąć lub całkowicie usunąć odcięcie zapłonu?? Chodzi oczywiście o Mazde 323F 1.8GT 1989r
...:::GT:::...Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 13:16
Posty: 28
Skąd: Paprotnia/Konin
Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989

Postprzez seba323f » 2 lis 2009, 02:08

KlosekSekowski a masz coś pomodzone że potrzebujesz kręcić wyżej niż 7300rpm ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez KlosekSekowski » 2 lis 2009, 11:50

Silnik juz mialem kilka razy w czesciach wiec nie potrzebuje robic tego zeby go katowac powyzej 7500. Z Audi A4 jak wykasowalismy kiedys calkowicie odciecie to przedkosc maksymalna zmienila sie o 15 km/h, chce jednorazowo sprawdzic jak to zadziala w moim aucie. Tylko ze elektronike w Audi wymienic to kazdy elektronik potrafi a na takiego co mazde kreci jeszcze nie trafilem. To moze mi powiecie dlaczego w brifie mam wbite ograniczenie predkości do 201 km/h? Sprawdzalem... z górki czy pod, z wiatrem czy pod wiatr osiąga 201 km/h i wiecej nie chce.
...:::GT:::...Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 13:16
Posty: 28
Skąd: Paprotnia/Konin
Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989

Postprzez Fiveopac » 2 lis 2009, 12:29

KlosekSekowski napisał(a):Doradzi mi może kto jak przesunąć lub całkowicie usunąć odcięcie zapłonu??

Bardzo prosto, dojedz do odcinki na 3 biegu i wrzuc jedynke...

Wiesz,ze odcinka chroni twoj silnik a nie jest bramą do niesamowicie wywalonej w kosmos mocy? Poza tym po maksyamlnej mocy osiaganej pewnie przy 6 tys obr wykres mocy leci drastycznie w dół? Co z tego, ze dokrecisz auto do 204 km/h jak zajmuje ci to pol wieku.

KlosekSekowski napisał(a):Sprawdzalem... z górki czy pod, z wiatrem czy pod wiatr osiąga 201 km/h i wiecej nie chce.

To i tak doskonaly rezultat jak na ten silnik.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez piwo » 2 lis 2009, 12:47

piecipak ale ty jestes.daj chlopakowi nadzieje.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jackkpl » 2 lis 2009, 13:55

Jak nie ma ponad 130 koni na silniku, to 200km/h to vmax tego auta. Moze 205 z gorki. Przy farbycznej skrzyni biegow i odcince na 7300rpm ten samochod powinien jechac kolo 220km/h. Dlatego przesunicie odcinki nie ma sensu, bo ma jeszcze zapas na 5-tym biegu. ja przy 200 licznikowym mam 7tys rpm na obrotomierzu, czyli faktyczne ~6500 (obrotomierz zawyza o 500rpm przy odcince).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez damian » 2 lis 2009, 14:10

KlosekSekowski napisał(a):Z Audi A4 jak wykasowalismy kiedys calkowicie odciecie to przedkosc maksymalna zmienila sie o 15 km/h, chce jednorazowo sprawdzic jak to zadziala w moim aucie.

a sprawdzałeś mazdę, że na piątym biegu ciągnie do odcinki? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez KlosekSekowski » 2 lis 2009, 20:09

Fiveopac napisał(a):To i tak doskonaly rezultat jak na ten silnik.

Fiveopac napisał(a):Co z tego, ze dokrecisz auto do 204 km/h jak zajmuje ci to pol wieku.

jackkpl napisał(a):Jak nie ma ponad 130 koni na silniku, to 200km/h to vmax

To Mazda 1.6 8v moze pocisnąć 190km/h przy ok75 KM??
Ostatnio edytowano 2 lis 2009, 20:16 przez KlosekSekowski, łącznie edytowano 1 raz
...:::GT:::...Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 13:16
Posty: 28
Skąd: Paprotnia/Konin
Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989

Postprzez KlosekSekowski » 2 lis 2009, 20:10

damian napisał(a):a sprawdzałeś mazdę, że na piątym biegu ciągnie do odcinki? :P

Na czwartym dochodzi do ponad 7tys obr a na 5 biegu juz nie chce wiecej isc.
...:::GT:::...Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 13:16
Posty: 28
Skąd: Paprotnia/Konin
Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989

