Brak iskry
Wiotki skad mieszkasz,uzupełnił bys profil.
Wyciag aparat i wyslij do Yakuzy do torunia,przegladna ci go,jesli bedzie walniety wymienia cewke i po sprawie.
Ewentualnie pogadaj z kimś i zrób podmianke z innego auta.To tak najprosciej,bo fachowo to nie wiem jak go sprawdzic.
Wyciag aparat i wyslij do Yakuzy do torunia,przegladna ci go,jesli bedzie walniety wymienia cewke i po sprawie.
Ewentualnie pogadaj z kimś i zrób podmianke z innego auta.To tak najprosciej,bo fachowo to nie wiem jak go sprawdzic.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/82)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Profil uzupełniony , mieszkam w Lublinie.
Czy ktoś za flaszke mógłby podmienić aparat i sterownik ? Oczywiście podjade z tym gdzie trzeba
Wczoraj zdemontowałem sterownik i zaniosłem do znajomego elektryka , ma sprawdzić czy diody są OK .
Czy ktoś za flaszke mógłby podmienić aparat i sterownik ? Oczywiście podjade z tym gdzie trzeba
Wczoraj zdemontowałem sterownik i zaniosłem do znajomego elektryka , ma sprawdzić czy diody są OK .
-
Wiotki
Wiotki napisał(a):Czy ktoś za flaszke mógłby podmienić aparat i sterownik ? Oczywiście podjade z tym gdzie trzeba
Dawaj więc do STW, mój sobie wrzucisz żeby sprawdzić. Bez flaszki też możesz

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Dzięki DamianMX6 za przyjazd i pomoc .
Dzis sprawdziłem , przy kręceniu nie jest podawane paliwo na listwe wtryskową , do wtryskiwaczy nie jest podawany żaden impuls (sprawdzałem tą kostkę 4 pinową przy wtryskach) .
Sprawdzałem też jakie impulsy dochodzą do kostek przy aparacie zapłonowym.
Do modułu impuls dochodzi do 1 i 5 pinu , a do cewki do żadnego
Dzis sprawdziłem , przy kręceniu nie jest podawane paliwo na listwe wtryskową , do wtryskiwaczy nie jest podawany żaden impuls (sprawdzałem tą kostkę 4 pinową przy wtryskach) .
Sprawdzałem też jakie impulsy dochodzą do kostek przy aparacie zapłonowym.
Do modułu impuls dochodzi do 1 i 5 pinu , a do cewki do żadnego
-
Wiotki
W sterowniku wypalone były 3 diody , wlutowałem od escorta 1.8 jednak silnik nie dawał znaku życia , kupiłem sterownik od kolegii DamianMX6 i mazda dała głos
Ile powinien wynosić kąt wyprzedzenia zapłonu dla 2.5 ?
Ile powinien wynosić kąt wyprzedzenia zapłonu dla 2.5 ?
-
Wiotki
9-11 stopni
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Zczytałem w końcu błędy komputera (wcześniej nie działały) , komp pokazuje tylko błąd 5 (czujnik spalania stukowego) , czy może on mieć wpływ na niemiłosiernego muła ? Po dodaniu gazu silnik praktycznie nie reaguje , przy próbie ustawienia na słuch podczas kręceniem aparatu zapłonowego silnik praktycznie nie reagował ! Nie mam lampy więc podjade gdzieś do warsztatu w poniedziałek .
Czy możliwe jest to ,że przepływomierz jest zepsuty a komp nie pokazuje błędu ? Da się go jakoś sprawdzić ?
Czy możliwe jest to ,że przepływomierz jest zepsuty a komp nie pokazuje błędu ? Da się go jakoś sprawdzić ?
-
Wiotki
raczej nie będzie miał on wpływu na pracę silnika w takim stopniu ,kręcenie aparatem tylko w trybie serwisowym i bez stroboskopu się nie obejdzie
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Byłem w warsztacie , ustawili mi zapłon na 9 stopni , znacznej różnicy nie odczułem , jedynie komp nie pokazuje błędu czujnika spalania stukowego.
-
Wiotki
łączysz piny tak jak do czytania błędów, ale nie musisz popinać didy, wystarczy zmowstkować dwa piny, więcej masz w linku parę postów wyżej
Wiotki to, że poleciał Ci sterownik po sprawa tego, że miałęś spięcie, wypadałoby jeszcze posprawdzać resztę podzespołów, bo nie wiadomo co jeszcze poleciało lub zy zwarcie zostało usunięte...
Wiotki to, że poleciał Ci sterownik po sprawa tego, że miałęś spięcie, wypadałoby jeszcze posprawdzać resztę podzespołów, bo nie wiadomo co jeszcze poleciało lub zy zwarcie zostało usunięte...
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Dobra, juz ustawiłem. TEN do GND, obroty 750, potem zapłon na 10, korekta obrotów i znów zapłon na 10. Po wyjęciu zwory przestawił się na jakieś 4 stopnie, a przy dodawaniu gazu wychodzi za skale wiec chyba OK. No i zaczeła normalnie opalać i jeździć. Tak więc po problemie. Teraz tylko czekać aż kolejny aparat padnie 
- Od: 7 cze 2015, 16:38
- Posty: 134
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG
Mysza napisał(a):Dobra, juz ustawiłem. TEN do GND, obroty 750, potem zapłon na 10, korekta obrotów i znów zapłon na 10. Po wyjęciu zwory przestawił się na jakieś 4 stopnie, a przy dodawaniu gazu wychodzi za skale wiec chyba OK
więc na pewno OK
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
odświeżam:
Mazda MX-6 2.5i V6 auto nie chciało zapalić, wkońcu zaskoczyła po przejechaniu odcinka ok. 20 km na postoju (wolne obroty) wskazówka obrotomierza zaczęła falować i auto zgasło, już nie zapaliło, z tego co mechanik mówił prąd dochodzi do aparatu zapłonowego ale już z niego nie wychodzi na kable, co może być przyczyną
Mazda MX-6 2.5i V6 auto nie chciało zapalić, wkońcu zaskoczyła po przejechaniu odcinka ok. 20 km na postoju (wolne obroty) wskazówka obrotomierza zaczęła falować i auto zgasło, już nie zapaliło, z tego co mechanik mówił prąd dochodzi do aparatu zapłonowego ale już z niego nie wychodzi na kable, co może być przyczyną
1/4 Piotrków Trybunalski`10- 16,54
- Od: 26 kwi 2009, 22:20
- Posty: 422
- Skąd: Namysłów / Opolskie
- Auto: MX-6 GE KL
bigoneo – jakby co to mam jeden na zbyciu 
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Mysza napisał(a):A regenerowane są wieczne?
jak od Tadziola to raczej tak,jak z Yakuzy to roznie bywa ale przynajmniej jest jakas gwarancja w porównaniu do używki od handlarza z allegro.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/82)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6