Odcięcie zapłonu, jak przesunąć??
Doradzi mi może kto jak przesunąć lub całkowicie usunąć odcięcie zapłonu?? Chodzi oczywiście o Mazde 323F 1.8GT 1989r
...:::GT:::...

- Od: 21 kwi 2009, 13:16
- Posty: 28
- Skąd: Paprotnia/Konin
- Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989
Silnik juz mialem kilka razy w czesciach wiec nie potrzebuje robic tego zeby go katowac powyzej 7500. Z Audi A4 jak wykasowalismy kiedys calkowicie odciecie to przedkosc maksymalna zmienila sie o 15 km/h, chce jednorazowo sprawdzic jak to zadziala w moim aucie. Tylko ze elektronike w Audi wymienic to kazdy elektronik potrafi a na takiego co mazde kreci jeszcze nie trafilem. To moze mi powiecie dlaczego w brifie mam wbite ograniczenie predkości do 201 km/h? Sprawdzalem... z górki czy pod, z wiatrem czy pod wiatr osiąga 201 km/h i wiecej nie chce.
...:::GT:::...

- Od: 21 kwi 2009, 13:16
- Posty: 28
- Skąd: Paprotnia/Konin
- Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989
KlosekSekowski napisał(a):Doradzi mi może kto jak przesunąć lub całkowicie usunąć odcięcie zapłonu??
Bardzo prosto, dojedz do odcinki na 3 biegu i wrzuc jedynke...
Wiesz,ze odcinka chroni twoj silnik a nie jest bramą do niesamowicie wywalonej w kosmos mocy? Poza tym po maksyamlnej mocy osiaganej pewnie przy 6 tys obr wykres mocy leci drastycznie w dół? Co z tego, ze dokrecisz auto do 204 km/h jak zajmuje ci to pol wieku.
KlosekSekowski napisał(a):Sprawdzalem... z górki czy pod, z wiatrem czy pod wiatr osiąga 201 km/h i wiecej nie chce.
To i tak doskonaly rezultat jak na ten silnik.
Less roof, more fun


piecipak ale ty jestes.daj chlopakowi nadzieje.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jak nie ma ponad 130 koni na silniku, to 200km/h to vmax tego auta. Moze 205 z gorki. Przy farbycznej skrzyni biegow i odcince na 7300rpm ten samochod powinien jechac kolo 220km/h. Dlatego przesunicie odcinki nie ma sensu, bo ma jeszcze zapas na 5-tym biegu. ja przy 200 licznikowym mam 7tys rpm na obrotomierzu, czyli faktyczne ~6500 (obrotomierz zawyza o 500rpm przy odcince).
KlosekSekowski napisał(a):Z Audi A4 jak wykasowalismy kiedys calkowicie odciecie to przedkosc maksymalna zmienila sie o 15 km/h, chce jednorazowo sprawdzic jak to zadziala w moim aucie.
a sprawdzałeś mazdę, że na piątym biegu ciągnie do odcinki?
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Fiveopac napisał(a):To i tak doskonaly rezultat jak na ten silnik.
Fiveopac napisał(a):Co z tego, ze dokrecisz auto do 204 km/h jak zajmuje ci to pol wieku.
jackkpl napisał(a):Jak nie ma ponad 130 koni na silniku, to 200km/h to vmax
To Mazda 1.6 8v moze pocisnąć 190km/h przy ok75 KM??
Ostatnio edytowano 2 lis 2009, 20:16 przez KlosekSekowski, łącznie edytowano 1 raz
...:::GT:::...

- Od: 21 kwi 2009, 13:16
- Posty: 28
- Skąd: Paprotnia/Konin
- Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989
damian napisał(a):a sprawdzałeś mazdę, że na piątym biegu ciągnie do odcinki?
Na czwartym dochodzi do ponad 7tys obr a na 5 biegu juz nie chce wiecej isc.
...:::GT:::...

- Od: 21 kwi 2009, 13:16
- Posty: 28
- Skąd: Paprotnia/Konin
- Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989
i z górki i pod, 201 i stoi.skoro po góre ciągnie 201 to z górki powinien 202 conajmniej a nie jedzie jednak 202 tylko 201.jackkpl napisał(a):Moze 205 z gorki.
...:::GT:::...