Postprzez KlosekSekowski » 2 lis 2009, 20:12

jackkpl napisał(a):Moze 205 z gorki.
i z górki i pod, 201 i stoi.skoro po góre ciągnie 201 to z górki powinien 202 conajmniej a nie jedzie jednak 202 tylko 201.
...:::GT:::...Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 13:16
Posty: 28
Skąd: Paprotnia/Konin
Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989

Postprzez jackkpl » 2 lis 2009, 20:17

Na 4 przy maks obrotach (7300rpm) masz przy zdrowym egzemplarzu kolo 120 koni na silniku. Predkosc bedzie przy tym okolo 182.5km/h. Jesli wrzucisz piatke, to jeszcze troche sie "rozbuja". Obroty przy tej predkosci spadaja na 6 tys, gdzie masz tez w granicach 120 koni. Dlatego ciagniecie tego silnika jeszcze wyzej na 4-ce nie ma sensu, bo i tak juz tam mocy nie znajdziesz.

A to,ze ktos z 1.6 jechal 190 (licznikowe) jestem w stanie uwierzyc. Ja sam jechalem primera 1.6 (103 konie) 195 z GPS-a (210 km/h na liczniku) z dosc duzej gory na autobanie w niemczech. Ale rozpedzanie od 180 do 195 trwalo jakies 5 kilometrow – jaki to ma sens?

Niestey opory aerodynamicznie rosna z kwadratem predkosci.
Do 120 trzeba okolo 20 koni na kolach,
do 160 trzeba okolo 50 koni na kolach,
do 180 trzeba juz 75 koni na kolach,
do 210 trzeba 120 koni na kolach.

Dane te nalezy traktowac z przymruzeniem oka, nie moglem znalezc fajnej stronki, ktora to liczy , dlatego palnalem z glowy :)
Ostatnio edytowano 2 lis 2009, 20:39 przez jackkpl, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Fiveopac » 2 lis 2009, 20:26

KlosekSekowski jeszcze raz napisz post pod postem.... <killer> ogarnij umiejetnosc uzywania przycisku Edytuj :|
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jackkpl » 2 lis 2009, 20:41

Fiveopac napisał(a):KlosekSekowski jeszcze raz napisz post pod postem.... <killer> ogarnij umiejetnosc uzywania przycisku Edytuj :|


Nie edytuj, tylko ZMIEN :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Lukano » 2 lis 2009, 23:37

Fajny temat, ciekawe jak by szła z 10.000 na obrotku ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez jackkpl » 2 lis 2009, 23:45

Lukano napisał(a):Fajny temat, ciekawe jak by szła z 10.000 na obrotku ;)


Chyba by szla, bo napewno nie jechala :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Enduro » 3 lis 2009, 01:09

Fiveopac napisał(a):
KlosekSekowski napisał(a):Doradzi mi może kto jak przesunąć lub całkowicie usunąć odcięcie zapłonu??

Bardzo prosto, dojedz do odcinki na 3 biegu i wrzuc jedynke...

albo R!
rakete!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez KrystianR » 3 lis 2009, 12:22

ee z tym 1.6 to ja tez moge potwierdzic..wprawdzie bez poprawki w formie gps ale lecialem mx-3 na autostradzie 195 licznikowe..ile faktycznie nie wiem..

nastepnie vectra b 1.6 16v 105ps jechalem 190 i wiem ze poszlaby dalej..

ale to juz jest wtedy taka bujanka
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Quaki » 3 lis 2009, 14:13

A wracajac do tematu nie wiem czy twoj ECU jest modyfikowalny (nie we wszytskich autach jest) ale jesli jest to wlasnie tam sie usuwa odcinke lub ja przeuwa wzglednie oszukuje sie czujniki z ktorych ECU bierze sygnal tak aby mozlwie bylo przesuniecie odciecia
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez piwo » 3 lis 2009, 17:20

tu jest niemodyfikowalny.nie ma epromu.ale sposaob jest.poprzez przelutowanie kwarcu na taki ktory ma wyzsza czestotliwosc patrz temat jacka176 ale nie ma to w przypadku silnika ktoremu moc leci na leb na szyje powyzej 7 tys chyba zadnego sensu.ale jak ktos sie uprze.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez bikus » 3 lis 2009, 17:51

BP ma tyle mocy zeby na 5 biegu podciagnac do odcinki? moje B6 na 5 biegu dochodzi do 5,5 tys obrotow i dalej nie chce isc.... i nie jest to odciecie tylko brak mocy :)
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje