przez gorylla » 25 paź 2009, 21:08
MasterB- miałem IDENTYFIK wyglądające objawy, o czym zapewne już przeczytałeś. U mnie skończyło się wymianą sondy lambda i od tej pory wszystko ustąpiło, jak ręką odjął. Kontrolkę DPF widziałem od tego czasu tylko raz (po długim i intensywnym kręceniu się wyłącznie po mieście), ale tylko zapaloną na stałe, a nie migającą. Wypaliłem "od ręki" i od tamtej pory już nie widziałem kontrolki. Teraz auto sprawuje się super.
Nie chcę cię absolutnie straszyć, że u Ciebie jest ta sama awaria (bo może nie jest), ale zawsze lepiej wiedzieć, gdzie może leżeć problem.
Dodam, że u mnie problem Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ nie leżał po stronie ilości oleju, bo w czasie występowania problemów olej miałem na poziomie około 1/4.
Niestety ale chyba MUSISZ podpiąć się do IDS-a bo dojść na własną rękę będzie pewnie ciężko.
Pamiętaj, że to bardzo poważna sprawa, bo chyba wyobrażasz sobie co może się stać, gdy będziesz np. wyprzedzał przy niewielkiej ilości miejsca i auto nagle zamuli. Czołówka gotowa.
A mulenie auta jest spowodowane tym, że auto ogranicza obroty przechodząc w stan awaryjny, aby chronić silnik i jego podzespoły przed poważną awarią.
Lepiej jedź do ASO- nawet za cenę przykrej diagnozy. Objawy nie ustąpią same, możesz być pewien. U mnie tylko się pogarszało, auto przechodziło w stan awaryjny coraz częściej i częściej...
Pozdr.
Ostatnio edytowano 26 paź 2009, 13:33 przez
gorylla, łącznie edytowano 1 raz
Jeszcze tylko kilka chwil i na rybki...