- Od: 21 kwi 2009, 13:16
- Posty: 28
- Skąd: Paprotnia/Konin
- Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989
Na 4 przy maks obrotach (7300rpm) masz przy zdrowym egzemplarzu kolo 120 koni na silniku. Predkosc bedzie przy tym okolo 182.5km/h. Jesli wrzucisz piatke, to jeszcze troche sie "rozbuja". Obroty przy tej predkosci spadaja na 6 tys, gdzie masz tez w granicach 120 koni. Dlatego ciagniecie tego silnika jeszcze wyzej na 4-ce nie ma sensu, bo i tak juz tam mocy nie znajdziesz.
A to,ze ktos z 1.6 jechal 190 (licznikowe) jestem w stanie uwierzyc. Ja sam jechalem primera 1.6 (103 konie) 195 z GPS-a (210 km/h na liczniku) z dosc duzej gory na autobanie w niemczech. Ale rozpedzanie od 180 do 195 trwalo jakies 5 kilometrow – jaki to ma sens?
Niestey opory aerodynamicznie rosna z kwadratem predkosci.
Do 120 trzeba okolo 20 koni na kolach,
do 160 trzeba okolo 50 koni na kolach,
do 180 trzeba juz 75 koni na kolach,
do 210 trzeba 120 koni na kolach.
Dane te nalezy traktowac z przymruzeniem oka, nie moglem znalezc fajnej stronki, ktora to liczy , dlatego palnalem z glowy
A to,ze ktos z 1.6 jechal 190 (licznikowe) jestem w stanie uwierzyc. Ja sam jechalem primera 1.6 (103 konie) 195 z GPS-a (210 km/h na liczniku) z dosc duzej gory na autobanie w niemczech. Ale rozpedzanie od 180 do 195 trwalo jakies 5 kilometrow – jaki to ma sens?
Niestey opory aerodynamicznie rosna z kwadratem predkosci.
Do 120 trzeba okolo 20 koni na kolach,
do 160 trzeba okolo 50 koni na kolach,
do 180 trzeba juz 75 koni na kolach,
do 210 trzeba 120 koni na kolach.
Dane te nalezy traktowac z przymruzeniem oka, nie moglem znalezc fajnej stronki, ktora to liczy , dlatego palnalem z glowy
Ostatnio edytowano 2 lis 2009, 20:39 przez jackkpl, łącznie edytowano 1 raz
Fiveopac napisał(a):KlosekSekowski jeszcze raz napisz post pod postem....ogarnij umiejetnosc uzywania przycisku Edytuj
Nie edytuj, tylko ZMIEN
Lukano napisał(a):Fajny temat, ciekawe jak by szła z 10.000 na obrotku
Chyba by szla, bo napewno nie jechala
Fiveopac napisał(a):KlosekSekowski napisał(a):Doradzi mi może kto jak przesunąć lub całkowicie usunąć odcięcie zapłonu??
Bardzo prosto, dojedz do odcinki na 3 biegu i wrzuc jedynke...
albo R!
rakete!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
ee z tym 1.6 to ja tez moge potwierdzic..wprawdzie bez poprawki w formie gps ale lecialem mx-3 na autostradzie 195 licznikowe..ile faktycznie nie wiem..
nastepnie vectra b 1.6 16v 105ps jechalem 190 i wiem ze poszlaby dalej..
ale to juz jest wtedy taka bujanka
nastepnie vectra b 1.6 16v 105ps jechalem 190 i wiem ze poszlaby dalej..
ale to juz jest wtedy taka bujanka
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
A wracajac do tematu nie wiem czy twoj ECU jest modyfikowalny (nie we wszytskich autach jest) ale jesli jest to wlasnie tam sie usuwa odcinke lub ja przeuwa wzglednie oszukuje sie czujniki z ktorych ECU bierze sygnal tak aby mozlwie bylo przesuniecie odciecia
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
tu jest niemodyfikowalny.nie ma epromu.ale sposaob jest.poprzez przelutowanie kwarcu na taki ktory ma wyzsza czestotliwosc patrz temat jacka176 ale nie ma to w przypadku silnika ktoremu moc leci na leb na szyje powyzej 7 tys chyba zadnego sensu.ale jak ktos sie uprze.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
BP ma tyle mocy zeby na 5 biegu podciagnac do odcinki? moje B6 na 5 biegu dochodzi do 5,5 tys obrotow i dalej nie chce isc.... i nie jest to odciecie tylko brak mocy 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje